Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElCamino schreef:@Picassox: ik krijg geen gedonder op de Paalhoeve !!
ik kom er elke maand en ga er al 12 jaar op vakantie.
Als ik ga rijden parkeer ik altijd mijn auto/trailer daar dus dat komt best goed...zijn vriendjes van me..
Picassox schreef:Ja, van mij ook.
Jij gaat daar met een paar heen, maar wij zijn met echt heel veel.
Maar als we daar niet op vakantie zijn, vind ik het persoonlijk een beetje raar.
We komen gewoon hun terrein op, zonder dat ze plek hebben. En misschien willen ze het helemaal niet. De pakeerplaats is openbaar terrein, en hebben we veel ruimte. De Paalhoeve is voor mij ook net te ver. Ik ben wat bangig geworden, om alleen de weg op te gaan, na een ongeluk van 2 weken terug.
Ik heb het liever op de pakeerplaats. Ik rijd in de binnenbak van de Paalhoeve, maar elke keer sta ik daar te stinkmodder omdat m'n paard niet langs een watertank wil. Hoe meer spanning van te voren ik maak bij 'm, des te vervelender en banger hij wordt tijdens de rit. De pakeerplaats ging ook prima, de vorige keer. En ik weet niet waar je al die trailers precies wilt neerzetten, maar achter de stallen, is nu een trailer stalling (kunnen dus geen trailers meer bij), en anders wordt het erg krap.
Laten we het maar gewoon op de pakeerplaats houden. Ik hoop dat jullie het ook een beetje van mijn kant snappen..
Picassox schreef:Borrie, 11 uur is jou te vroeg? Zullen we om half 12 gaan dan? Komt dat je beter uit?
Picassox schreef:O ok. Ik dacht dat je met de hele groep daarheen wilde.
Maar Borrie kan wel om 11 uur, doen dan? Want als je later op de middag gaat, is je hele dag weg.
LadyF schreef:Borrie, ik heb stiekum even gekeken op de routeplanner waar je helemaal vandaan moet komen.
Wat een eind zeg!!!
Bij jou is inderdaad het strand om de deur
LadyF schreef:[