LadyF schreef:borrie01 schreef:ik heb er een hard hoofd in dat ik het ga redden.
Hmmm.... BALEN!!
Echt jammer zeg!!! Bestaat er geen paardrijgips?
ja als dat zou kunnen. maarja ik blijf hopen dat het lukt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyF schreef:borrie01 schreef:ik heb er een hard hoofd in dat ik het ga redden.
Hmmm.... BALEN!!
Echt jammer zeg!!! Bestaat er geen paardrijgips?
Picassox schreef:Euhm.. Je kan ook echt niet lopen enzo?
elmiran schreef:ik ga meehoe laat gaan we?? ik hoor aan t eind van volgende week of ik na de kerstvakantie (de mijne is van 25dec. tot 2jan.) of ik daarna nachtdienst moet draaien als dat zo is moet ik dus om 22.00 werken en zeker rond 16.00 weer in m'n bed liggen
ben echt zo blij! krijg binnen 2 weken een springzadel
heb er hard voor moeten werken en nu kan ik er eindelijk een kopen
dus als ik die heb kan ik er mooi mee buiten gaan rijden met de meeting
elmiran schreef:hoop dat jullie ook mee gaan
![]()
heb een leuke route in gedachten ga hem gelijk na de vakantie een keertje proberen (had hem jaren geleden wel eens gereden) rijd er nu wel eens langs als ik om moet rijden na t werk. Is wel een leuk rondje ook met wat bredere paden met weinig bomen waar ik normaal wel eens een galopje doe.
elmiran schreef:ja maar ik bedoel als we willen galopperen dat t zou kunnen![]()
Vind het zowizo ook wel fijner om op wat bredere paden te rijden vooral met een groep.
borrie01 schreef:ik ga definitief niet mee de 14e. ik mag de 10e uit het gips. en kan dan nog niet rijden. vind het wel heel erg jammer maar als er een voorjaarsrit komt ben ik weer vd partij.
LadyF schreef:borrie01 schreef:ik ga definitief niet mee de 14e. ik mag de 10e uit het gips. en kan dan nog niet rijden. vind het wel heel erg jammer maar als er een voorjaarsrit komt ben ik weer vd partij.
Jammer zeg!
Kunnen we geen huifbed voor je regelen![]()
Wat mij betreft komt er een voorjaarsrit!!