Gáán we wéér, kletsen op de Veluwe!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

Re: Gáán we wéér, kletsen op de Veluwe!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 06:21

ik ga met een springzadel Vingers aflikken (als ik ga)

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 07:59

ElCamino schreef:
@Picassox: ik krijg geen gedonder op de Paalhoeve !!
ik kom er elke maand en ga er al 12 jaar op vakantie.
Als ik ga rijden parkeer ik altijd mijn auto/trailer daar dus dat komt best goed...zijn vriendjes van me..

Ja, van mij ook. Haha!
Jij gaat daar met een paar heen, maar wij zijn met echt heel veel.
Maar als we daar niet op vakantie zijn, vind ik het persoonlijk een beetje raar.
We komen gewoon hun terrein op, zonder dat ze plek hebben. En misschien willen ze het helemaal niet. De pakeerplaats is openbaar terrein, en hebben we veel ruimte. De Paalhoeve is voor mij ook net te ver. Ik ben wat bangig geworden, om alleen de weg op te gaan, na een ongeluk van 2 weken terug.
Ik heb het liever op de pakeerplaats. Ik rijd in de binnenbak van de Paalhoeve, maar elke keer sta ik daar te kloten omdat m'n paard niet langs een watertank wil. Hoe meer spanning van te voren ik maak bij 'm, des te vervelender en banger hij wordt tijdens de rit. De pakeerplaats ging ook prima, de vorige keer. En ik weet niet waar je al die trailers precies wilt neerzetten, maar achter de stallen, is nu een trailer stalling (kunnen dus geen trailers meer bij), en anders wordt het erg krap.
Laten we het maar gewoon op de pakeerplaats houden. Ik hoop dat jullie het ook een beetje van mijn kant snappen..

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 08:01

Borrie, 11 uur is jou te vroeg? Zullen we om half 12 gaan dan? Komt dat je beter uit?

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 09:13

Doe maar gewoon de parkeerplaats! Als we daar met zijn allen komen dan is dat toch net zo gezellig!
Samen uit........ Clown

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 11:01

haf 12 vind ik ook goed, komt er tegen die tijd even een adres of iets dergelijks van die parkeerplaats? Want wij moeten het met ons navi gaan doen Tong uitsteken

Oeh ik heb geeneens meer een engels zadel dat past, dus ik moet het met mijn westernzadel doen, vooral leuk met wilde galop Vork

Esmiralda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 15:21

is alles al geregeld? misschien kan ik ook nog wel mee (A)

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 16:54

nog later komt mij niet goed uit, dan kan ik al helemaal niet meer mee Verdrietig

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 16:56

Picassox schreef:
Ja, van mij ook. Haha!
Jij gaat daar met een paar heen, maar wij zijn met echt heel veel.
Maar als we daar niet op vakantie zijn, vind ik het persoonlijk een beetje raar.
We komen gewoon hun terrein op, zonder dat ze plek hebben. En misschien willen ze het helemaal niet. De pakeerplaats is openbaar terrein, en hebben we veel ruimte. De Paalhoeve is voor mij ook net te ver. Ik ben wat bangig geworden, om alleen de weg op te gaan, na een ongeluk van 2 weken terug.
Ik heb het liever op de pakeerplaats. Ik rijd in de binnenbak van de Paalhoeve, maar elke keer sta ik daar te stinkmodder omdat m'n paard niet langs een watertank wil. Hoe meer spanning van te voren ik maak bij 'm, des te vervelender en banger hij wordt tijdens de rit. De pakeerplaats ging ook prima, de vorige keer. En ik weet niet waar je al die trailers precies wilt neerzetten, maar achter de stallen, is nu een trailer stalling (kunnen dus geen trailers meer bij), en anders wordt het erg krap.
Laten we het maar gewoon op de pakeerplaats houden. Ik hoop dat jullie het ook een beetje van mijn kant snappen..

ehm ze had toch niet gezegd dat we met de hele groep naar de paalhoeve gaan? maar dat alleen zij er gaat staan? daar heb ik zelf geen problemen mee ik kom ook gewoon te paard naar jullie toe. Dus een trailertje kan daar makkelijk staan lijkt mij.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 17:22

@Picassox: Je hoeft je echt niet druk te maken hoor, ik kom daar echt elke maand gewoon mijn spul neerzetten, ga rijden en dan ga ik weer weg. Vaak staat hij nog even op stal ook daar.
En ik kom ook wel eens met meerdere.

Een vriend van me woont er ook, heeft een paint met alleen een wit hoofd.
Mijn paard is daar rustiger en dat vind ik prettiger. ik kom gewoon in mijn eentje dus stap lekker naar jullie toe.

Daarbij ben ik er nog niet uit of ik een weekend ga, en dan verblijf ik toch daar....

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 02:54

Picassox schreef:
Borrie, 11 uur is jou te vroeg? Zullen we om half 12 gaan dan? Komt dat je beter uit?

ik vind 11 uur prima.

