Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cyntje schreef:ik woon bij nijmegen, ben een oud-beerse
lucasjuh schreef:Verena schreef:Hey hey, ik kom uit veldhoven (vlakbij eindhoven) en verzorg een paardje in middelbeers! Ze is van mijn oom maare voelt als eigen, helaas zijn we nog niet zo ver om buiten te rijden, ze is 4 geworden en een echte duivel bij dat betreft. Mijn oom woont op de westelbeersedijk, net buiten het dorp, tegenover Koen leenders die springruiter
Volgens mij bedoel je toch echt Koen Leemans
Tsja..Sorry ben n Beerse dus weet meteen wie je bedoelt
_Micha_ schreef:
Ik woon dus in Waalre, en zit elke dag wel in Eindhoven.
Kent iemand de Eerste Eindhovense Pony Manege? Of manege van der Pol ?
xLuus schreef:Ruiterstad dat ken ik welkom er zowat elke week
Henzz schreef:Wow Renske, hoezo een uitgebreid profiel?!
Verena schreef:idd, de wereld is klein!
Citaat:Citaat:Hey hey, ik kom uit veldhoven (vlakbij eindhoven) en verzorg een paardje in middelbeers! Ze is van mijn oom maare voelt als eigen, helaas zijn we nog niet zo ver om buiten te rijden, ze is 4 geworden en een echte duivel bij dat betreft. Mijn oom woont op de westelbeersedijk, net buiten het dorp, tegenover Koen leenders die springruiter
Volgens mij bedoel je toch echt Koen Leemans
Tsja..Sorry ben n Beerse dus weet meteen wie je bedoelt
Westelbeesedijk kom ik altijd langs als ik naar de bokkenrijder ga
Is Koen diegene waar ook dat bord met "ophoogzand te koop" staat?
heb mn paarden in Hoogeloon staan en 1 jonkie bij www.stalveldhof.nl in Hilvarenbeek
Verder woonde ik eerst in Veldhoven, heb ik vorigjaar een paard gereden in Knegsel ivm blessure's van mn eigen paarden, heb paar jaar in Bergeijk samengewoond en nu weer terug bij mn ouders in Hoogeloon..
Verena schreef:@conny, ja dat ben ik in het roze setje, ik heb ook nog geel, zwart en camouflage!