Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fanny_loverr schreef:of piico_tasja ook meegaat is nog niet helemaal zeker hoor.
ik ga eerst een paar keer met haar bij ibeling rijden zodat ze kan kijken of ze aeros wel onder zich kan houden.
het moet wel verantwoord zijn zo'n (jong) meisje mee te laten gaan.
Dus moet ze eerst het paardje beter leren kennen
sindbad schreef:Ik zat te denken aan de fiets, maar ik ben bang dat dat geen optie is vanwege bos gebieden.
sindbad schreef:Nou, ik denk dat ik nog een keertje ga vragen of ik echt niet met Jill mee kan, ze is soms een beetje te fel en dat heeft mijn moeder liever niet.
@Fanny_loverr, ik zit ook bij jou op school. Jij zit ook bij Wendy op de manege
sara0 schreef:sindbad schreef:Ik zat te denken aan de fiets, maar ik ben bang dat dat geen optie is vanwege bos gebieden.
hmm nee idd.. maar nu weet ik de route zelf niet precies, zou je mystica (hier op bokt) eve moeten vragen in hoeverre de bospaden te befietsen zijn..maar je moet je niet uit de naad fietsen iig..
sindbad schreef:Nou, ik denk dat ik nog een keertje ga vragen of ik echt niet met Jill mee kan, ze is soms een beetje te fel en dat heeft mijn moeder liever niet.
@Fanny_loverr, ik zit ook bij jou op school. Jij zit ook bij Wendy op de manege
Mystica schreef:Nog een optie; smokkelpad vanaf de lethe, en terug via Wymeer.
Mystica schreef:Als je over de smokkelroute gaat (achter aan de oude laan de dijk op) kom je uit in het achtertse stuk van wymeer. Daar is een vrij rustig weggetje dat dwars door de weilanden terug gaat naar de wymeersterbrug.
horseloverx schreef:oh die ene haflinger is eerst van jou geweest?
dan moet je ewalda daar maar niet neer zetten haha
leuke man is het trouwens, kun je echt mee lachen.
sindbad schreef:Ik zat te denken aan de fiets, maar ik ben bang dat dat geen optie is vanwege bos gebieden.
sara0 schreef:Mystica schreef:Nog een optie; smokkelpad vanaf de lethe, en terug via Wymeer.Mystica schreef:Als je over de smokkelroute gaat (achter aan de oude laan de dijk op) kom je uit in het achtertse stuk van wymeer. Daar is een vrij rustig weggetje dat dwars door de weilanden terug gaat naar de wymeersterbrug.
Volgens mij wordt dit de route, wat ik er van begrepen heb dan..
mystica, nu moet je mee.. (de weg wijzen haha)