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 08:52

Borrie, ik heb stiekum even gekeken op de routeplanner waar je helemaal vandaan moet komen.
Wat een eind zeg!!! Bloos!
Bij jou is inderdaad het strand om de deur Cool

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 09:04

O ok. Ik dacht dat je met de hele groep daarheen wilde.
Maar Borrie kan wel om 11 uur, doen dan? Want als je later op de middag gaat, is je hele dag weg. Haha!

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:58

Picassox schreef:
O ok. Ik dacht dat je met de hele groep daarheen wilde.
Maar Borrie kan wel om 11 uur, doen dan? Want als je later op de middag gaat, is je hele dag weg. Haha!

haha nou dat is het voor mij zowieso Knipoog maar heb er super veel zin in.

11 uur is goed.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 13:01

LadyF schreef:
Borrie, ik heb stiekum even gekeken op de routeplanner waar je helemaal vandaan moet komen.
Wat een eind zeg!!! Bloos!
Bij jou is inderdaad het strand om de deur Cool

ja inderdaad ik ben wel even onderweg. maar heb het er voor over hoor. vond het de vorige keer echt leuk. vond het jammer dat we er al weer waren.
Ja op het strand ben ik zo. dus als er nog mensen zijn die naar het strand willen een keer jullie zijn welkom.

Alleen wil die van mij niet voorop. dus dan gil ik wel linksaf rechtsaf. Knipoog
We zijn er wel mee bezig steeds een stukje voorop.

Alleen de weg naar het strand zitten een paar bergen waar je echt op moet galloperen zeg dat er alvast maar bij.

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 14:49

[quote="borrie01]
Alleen wil die van mij niet voorop. dus dan gil ik wel linksaf rechtsaf. Knipoog
We zijn er wel mee bezig steeds een stukje voorop.

Alleen de weg naar het strand zitten een paar bergen waar je echt op moet galloperen zeg dat er alvast maar bij.[/quote]
Haha, wat is het ook held op sokken, die reus Clown

Dat lijkt me super een keer naar het strand! Misschien kunnen we dat eens regelen?

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 15:26

LadyF schreef:
[

ik had een pb gehad van kiki dat ze ook graag wil. dus we gaan het wel een keer regelen.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:40

mij lijkt het ook leuk maarja heb geen vervoer dus houd t op....
ziet er ook niet naar uit dat ik het snel heb Verdrietig alles zit tegen heb ik net genoeg voor een heel pakket voor autorijlessen en alles erbij in gaat m'n brommer stuk Verdrietig reparatie is ong, even duur als een goeie tweedehands brommer (die ik nu heb) dan maar hopen dat ie daarna nog een hele tijd mee gaat. Of ik moet met iemand mee kunnen rijden Haha!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 10:42

ik ben er in elk geval bij !
Ga toch maar al op zaterdag....hihi (twijfelkont) dan kan ik zaterdag lekker rijden.... en zondag met jullie mee..

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 10:49

Ik wil ook wel mee met die strandrit. Ja
Alleen moet het niet heel snel, want dan is onze trailer nog niet af. Maar als we gaan, wil ik wel mee. Ja

Maargoed; we moeten voor de strandrit even een apart topic openen denk ik.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 08:23

idd anders is t zo offtopic om dat hier te gaan doen Clown
en een beetje verwarrend.

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 08:27

Ik kom op ons nieuwe paardje!
(Zie onderschrift)
Althans, ik hoop dat ik haar dan zover heb. Heb gister voor de 3e keer opgezeten en voor de 2e keer echt gereden.
Maar ik denk dat het wel goed komt!
Heb er zin in!

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 09:22

strandrit wil ik ook wel mee Haha! als ik kan, want de 25e kan ik helaas niet meer Boos! Huilen

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-07 09:25

Ja, maar daar gaan we even een apart topic voor openen. Haha! Borrie, wil jij de eer daar voor hebben?

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 10:10

kunnen we niet beter even wachten en kijken hoe deze meetingen gaan...straks komt er weer bijna niemand....

Is al zeker dat ik zowizo niet mee ga met een andere meeting (kan alleen in Kootwijk dus). Heb helaas nog geen vervoer en ga ook nog niks plannen als t niet zeker is dat ik m'n rijbewijs dan al heb. Had t graag gewild maar heb helaas niet van die ouders die er wat voor over hebben om mij even weg te brengen (want het is toch mijn hobby Clown zeggen ze dan) wel erg jammer maarja denk dat onze paarden er zowizo niet geschikt voor zijn....Nagelbijten / Gniffelen

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-07 10:22

Oké, ja. We kunnen inderdaad beter even wachten. Ik heb namelijk nog 3 of 4 andere meetings in de agenda staan. Haha! Dus laten we eerst deze maar even doen. Lachen