ChiC_ schreef:__Marloes schreef:Iedereen super veel plezier toe gewenst zondag! Ik hoop dat ik ook een leuk dagje zou krijgen! Maar dat zal wel gaan!! (Clinic van Tineke Bartels!!!)
Rijd je zelf in de clinic mee?
Nee, ik zou wel willen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ChiC_ schreef:__Marloes schreef:Iedereen super veel plezier toe gewenst zondag! Ik hoop dat ik ook een leuk dagje zou krijgen! Maar dat zal wel gaan!! (Clinic van Tineke Bartels!!!)
Rijd je zelf in de clinic mee?
Julia_14 schreef:ChiC_ schreef:Julia_14: Dat is vlakbij de Heen?! Bij 'Beneden Sas' !
Toch?
Waarom eigenlijk?
StalHaast schreef:Heeej!
ik wilde ook mn camera meenemen, maar kweet niet om mn paard bomproof isen daars mn camera beetje te duur voor
dus valerie jij neemt je camera mee?
Btw, volgens mij heb ik het grootste paard?
Eerst (bijna) altijd het kleinste pony beest
Fantastico schreef:_Eveline jij gaat dus op Fantast..
Ik wist niet zeker of je het briefje wel had gelezen haha..
Als je dan rond 11 uur/kwart over 11 op de manege bent, hebben we genoeg tijd om ze rustig te zadelen.. Ik zal Tas wel doen, beetje eenkenning soms;) Cos niet, die vind alles best haha
Te paard is toch een stuk leuker dan op de fiets!
Mies_Apollo schreef:ehmm iets eerder...we rijden bij ons om 12 uur weg...dus tussen 5 en 10 over...kunnen we beetje rustig naar het ossenkopke rijden, we moeten ook corella onderweg nog halen
o0valerie0o schreef:ik weet niet hoe laat wel ongeveer bij jou zijn corella.zou je even pb naar mies moeten sturen want ik weet niet of ze er zo blij mee is dat ik haar nummer geefzou ik ook niet echt fijn vinden.
we doen het zeker vaker lonneke. al meer info over romy ?
o0valerie0o schreef:oeee leuk leuk leuk