Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MISTRAL94 schreef:Ja moet je zeker komen kijken! Komen volgens mij best veel mensen heen, Fryske, Brenda (volgens mij?) Avelien, Jolliegirl, Mias, Magic_lover Colt uiteraard
MISTRAL94 schreef:Ja moet je zeker komen kijken! Komen volgens mij best veel mensen heen, Fryske, Brenda (volgens mij?) Avelien, Jolliegirl, Mias, Magic_lover Colt uiteraard
Tijgertje86 schreef:Fryske, bij deze wilde ik me aanmelden om 28 jan. te komen kijken, zou je mij in de lijst willen zetten? Ik kan gelukkig met Henri meerijden.
Fryske schreef:MISTRAL94 schreef:Ja moet je zeker komen kijken! Komen volgens mij best veel mensen heen, Fryske, Brenda (volgens mij?) Avelien, Jolliegirl, Mias, Magic_lover Colt uiteraard
Tja als organisatrice kan ik moeilijk die dag dan niet komen hé!
@ Jolliegirl; dit is GEEN meeting. Degene die willen komen kijken kunnen dit onderling afspreken en de clinic vanuit de kantine bekijken.
Ik wil geen ge-prutsmuts bij de bakranden en zeker niet in de stallen.
MISTRAL94 schreef:Hilda: Ik bedoelde of ik niet zeker wist of Brenda zou komen
Colt schreef:MISTRAL94 schreef:Ja moet je zeker komen kijken! Komen volgens mij best veel mensen heen, Fryske, Brenda (volgens mij?) Avelien, Jolliegirl, Mias, Magic_lover Colt uiteraard
Colt weet het nog niet heulemaal zekers