ja, als dat eten 15.50 kost en bioscoopkaartje 7,50 ofzo? 8 euro? en dan voor mij komen er nog 18,30 (ongeveer, achttien beetje) treinkosten bij als het in utrecht is, wordt duur grapje dan..
heb er best geld voor over, maar dit wordt mij echt te veel omdat ik niet zo veel meer werk enzo. Of dat menu moet je met z'n 2en kunnen eten? dan is het maar de helft? en als het toch veel is.. maargoed ik hoor het wel, het moet voor mij echt niet te duur worden!
Ik denk dat het ook best bij mij kan Wij hebben een groot huis en najah bladie, mijn ouders hebben meer moeite met het reizen van mij naar jullie toe dan dat we hier een mooie puinhoop bouwen en het later weer op ruimen denk ik zo
Als ze thuis zijn vraag ik het meteen even en dan kunnen we altijd nog pizza's bestellen, of van die ovenpizza's doen en dan kijken we een film ofzo en what ever we verder nog willen
uit eten en naar de film lijkt me ook leuk Ik heb op het moment ook best veel te besteden, dus dat is voor mij geen probleem
Maar dan moeten we wel naar Den Haag, maar er zijn ook andere leuke goedkope restaurantjes. Ik vind gewoon een dagje iets doen leuker dan bij iemand thuis.
Voor mij is retourtje Boxtel - Den Haag, 16,40 euro. Als het in het weekend is tenminste, en anders door de weeks pas na 9 uur. *ja Ilse heeft laatst bekeuring gekregen*
Naar Rijswijk is voor mij precies 16 euro. Als het verder niks tot niet veel kost, dan wil ik het wel apart houden. Na 19 juni ben ik klaar met school, alleen nog de 28ste punten ophalen en de 29ste m'n rapport ofzo.
Maargoed, even kijken welke datum het nu wordt, of blijft het dezelfde?
Ik heb ook niet echt veel geld ofzo. Ik wil naar Sonata Arctica, ga naar London en naar Amerika, en ik wil af en toe ook nog een wedstrijdje rijden op de manege.
Mijn voorstel is gewoon: - Strand. - Picknick. - Gezelligheid. - Camera's. - Frisbee - En weet ik veel wat allemaal.
Gewoon allemaal iets meenemen. Of daar kopen oid. Dan nemen we allemaal max. 5 euro mee. En gaan we de winkel in, en picknickmand bijelkaar stellen. *of hoe noem je dat*
Nu is er nog steeds niets bekend? T loopt hier elke keer opnieuw dood. *vindt dat schopreactie nu wél terecht is* Sorry voor als iemand het daar niet mee eens is .
Hm nee nouja, ik vond de laatste opmerking van naat mss wat misplaatst, ik wil er best geld aan uitgeven, maar gewoon niet teveel! En met mij nog een paar
ik blijf erbij dat naar het strand/bos/iets gewoon leuk is!