Als iemand een buitenrit wilt organiseren, dan open een new topic, aangezien we al vaak geprobeerd hebben wat te organiseren, maar helaas op niks is uitgedraaid!
Precies! Ik hou het hierbij!! Wie mee wilt gaat mee! Anders niet! Zou jij willen rijden Anke? Nathalie wou ook al waarschijnlijk! Dat zijn er dan al 10!
Ja een vraagje misschien grof maar ik probeer het gewoon. Kunnen Laura en ik met iemand meerijden? Anke, kunnen wij samen iets regelen of lukt dat niet denk je?
Aha, nou Laura en ik vragen dus vriendelijk aan jou, Anke, dat het gaat. We horen wel dat het kan ja of nee. Je krijgt van ons wel een drankje ofzo, of iets andres dat je wil. Want het is wel natuurlijk gul van je dat we dan met jou mee mogen!
Nou ik kan als iemand voor mijn vervoer zorgt overal wel naartoe, Als ik naar iemand z'n huis ga en we vertrekken vanuit daar zou het wel kunnen denk ik.. Ik hoor het wel ga nu GTST kijken
Ik heb een auto, neem aan dat lotte, britt al met mij meegaan.
Ik vind wel dat we het in dit topic bij een ruitersportzaak moeten houden. Willen we een buitenrit/stadmeeting ook goed, maar open dan een nieuw topic...is overzichtelijker