veenendaal en omgeving meeting(te paard en wat eten)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

loutjuh

Re: veenendaal en omgeving meeting(te paard en wat eten)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 00:04

n_atas schreef:
trouwens hee ff heel iets anders

ik heb ellende gepmt met de vraag of we weer een veenendaal en omstreken topic mogen maken en ze gaat het in de groep gooien dus wie weet

dit had ik een paar weken geleden ook al gedaan....en kreeg na een aantal pm's ook dat antwoord....nog steeds niks terug gehoord Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 01:32

ja we starten vanaf kwintelooyen
de paarden kunnen bij berghuis in een soort stand staan...natuurlijk kan er ook buiten gezeten worden bij de paarden Lachen het gaat eigenlijk om de bosrit dus hoe we dat bij berghuis doen zien we wel Lachen

Dus mandy ik weet niet hoe je daar de trailer mee wilt nemen? want we starten vanaf kwintelooien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 02:04

veronoz schreef:
Als je om 10 uur afspreekt denk ik voordat iedereen er is en op zijn paard zit het alweer half 11 is, en voordat je met zn allen bij het berghuis en iedereen een plekje voor zijn paard heeft gevonden is denk ik wel tegen 1 uur..Nagelbijten / Gniffelen
Maar bij het Berghuis zijn er maar 3/4 plaatsen waar de paarden kunnen staan Nagelbijten / Gniffelen

Begrijp ik het goed : als je rond half 11 start dat je dan rond kwart voor 1 aankomtbij het berghuis?das dus een pak weg 2 uur rijden (voornamelijk stap?) en dan ook nog eens 2uur terug.... Ik haak bij deze af, dit doe ik zelfs mijn gezonde paard (met erg goede conditie overigens) niet aan. Hier moet je wel wat op getraind hebben. Je kunt niet op een paard stappen die maar een aantal keren per week hooguit een uur loopt en zeggen.. nou jongen we gaan vandaag eens een lekkere rit(je) Rolleyes maken... Maar goed das ieder voor zich. De een komt misschien met een paard dat maar eens in de zoveel tijd wordt gereden, de ander weer met een paard met mankement.. ieder zijn meug..
Ik zou zeggen veel plezier!

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 11:03

oh zo.. door het bericht hierboven snap ik hem Knipoog ik vind 4 uur wel veel maar voor 1 keer zou het niet heel veel uitmaken dnek ik.. maar ik neem aan dat we bij de paarden kunnen blijven? Tong uitsteken groetjes mandy

n_atas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 11:48

@ sabrina.. ik denk dat het 4 uur in totaal duurt, dus ook met eten meegrekend, vanaf kwintelooyen totaan berghuis is denk 1,5 uur en zoiezo haak ik pas bij als ze bij de weg zijn
dus in totaal heb ik maar een ritje van hooguit 1,5 uur

Hanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 12:40

[***] schreef:

Begrijp ik het goed : als je rond half 11 start dat je dan rond kwart voor 1 aankomtbij het berghuis?das dus een pak weg 2 uur rijden (voornamelijk stap?) en dan ook nog eens 2uur terug.... Ik haak bij deze af, dit doe ik zelfs mijn gezonde paard (met erg goede conditie overigens) niet aan. Hier moet je wel wat op getraind hebben. Je kunt niet op een paard stappen die maar een aantal keren per week hooguit een uur loopt en zeggen.. nou jongen we gaan vandaag eens een lekkere rit(je) Rolleyes maken... Maar goed das ieder voor zich. De een komt misschien met een paard dat maar eens in de zoveel tijd wordt gereden, de ander weer met een paard met mankement.. ieder zijn meug..

Ik weet niet precies hoelang rijden het is, maar ongeveer wel zolang als je voornamelijk stapt met zo'n grote groep.

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 13:49

Ik stem 11 uur, ivm chauffeur die tot diep in de nacht heeft moeten werken. Slapen
Rijd gewoon een stukkie mee, totdat ik merk dat het genoeg is voor mn ponietje, ik eet overgens niet mee (gezien mijn leeftijd zullen de meeste me dat niet kwalijk nemen), mn ponie moet verzorgt worden na zo'n een rit, ze heeft geen opperbeste conditie, vandaar.
Ik ga sorry Bloos voor de rest meer mee voor de oefening voor mn pony om met andere paarden te leren rijden een traininkje zeg maar. Misschien dat ik met mn andere paard kom, maar ook dan kan ik alleen ff mee!

