Dat ben ik. Alleen is mijn haar nu wat meer gegroeid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mich_elle schreef:Of misschien kunnen we in de meivakantie iets doen.. Of zijn jullie dan op vakantie?
Mich_elle schreef:Meetinglijstje: schreef:- _Lucy_
- Robin__
- Nettieejj
- Mich_elle
- Nini_roosje
-
-
* is wel een paard bischikbaar die die mee kan nemen, hiemeer * hoemeer paarden beschikbaar.
Meetinglijstje: schreef:- _Lucy_
- Robin__
- Nettieejj
- Mich_elle
- Joonsel *
- Desiree_Tina onder voorbehouden
-
* is wel een paard bischikbaar die die mee kan nemen, hiemeer * hoemeer paarden beschikbaar.
Meetinglijstje: schreef:- _Lucy_
- Robin__
- Nettieejj
- Mich_elle
- Joonsel *
- Nini_roosje
- Desiree_Tina (onder voorbehouden)
-
-
Desiree_Tina schreef:Meetinglijstje: schreef:- _Lucy_
- Robin__
- Nettieejj
- Mich_elle
- Joonsel *
- Desiree_Tina onder voorbehouden
-
zoetiej schreef:Van mij is het nog niet zeker of ik mee ga, ik denk dat ik het morgen wel weet.
Desiree_Tina schreef:nee ik mag niet echt in eindhoven gaan shoppen maar volgens mij waren jullie dat wel van plan he?
_lucy_ schreef:zoetiej schreef:Van mij is het nog niet zeker of ik mee ga, ik denk dat ik het morgen wel weet.
Dan zet je je morgen op het lijstje..(als je dan iig mag..
)
Desiree_Tina schreef:nee ik mag niet echt in eindhoven gaan shoppen maar volgens mij waren jullie dat wel van plan he?
_lucy_ schreef:Desiree_Tina schreef:nee ik mag niet echt in eindhoven gaan shoppen maar volgens mij waren jullie dat wel van plan he?
Hmm, ik weet het niet eigenlijk, ligt aan de grote van de groep, en watvoor ideeen de rest heeft, hoeveel paarden we ter beschikking hebben enz.