Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Princess_ schreef:ik ga zeker niet meeals Connor mee zou gaan zou ik het nog wel proberen, maar heb angst om bij een ander paard op de wagen te zitten dus helaas. Voel me tegen die tijd denk ik ook nog niet 100 % dusja dan zou ik mezelf alleen over belasten. Ik wacht tot een volgende keer.
Princess_ schreef:ja maar ik mag niet tillen en dat soort dingen. voel me dan erg overbodig, kan niemand een handje helpenMaar ik durf ook niet bij een ander paard op de kar, stomme angst dat weetik.
karuna schreef:en jij zou pc uitzetten weet je nog
karuna schreef:vlieg rustig verder als je voor de 10e maar even land
mamauba schreef:Deelnamelijst:
Ik hoop zonder fouten. Mag natuurlijk veranderd worden en nog beter aangevuld!!!!
Huurpaarden:
Vasthi
Roos
Tante Miesje
Chas verzorgster
Eigen paard:
Chev (Paddox gereserveerd)
Spetter
IndianaJones
Chas (I.d.m. eigen paddox gereserveerd)
Op de menwagen:
Karuna + man + Princess
Man van Chas (weet ik niet zeker)
Man van Chev (weet ik niet zeker)![]()
Nog even ondervoorbehoud:
Huur paard:
Kiara
Eigen paard:
Flettie (Paddox gereserveerd)
Tinkermuts
Zoals het er nu uitziet heb ik geen paarden meer beschikbaar. En zit de menwagen ook vol. Mochten er nog meer mensen toch mee willen of ben ik iemand vergeten geef maar door. Kan ik nog even kijken.
mamauba schreef:Vliegt langs, maakt een snelle en korte landing:mamauba schreef:Deelnamelijst:
Ik hoop zonder fouten. Mag natuurlijk veranderd worden en nog beter aangevuld!!!!
Huurpaarden:
Vasthi
Roos
Tante Miesje
Chas verzorgster
Eigen paard:
Chev (Paddox gereserveerd)
Spetter
IndianaJones
Chas (I.d.m. eigen paddox gereserveerd)
Op de menwagen:
Karuna + man + Princess
Man van Chas
Man van Chev (weet ik niet zeker)![]()
Nog even ondervoorbehoud:
Huur paard:
Kiara
Eigen paard:
Flettie (Paddox gereserveerd)
Tinkermuts
Zoals het er nu uitziet heb ik geen paarden meer beschikbaar. En zit de menwagen ook vol. Mochten er nog meer mensen toch mee willen of ben ik iemand vergeten geef maar door. Kan ik nog even kijken.
En stijgt weer op