BKM - Rit en bbq? zaterdag 9 juni

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke dag?

zaterdag 2 juni
3 (8%)
zondag 3 juni
4 (11%)
zaterdag 9 juni
9 (25%)
zondag 10 juni
6 (16%)
zaterdag 16 juni
3 (8%)
zondag 17 juni
3 (8%)
zaterdag 23 juni
2 (5%)
zondag 24 juni
1 (2%)
zaterdag 30 juni
3 (8%)
zondag 1 juli
2 (5%)

Totaal aantal stemmen: 36

Vientje

Re: BKM - Rit en bbq? zaterdag 9 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 17:59

Daar was ik net dus ook over aan het denken Ja

Ik zou zeggen, als iedereen op de vrijdagavond kan/wil, op vrijdag BBQ en zaterdagochtend paardrijden. Maar zodra er dan 1 iemand niet kan vind ik het het eerlijkst om alles op zaterdag te houden, lastig of niet...

Lijkt me dan van 11 tot 1 rijden, en dan wat later op de middag de BBQ aan...dan maar lang barbeknoeien, helemaal niet erg Haha!

*edit: Justy is me voor Haha!

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 18:24

Es ist mir egal. Haha!

Ik geloof dat m'n tenniscursus dan net afgelopen is namelijk (de week daarvoor laatste les). Mocht dat niet zo zijn dan kan ik die vrijdagavond niet. Ik zal het as. vrijdag direct even navragen.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 18:47

Soms denk ik wel eens ja Nagelbijten / Gniffelen Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar de vrijdag, ik heb me net dus nog een volgend probleem bedacht: Dennis is de 7e jarig. Ik acht de kans vrij klein dat ie het op vrijdag gaat vieren, maar ook dat weet ik niet zeker.

Ik heb 'm al een sms gestuurd om te vragen of ie al weet wanneer hij zijn verjaardag viert en hij zei dat ie volgende week examens heeft en dat ie het dan pas weet, want als ie slaagt dan houdt hij het gelijktijdig. Dikke kans dat het dan vóór de 9e is (dus geen probleem). Maar dat weet ik dus pas volgende week op zijn vroegst. Ik vind het niet netjes om niet te komen, vooral niet als ie ook echt geslaagd is (kan ie eindelijk eens écht gaan werken Vork).

Ik zal in elk geval dadelijk eens informeren bij Rob, als die nee zegt hoef ik ook niet meer moeilijk te doen Clown

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 18:56

Clown
Herinner Rob meteen er even aan dat ik hem vermanend aankijk? Tong uitsteken

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 20:03

Ga je gang zou ik zeggen Tong uitsteken

Hij heeft het liever niet, ivm de ruimte. Zou er evt. een andere mogelijkheid zijn voor de BBQ? Of zijn wij de enige optie? Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 20:04

Iefke moet die dag werken he?

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 20:17

Als we op die plek wilden gaan rijden was het idd of bij jou, of bij Fleury, of bij Iefke (en daar eerst helpen puinruimen, toch? Haha! ). Iefke moest idd werken, dus dat wordt het iig niet. Fleury's precieze reden waarom bij haar niet gaat weet ik niet, maar is mijns inziens ook niet echt een ideale optie als ik haar mening erover zo hoor Lachen Dus uhhh, ik denk idd bij jou min of meer de enige BBQ-optie als we in omgeving tilburg willen gaan BBQ-en...

Of is er nog een optie die ik over het hoofd zie? We kunnen natuurlijk ook het anders aanpakken qua eten (compleet ander iets bedoel ik).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 20:25

Wokken? Clown Is niet enorm favoriet bij mij, maar meestal wel aardig om met een groep te doen Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 20:28

We kunnen een straatfeest houden? Ruimte zat Clown Alleen vind Rob het niet goed dat de naaste buren mee-eten Clown

Nou, mijn voorstel is dan om even af te wachten wat Dennis gaat doen met zijn verjaardag annex mogelijk afstudeerfeestje en dat ik het er dan nog eens over heb met Rob als wij nog steeds het enige alternatief zijn... Als ik ergens in de 2e week van mei weet of we kunnen hebben we denk ik toch nog wel tijd zat om evt. ergens te reserveren?

