hmmm, mail terug. Ze geven alleen geen antwoord op mn vraag
Ik had gestuurd: Hallo,
Ik en een aantal vriendinnen zijn erg geïnteresseerd in de dagtocht naar London op 7 juli. Ivm mogelijke annulering vroegen wij ons af hoeveel mensen zich al hebben aangemeld voor de dagtocht op deze datum. Daarbij hadden we nog een vraag over de annuleringskosten, zou u misschien wat meer info daarover willen geven? Met name willen wij antwoord op de vraag of dat als de tocht door uw bedrijf wordt geannuleerd wij ons geld terug krijgen.
Met vriendelijke groeten,
Jennifer A
Antwoord: Beste Jennifer,
Momenteel hebben wij nog geen aanmeldingen voor de dagtocht naar Londen op 7 juli. De ervaring die wij bij de dagtochten hebben is dat de boekingen meestal pas redelijk kort voor vertrek geboekt worden. Meestal zullen de dagtochten wel doorgaan, maar definitief weten wij dit pas 1 week voor vertrek. Hopende jullie voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groet, BOOSTEN REIZEN
Zou iemand anders ook een mailtje willen sturen en hierna vragen? mailadres is info@boosten.nl
Heb trouwens nog n paar mensjes gevraagd in mn klas of die mee zouden willen. Als we nou gewoon aan min. 25 personen komen dan gaan we iig zeker
Hee! Het lijkt mij superleuk om mee te gaan, maar ligt wel aan de data (net het topic doorgelezen, en eind april/mei kan ik niet, ben ik namelijk op stage). 7 Juli kan geloof ik wel, maar het moet wel goed geregeld zijn en alles, anders mag het niet van mn ouders. Maar laat het jullie nog wel horen.