Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. 
. De contactpersoon moet maar gewoon taken gaan uitdelen straks haha. 
) want ik denk dat juni een drukke maand is met zeer veel concoursen. Het lijkt me ook beter om het door de weeks te organiseren, dan moet iedereen maar vrij pakken. Ik denk zomaar dat Imkes zaterdagen vol zitten tot 2010

YoJcE schreef:50 euro vind ik een net bedrag. hoeven we verder voor clinics ed niks te betalen want ik zag op de site van de accedemi dat het 2000 euro koste op locatie
das veel!!
, dus wat dat betreft ben ik het met Urielle eens, het mee nemen van onze eigen oo sevens lijkt me wat hoog gegrepen. maar ik kan allicht informeren. YoJcE schreef:50 euro vind ik een net bedrag. hoeven we verder voor clinics ed niks te betalen want ik zag op de site van de accedemi dat het 2000 euro koste op locatie
Volgens mij is die clinic sowieso 2000 Euro en is het normaal de bedoeling van de organisatie om iets geld terug te krijgen door de ruiters te laten betalen. Maar laten we zeggen dat er 10 ruiters zouden komen met hun OO Seven, dan zit je dus aan 200 Euro pp plus evt. extra kosten om het georganiseerd te krijgen. Lijkt me een beetje veel voor ons. Mocht het voor 50 Euro te regelen zijn dan wil ik uiteraard wel rijden met mijn pukkie maar het lijkt me erg weinig. Javayo schreef:Maar ik stel voor dat we de datum afhankelijk van de agenda van 007 en Imke vast stellen, het is allemaal op de langere termijn, dus dan moeten we zelf maar onze agenda's erop afstemmen.
En gewoon even vragen wat er uitkomt, OO Seven zit natuurlijk ook met het dekken enzo en Imke met concoursen, lessen, de paarden die ze rijdt..

inventariseer je inclusief afstamming? is wel leuk voor de volledigheid.