Ow, 1 uur en 17 min. Ik dacht echt dat het 2 uur zou zijn ofzo. Valt weer mee. Ik kom dus met mijn Labrador Pascha en misschien nog een vriendin erbij.
Blijven jullie auto's daar echt staan? De parkeerplaats is daar niet zo groot...dus als t vol zit is het misschien handiger om bij t hilletje te parkeren......(dat zit daar tegenover dus als t vol zit kun je daar parkeren)
3 sep? Ik zal even kijken of het kan. En elmiran, je mag niet bij 't Hilletje pakeren als je daar niks eet of drinkt. Mag ik even weten via PB welke mensen allemaal hun auto laten staan?
geld dat dan ook niet voor de brink? kan me voorstellen dat ze het niet goed vinden dat we daar de auto's neer zetten (er is al zo weinig ruimte...) en we daar niet eens eten. Misschien kunnen we de auto's dan toch beter bij t bos parkeren ofzo.
Owja als ik de chihuahua niet mee mag nemen dan kom ik gewoon zonder . Ben namelijk heel stout geweest dus ik weet niet of ik haar wel mee mag nemen...
vriendin van mij gaat ook mee. zij kan dan een beetje op mn hond letten en hab ik mn handen vrij om foto's te maken. is er al een tijdstip bekend? in de middag lijkt mij het makkelijkst. omdat er ook mensen van ver komen. uur of 1 ofzo.