Tof dat je komt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
) 
(whaha)
)

maar ik had een vraagje.. waar is het? en als het niet in zwolle is kan ik dan met iemand mee rijden samen met mijn pony?
mischien kunnen we dan ook samen een pas nogwat doen
want daarvoor moet je met zjin 2e zijn
lottehorse schreef:okey,, dus dan meot ik met iemand mee rijden.. als iemand uit zwolle gaat!mischien kunnen we dan ook samen een pas nogwat doen

l0esjj schreef:is alleen de BBQ ook een optie?

myxlea schreef:ff vraagje over de pas de deux, hoeveel punten, onderdelen, moet die hebben??![]()
22, en dan dus nog die stap enzo.. of 30, zonder stap etc.
. We hebben liever iets wat wat meer punten heeft en goed past dan perfecte aantal punten en het ziet er niet uit
.droommajori schreef:lottehorse schreef:okey,, dus dan meot ik met iemand mee rijden.. als iemand uit zwolle gaat!mischien kunnen we dan ook samen een pas nogwat doen
hey,
wij komen uit wezep, dan zou je met ons mee kunnen rijden
dan komen we jou en je paard/pony ophalen en dan daarheen
maar we moeten nog ff naar iemand toe om te vragen of we z'n auto mogen lenen
echt mega tof dat ik mee mag
jippie!! haha ik ga me zo snel mogelijk opgeven.. maar even die genen die dit regleen.. welken speletjes worden er gedaan en hoe kan ik me daar op voorberijden?? groetjes!
, moet natuurlijk wel spannend blijven, als iedereen kan oefenen is het niet leuk meer
.
maar het is 2,50 en dan mag ik de helendag mee doen? met allen spelletjes..?? en ik moest van mijn moeder vragen of mijn zusje en ik eventueel bij somige spelletjes konden ruilen (zelfde paard alleen anderen ruiter??)
.
. (Mocht je een prijs winnen moet je die maar delen
)
we willen graag allebij mee doen.. maar om het paard nou 2x de helerouten te laten lopen..
dus dan wouden we het zo doen.. gewoon even kijken waar de genen het best in is (ik laat me zusje wel voetballen
) haha
. Pony's hoeven weinig tot niks te doen
ik hou van spierpijn!
heb ik de volgende dag wat te klagen