Kleine suggestie, een keer het gas erop, kan toch wel? Duivel

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 14:15

dat hierboven snap ik niet met die leeftijd Nagelbijten / Gniffelen

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 14:18

mandy13 schreef:
dat hierboven snap ik niet met die leeftijd Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben heel heel oud Huilen

maar was gewoon een grappie hoor Clown 27 jr al pfff

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 14:28

ik stem voor half 11 , 11 uur vind ik ookg oed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 14:46

ok ik denk dat de meeste voor half 11 stemmen?

de rit 4 uur? hoe kom je daar nou weer bij?
ik was vanaf mijn huis altijd in nog geen 3 kwartier bij Berghuis hoor. Dus ikw ete niet hoe je bij 3 uur komt? En met een grote groep denk je wat ruimer qua tijd! Want mischien stap je wat meer...en overigens dat was altijd met Balou.
En daar komen ze stil te staan, en na het eten maak ik de rit weer naar huis. Misschien dat we hoogestens in totaal 3 uur weg zijn Met eet pauze

geit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-06 15:03

[***] schreef:
veronoz schreef:
Als je om 10 uur afspreekt denk ik voordat iedereen er is en op zijn paard zit het alweer half 11 is, en voordat je met zn allen bij het berghuis en iedereen een plekje voor zijn paard heeft gevonden is denk ik wel tegen 1 uur..Nagelbijten / Gniffelen
Maar bij het Berghuis zijn er maar 3/4 plaatsen waar de paarden kunnen staan Nagelbijten / Gniffelen

als we half 11 afspreken bij kwintelooye.voor iedereen goed en wel op zijn paard zit is het 11 uur (micha komt ff mee nog om foto's van het vertrek te maken waarschijnlik Pling )
dus eer je op pad bent ben je ook zo weer ff wat verder.
de tijd van aankomst bij het berghuis zal een schatting zijn maja je weet niet hoe hard je loopt natuurlijk.het zal inderdaad voornamelijk stap zijn maar er zullen ook wel stukken draf en een galopje tussen zitten waarschijnlijk.
daarbij komt ook nog dat de paarden bij het berghuis rust krijgen.

maar goed dat is inderdaad ieder voor zich.als jij het je paard niet aan wil doen moet je dat ook zeker niet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 15:43

Cinnepin schreef:
ok ik denk dat de meeste voor half 11 stemmen?

de rit 4 uur? hoe kom je daar nou weer bij?
ik was vanaf mijn huis altijd in nog geen 3 kwartier bij Berghuis hoor. Dus ikw ete niet hoe je bij 3 uur komt? En met een grote groep denk je wat ruimer qua tijd! Want mischien stap je wat meer...en overigens dat was altijd met Balou.
En daar komen ze stil te staan, en na het eten maak ik de rit weer naar huis. Misschien dat we hoogestens in totaal 3 uur weg zijn Met eet pauze

hoe ik daarbij kom? Wat is dat nou weer voor een vraag je kunt toch zien hoe ik die berekening heb gedaan? Blond
Maar goed veel plezier hoor meiden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 18:10

ja maar de berekeningen kloppen dus niet Lachen die berekeningen kan je alleen maar maken uit ervaring Lachen Maargoed we weten nu dat je niet meegaat Lachen

Hanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 22:23

Ik ga dus ook niet mee. Had er echt zin in! Veel plezier allemaal

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 20:54

Aaaaah hanin..
Jammer, mre, veel beterschap Lachen

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 20:58

ik kan mischien niet mee.. het mischien wedstrijd. maar MISCHIEN ook wel Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 21:20

nouja laat maar weten nog dan

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 18:52

mmz ik moet helaas ook afzeggen , ik ben namelijk niet thuis. Vind wel heel jammer , volgende meeting ben ik van de partij hoor. die zaterdag zou ik wel kunnen en als we later gaan op zondag ook wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:11

Ik zie dat er heel veel afblazen wegens het niet kunnen, erg jammer Lachen

We kunnen misschien wel later gaan dan blijven we dus over met melisjee, geit, love_lantje ( en eroslover ook als we later gaan? )
en dan maken we er een kortere rit van en gaan we niet eten Lachen doen we dat een andere keer! Zullen we het zo afspreken?
en wat word dan de nieuwe tijd?

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:31

Ik vind het best hoor Haha! t komt mij zelfs beter uit Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:33

mooi dan gaan met de *nieuwe afspraak zowiezo
Geit
Gast9373
Love_Lantje
Melisjee
eroslover????

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:43

bij mij hangt het echt van de tijd af , ik moet namelijk sochtends eerst nog uit wijk bij duurstede komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 16:33

gaan we lekker in de middag? rond een uurtje of 2? half 3?

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:10

En hoe doe je dat dan met tijd/licht? Wil je in het donker rijden dan?