ulinoco_maud schreef:leuk op de foto met dat dier en dan ook nog je tong er zo bij houden
heb je dan ook overal commentaar op ?
waarom zou dat niet mogen ? laat de meiden tog!
je mening weten we nu.. en je mag een mening hebben maar kom op zeg!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ulinoco_maud schreef:leuk op de foto met dat dier en dan ook nog je tong er zo bij houden
bonney4evver schreef:
bonney4evver schreef:
0maris0 schreef:
corine1981 schreef:ulinoco_maud schreef:leuk op de foto met dat dier en dan ook nog je tong er zo bij houden
Die vind ik inderdaad ook niet echt smakelijk of leuk, sorry.
Kan een heel eind meegaan, maar dat is met ook teveel eerlijk gezegd.
corine1981 schreef:ulinoco_maud schreef:leuk op de foto met dat dier en dan ook nog je tong er zo bij houden
Die vind ik inderdaad ook niet echt smakelijk of leuk, sorry.
Kan een heel eind meegaan, maar dat is met ook teveel eerlijk gezegd.
patsur schreef:jeetje, wat een commentaar zeg! Je kunt er toch niet een beetje huilend bij gaan lopen omdat er een paard overleden is en omdat we even in de koelcel wat gelachen hebben. Het is de kop van een koe trouwens die al eerder geslacht was.
Noean schreef:Okee ten eerste : Respect voor ieders mening !
Respect ook voor de meiden die gegaan zijn en hun ervaringen hier met ons delen.
Als ik ooit voor de beslissing kom te staan.. (en ik hoop ook dat mijn liefies onsterfelijk zijn) dan kies ik ook voor de slager als ik die keuze heb.
Ik vind het heel goed van de meiden dat ze zo goed over dit onderwerp nadenken dat ze zelfs willen kijken naar iets wat ze eigenlijk verschikkelijk vinden!
Dat geeft mij aan dat ze, ondanks sommige misschien eerst tegen de slacht waren wel open stonden om dit mee te maken zodat ze uit ervaring kunnen spreken en niet uit een vooroordeel.
Mochten jullie ooit voor de keuze staan dan weten jullie waarom je die keuze maakt!
Slacht of inslapen.... een bewuste keuze waarbij je het beste wilt voor je paard.