Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bliksem schreef:Flurk schreef:[size=18]Dat is leuk he[/size].ik wil achteraan want ik sluit niet aan en dan gaan ze daarna lekker hard
suus_ schreef:gaat er een begeleider mee?
misschien is het ook wel een bokker.
jamaar het is besloten hoor!
![]()
suus_ schreef:Citaat:Even quoten en bevestigen.
Fallstar
+zusje
Flurk
Woplala
Suus_
Bliksem
Shanti_
Chan_n
Anique_Vaandrig ?
Peetjuh ?
bliksem schreef:Flurk schreef:ze hebben toch wel fjorden he
Daar hadden suus en ik het ook al over.
Anique_Vaandrig schreef:Zooooooo dan, moest ff bijlezen hoor!
Stascha_Kim, als jouw mama mij met de trailer wil rijden, trakteer ik jou op een paard![]()
bliksem schreef:Er woont niemand in nootdorp, dus dat wordt zoiezo nog eerst even een fietstochtje richting delft.
Chan_n schreef:bliksem schreef:Er woont niemand in nootdorp, dus dat wordt zoiezo nog eerst even een fietstochtje richting delft.
mijn vader woont in delfgauw, dus als die ons kan brengen hoef je niet zo ver te fietsen![]()
ik heb net gebeld, en k weet het zaterdag. of hij ons kan brengen. als het zo zou zijn heb ik plaats voor 3/4 personen
bliksem schreef:Zo dat wordt wel heel vroeg dan.
Hoe gaan we dat eigenlijk doen met afspreken van te voren?
Waar en hoe laat?
Chan_n schreef:Ik weet het zaterdag, als ik het weet zet ik het er gelijk op
ja dat is wel goed ja, gewoon ergens iets drinken of naar de film ofzo?
fallstar schreef:bliksem schreef:Zo dat wordt wel heel vroeg dan.
Hoe gaan we dat eigenlijk doen met afspreken van te voren?
Waar en hoe laat?
Nee gekkie..Ik bedoel een andere keer.. Voordat we deze meeting hebben.. Zodat je elkaar al een ietsiepietsie kent
Chan_n schreef:bliksem schreef:Er woont niemand in nootdorp, dus dat wordt zoiezo nog eerst even een fietstochtje richting delft.
mijn vader woont in delfgauw, dus als die ons kan brengen hoef je niet zo ver te fietsen![]()
ik heb net gebeld, en k weet het zaterdag. of hij ons kan brengen. als het zo zou zijn heb ik plaats voor 3/4 personen
fallstar schreef:Anique_Vaandrig schreef:Zooooooo dan, moest ff bijlezen hoor!
Stascha_Kim, als jouw mama mij met de trailer wil rijden, trakteer ik jou op een paard![]()
Whooohw he wacht.. Ik weet niet of je je eigen paard mag meenemen? Daar moet je echt even voor bellen..