Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kimble schreef:Boyke_Candy schreef:Het zou leuk zijn als we al met enkele mensen konden meeten in de carnavalsvakantie
Meeste van ons hebben geen carnavalsvakantie, omdat we werken.
Myukii schreef:Rotterdam is voor mij goed te doen. Die stal in Noord-Brabant klinkt opzich leuk, maar zouden we niet iets centralers kunnen vinden![]()
Ik bedoel, voor de mensen die in het zuiden wonen is het goed te doen, maar voor de midden- en noordnederlanders kan dat al gauw 1 of 2 uur reizen zijn.
Of ben ik nou een gigantische zeikerd?
(en ik weet dat rotterdam ook niet centraal ligt, maar er moet toch wel iets in Utrecht oid te vinden zijn?)
horsieslii schreef:hallo,ik hou erg van fotografen ja ik rijd bij Stal van dinther. Als het bij stal van dinther word gehouden wil ik zeker mee!!
SaskiaKur schreef:horsieslii schreef:hallo,ik hou erg van fotografen ja ik rijd bij Stal van dinther. Als het bij stal van dinther word gehouden wil ik zeker mee!!
Welke provincie ligt deze stal?
horsieslii schreef:noord brabant
Amanda schreef:En dus de stal waar je reactie van had.
Of heb ik het nu verkeerd?
Boyke_Candy schreef:Heb net te horen gekregen dat ik aanwezig kan zijn op indoor Brabant op zaterdag ochtend/middag ;D
Kimble schreef:Je kan toch ook zonder Femke gaan?
Kimble schreef:Boyke_Candy schreef:Heb net te horen gekregen dat ik aanwezig kan zijn op indoor Brabant op zaterdag ochtend/middag ;D
Voor welke tribune heb je dan kaartjes?
This_is_me schreef:mmm bedankt voor de reactie ontour... het gaat hier echter om foto's maken waar NIET voor betaald gaat worden. (tenzij hij natuurlijk foto;s van ons wil dan ist wat anders haha)Echt bedonderen kan hij ons dus niet...
Of heb ik nu wat gemist op dit topic