Cheveyo schreef:Als er maar een 5 in de klok zit toch?
![]()
Blazen? hihi is bij mij niet eens nodig, flikker vanzelf wel van mijn vlekkenbom af haha
Ik ga even afvoeren en wat wat mokpootjes behandelen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cheveyo schreef:Als er maar een 5 in de klok zit toch?
![]()
Blazen? hihi is bij mij niet eens nodig, flikker vanzelf wel van mijn vlekkenbom af haha
Ik ga even afvoeren en wat wat mokpootjes behandelen.
Cheveyo schreef:Wel zo gezellig Karuna!
Dobbel....wat jammer....
Het is toch moeilijk om een tijd te pakken wanneer echt iedereen kan...
Cheveyo schreef:Mariel, wil je ook een rondje op Kitty of maak jij de foto's dan? hihi.
Zie het al helemaal voor me dan, geweldig. Zal maar extra droge kleren meenemen volgens mij pis ik imme broek van het lachen dat weekend!
Cheveyo schreef:Er schoot me in mijn slaap wat te binnen, een spelletjesmiddag!! Oh geweldig lachen man! Misschien een ideetje. Zaklopen, eierenrace en nog veel meer haha.
Nou ja ik hou me weer koest hihi.
Cheveyo schreef:Mariel, wil je ook een rondje op Kitty of maak jij de foto's dan? hihi.
Zie het al helemaal voor me dan, geweldig. Zal maar extra droge kleren meenemen volgens mij pis ik imme broek van het lachen dat weekend!
Cheveyo schreef:Ben overal voor in! haha
Kunnen jullie het merken dat ik al 5 jaar niet meer op vakantie ben geweest? hihi
desillies schreef:Cheveyo schreef:Ben overal voor in! haha
Kunnen jullie het merken dat ik al 5 jaar niet meer op vakantie ben geweest? hihi
En deze dame probeerde mij op pagina 1 nog af te remmen, bij haar zijn alle remmen nu los volgens mij