pff heb ik weer begin ik beter te worden is het geen mooi weer meer liep gister met shirt met lange mouwen dikke trui dik vest en had het nog koud iedereen op straat in t-shirts natuurlijk haha iedereen zat me aan te kijken van wtf heb jij
Hallo! Hannah tipte in het delftenaren topic naar dit topic! Het lijkt me leuk om mee te gaan, maar heb geen eigen paardje of eentje die ik mee kan nemen. Zou dus een paardje willen huren, maar weet iemand waar je zomaar een paard mee krijgt? En waar gaan jullie rijden?
Ohja zal me ook even voorstellen Ik ben Chantal, 16 jaar en ik woon in Delft
hihi spijbelen deed ik op de middelbare juist niet. nu een beetje te vaak. mja ik mis tog niets. misschien ga ik dan ook wel mee op een huurpaardje, ff kijken wanneer we gaan.
Een vriendin is helemaal weg van hem en zaterdags ga ik altijd alleen maar voeren (moet ik heel de dag werken) dus dacht, waarom ook niet? Is hij een keer extra de wei uit en is zij lekker bezig met hem Ze kwam vandaag een keertje op hem rijden en toen kreeg ik het idee.
Ging vandaag erg goed, vond het leuk om ze samen aan het hobbelen te zien, hihi. Hou het de eerste weken bij grondwerk hoor, vind het nog een beetje griezelig om mijn paard met zadel en al mee te geven als ik er niet bij ben.
Hihi, dat zou ik ook eng vinden hoor. Ze kennen mekaar natuurlijk ook (nog) niet. Toen ik Sjors net kende was die mij echt ontzettend aan het uitproberen.
precies. Mocht het over een tijdje erg goed gaan kan ik altijd nog kijken of ze eventueel kan gaan rijden. Maar voorlopig lekker wandelen enzo. Vind ze ook al geweldig gelukkig
he kim tog een goede verzorgster gevonden das mooi ik heb romana voor de zaterdag.. en net optijd ook want ik ben natuurlijk ziek anders had dat arme paard vanaf maandag bijna geen aandacht gehad