Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valiant schreef:en burgers zoo in arnhem dan?
is ook heeeeel grooot stuk overdekten dat is zoooo moooi
Irismacho schreef:Lasergamen is toch het leukst denk ik. Is ook gewoon overdekt enzo..
Jen_2oo6 schreef:Irismacho schreef:Lasergamen is toch het leukst denk ik. Is ook gewoon overdekt enzo..
vind ik ook en erg melig denk ik ookin van die pakjes
Irismacho schreef:Of Bowlen? Of .. naja weet niet, zal eens even gaan nadenken
Robin__ schreef:Wie zegt dat het dan slecht weer is?
En nog niks is definitief, we zijn nu gewoon even wat ideen aan het zoeken
dessie schreef:Dames, ik kan waarschijnlijk niet mee, ik moet altijd op zaterdag werken, op zondag ben ik met de band bezig en doordeweeks, ja dat gaat waarschijnlijk allemaal toch niet lukken, omdat sommige volgens mij lang in de trein moeten zitten, in een vakantie, tja, ik kijk wel of ik in een vakantie kan.
edit: Ik zit ook een beetje krap, door me piercingdie ik ga laten zetten, me vriend en ik geven 9 december een feest, kerst, me moeders verjaardag, me brommer is stuk enz.
Valiant schreef:Robin__ schreef:Wie zegt dat het dan slecht weer is?
En nog niks is definitief, we zijn nu gewoon even wat ideen aan het zoeken
omdat het altijd slecht weer is in dit jaargetijden
Lientjee schreef:Mijn maakt het niet zo veel uit waar we naartoe gaan, ik vind bijna alles wat hier opgenoemd is wel leuk
Sylleke schreef:In rpincipe gaat het ook niet om wat je doet, maar dat je het samen doet. Is gewoon gezellig.
Jen_2oo6 schreef:dessie schreef:Dames, ik kan waarschijnlijk niet mee, ik moet altijd op zaterdag werken, op zondag ben ik met de band bezig en doordeweeks, ja dat gaat waarschijnlijk allemaal toch niet lukken, omdat sommige volgens mij lang in de trein moeten zitten, in een vakantie, tja, ik kijk wel of ik in een vakantie kan.
edit: Ik zit ook een beetje krap, door me piercingdie ik ga laten zetten, me vriend en ik geven 9 december een feest, kerst, me moeders verjaardag, me brommer is stuk enz.
brommer stuk ben ej toch nog tegen een paal gereden?