Dan zit ik nog op de pony, gok ik (bestgaande). Dus ik zwaai wel vanuit de ring, hahaha! Aniek heeft mijn nummer, als iemand wil meeten, laat haar me maar oppiepen. Ohnee, ik zie jullie 's ochtends met mijn proef... iig een aantal...
ja denk dat het lukt maar ben s'ochtends eventjes bij de Btjes te vinden.Moet even helpen mayby mee de ring in. maar kan het eventueel een half uur eerder mog die danique kampioen worden moet ik rond half 2 weer naar de ring namelijk. mog het zo zijn laat ik het zoiezo nog weten ken de helft al
Nou ben wss als eerste thuis, en gelukkig maar ook. Heb niet de beste dag gehad, zaten wel goede stukjes tussen, maar echt ben kapot van alle kanten.
Komt door wat dingen die gebeurd zijn en was er met mn hoofd gewoon niet bij.
Hero was 2e van zijn groep, achjah, vond Hero toch beter in het plaatje passen van wat ze zochten. Helaas. Hijs ook direct verkocht Majah is niet anders, daarom baal ik niet minder.
Weinig foto's gemaakt, echt ff geen zin. Heb maar een paar, de (on)gelukkigen krijgen ze wel te zien.
Vond het ook een gezellige dag alleen word wel een beetje para van me aanstellende pony Wie foto's van mij heeft gemaakt, zou diegene mij aub een pb willen sturen Alvast bedankt!! xxx