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 20:49

Iets anders dan BBQ is misschien wel mogelijk bij mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 20:55

Wat dan bijvoorbeeld wel Fleur? Lachen

Gourmetten of fondue is ook altijd wel gezellig Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 21:09

Bij ons wordt het ook steengrillen/gourmetten hoor, we hebben geen BBQ zoals ik al eerder zei Lachen

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 21:33

Als dat ook bij Fleur kan is dat misschien een betere oplossing, de vorige keer was Syl ook al de gastvrouw Ja Ik vind gourmet/steengrill/fondue prima! Kan wel voor een gourmetset zorgen? Lachen

Op de een of andere manier noem ik het nog steeds BBQ, vraag me niet waarom Clown

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 21:43

Jaaaa gourmetten is leuk en lekker! Ja Steengrill en fondue uiteraard ook!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 23:06

Allemaal jum Vingers aflikken

Misschien even een stom idee, maar kunnen we niet beter al zsm informeren/reserveren bij die manege? Dat we de zaterdag laat in de ochtend 2 uur gaan rijden staat inmiddels wel al vast lijkt me Haha! Het zou zonde zijn als het feest niet doorgaat omdat er dan geen plek meer is, we kunnen er maar beter een beetje op tijd bij zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 23:11

Goei plan Vien Lachen Wie belt? Haha! (ikke niet)

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 23:14

Er waren een aantal al eens eerder geweest toch? Als een van hun nou belt? (Fleury, Shadow?)

Als het móet wil ik dat anders ook wel doen, maar ik vind telefoneren nog steeds een beetje eng Clown Bloos

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 23:19

Ik wil op zich ook wel bellen hoewel ik het ook eng vind Clown Zal trouwens eerst eens kijken of ik überhaupt kan Nagelbijten / Gniffelen

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 23:22

Vientje schreef:
Er waren een aantal al eens eerder geweest toch? Als een van hun nou belt? (Fleury, Shadow?)

Als het móet wil ik dat anders ook wel doen, maar ik vind telefoneren nog steeds een beetje eng Clown Bloos

En ik niet ofzo?

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 23:22

Reserveren zal toch ook wel kunnen voor een groep tussen de 6 en 10 personen? En dan afspreken dat we 2 weken/1 week vantevoren nog eens bellen om het precieze aantal door te geven. Zitten we altijd goed Lachen

Mijn bestuurservaring steekt duidelijk de kop op bij organisatie van buitenritten met grotere onzekere aantal groepen, jaja Nagelbijten / Gniffelen Alleen dat bellen, dat is in die 3,5 jaar nooit helemaal ideaal geworden Clown

@Shadow: Ik hoopte dat dat voor iemand die daar al eens geweest is minder erg is omdat die weet waarheen ie belt Lachen Tenminste, bij mij werkt dat wel zo Lachen

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 23:30

Vientje schreef:
@Shadow: Ik hoopte dat dat voor iemand die daar al eens geweest is minder erg is omdat die weet waarheen ie belt Lachen Tenminste, bij mij werkt dat wel zo Lachen

Ah, bij mij dus niet. Ik vind bellen gewoon een ramp, vooral omdat ik in de knoei raak als er onduidelijkheden ontstaan of zo. Dan hang ik aan het eind op en kom ik erachter dat mijn vraag niet beantwoord is, en dat er bepaalde essentiele details missen in de afspraken etc. In teksten gebeurt me dat zelden, bij telefoongesprekken haast altijd.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 23:58

Ohh, dat herken ik zó van vroeger! Heel vervelend is dat...ik heb mezelf er een paar jaar geleden bewust overheen getraind (zie de bestuurservaring, als algemeen bestuurslid móet je wel Clown ), maar dat heeft wel een jaartje of twee geduurd. En nu nog moet ik echt duidelijk op een briefje hebben staan wat ik moet zeggen/vragen etc, anders vergeet ik de helft als het niet helemaal loopt zoals ik in mijn hoofd had Clown

Maar okee, nu zijn we er nog niet uit wie belt Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 00:00

Ik geloof jij of ik Clown

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 00:02

Of een belleriger iemand dan wij Schijnheilig Clown

*edit: hiermee bedoel ik niet rechtstreeks Justy trouwens, dit bericht kwam suggestief over in die richting terwijl dat niet mijn bedoeling was Clown Ik bedoel een algemeen iemand Ja

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 00:13

Slecht nieuws: ik heb examentraining... Verdrietig
Ik heb zitten kijken of ik naar een andere locatie kan, maar het is Rotterdam op 9 juni óf Amsterdam op 9 juni; alleen Rijswijk en Utrecht zijn op 16 juni en die geven maar 1 of 2 van de 3 (sub)vakken. En ik vind die examens toch net iets belangrijker dan een rit.

Ik moet dus afhaken Boos! Verdrietig Bed is overigens nog steeds beschikbaar wat mij betreft, maar ik kan dus niet mee rijden...