Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PardoesJessi schreef:Ben zaterdag bij de taarten boer geweest, was ook erg lachen.......... Maar zou ik wel genoeg hebben???
En geloof dat er heel veel mensen aan het eind van de ochtend komen. Dus dat word zakken broodjes............ en 's avonds ook maar dan met soep en salades................pffffffffffffffff en dan ....................drank!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PardoesJessi schreef:Je kan bijna blijven slapen Mies!!!!!
Saskia schreef:Kijk maar uit PJ, straks doet ze het ook nogZit jij mooi met Ivar
Gaat MM ervantussen met jouw Sien
Bob komt niet mee, iets met een heel zielig spelend voetbalelftalDie doen het vast beter als hij kijkt
Ik neem wel alle kids meeDusseee..... als er nog dames zónder kinderen komen.... kijken jullie ook af en toe of die van mij niet verzuipen?
PardoesJessi schreef:Ok Sas ik noteer plus drie kids Gezelli!!!
Zal pownies klaar zetten om te poetsen en te knuffelen..........hahahahahaha
Saskia schreef:Kijk maar uit PJ, straks doet ze het ook nogZit jij mooi met Ivar
Gaat MM ervantussen met jouw Sien![]()
MamaMiesje schreef:Nee hoorrrr Jac! Ik maak wel een eigen meisje een keer (of een jongetje)
MamaMiesje schreef:Nee hoorrrr Jac! Ik maak wel een eigen meisje een keer (of een jongetje)
Saskia schreef:Ohja Nadia, jij kan het tóch niet laten om je met de kleintje te bezig te houden volgens mijVind jij meestal veel te leuk
![]()