OO Seven-meeting - besloten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Deborah81

Re: OO Seven-meeting - besloten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 13:04

Dat zal ongetwijfeld op langere termijn, dus voorjaar ofzo gepland moeten worden denk ik Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Deborah81 op 14-08-06 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Kleinuh_Sjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 13:08

Denk ook dat dat beter is aangezien de winter en voor Urielle en misschein andere eigenaren Bloos

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 13:28

Ik stem ook voor 't voorjaar. Voor mij geldt: hoe later hoe beter. Dan is m'n puppie misschien al een beetje paard geworden en knap genoeg voor op de foto Haha!.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 13:50

haha. lijkt me goed, dan stellen we het voorjaar voor. dan hebben we de meeste kans dat het allemaal te organiseren is met de aanwezigheid van Imke en 007. want daar gaat het uiteindelijk natuurlijk om: papa meeten Clown

Ik wil best als contactpersoon fungeren naar Rian en Isabel, misschien wel het makkelijkst 1 persoon. Maar we gaan wel in dit topic gezamelijk door met organiseren hè!!

Kleinuh_Sjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 13:52

UIterraard Hyper!

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:52

hoi,
Yep natuurlijk!!!
We doen het met zijn allen......
Groetjes Astrid. Go jij! Go jij!

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 18:00

Vele handen maken licht werk Haha!. De contactpersoon moet maar gewoon taken gaan uitdelen straks haha.

Deborah81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 18:17

Vele handen maken licht werk, er moet er idd 1 zijn die het contact met de Acedemy houd en de rest doet op de achter grond andere dingen.
Voorjaar 2007 lijkt idd het beste, laten we zeggen juni? Op een zaterdag? Stapje voor stapje komen we er wel!!!

Kleinuh_Sjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:51

Juni is toch alweer zomer? Bloos

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 21:13

Clinic gaat erg duur worden denk ik.

Ik zou eerst een beetje nagaan wanneer het voor Imke iets meer komkommertijd is (voor zover ze dat kent Clown ) want ik denk dat juni een drukke maand is met zeer veel concoursen. Het lijkt me ook beter om het door de weeks te organiseren, dan moet iedereen maar vrij pakken. Ik denk zomaar dat Imkes zaterdagen vol zitten tot 2010 Clown

YoJcE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 21:32

als iedereen vrij kan en mag pakken maakt het me niks uit maar misschien de mensen die nog geen auto hebben (als die er zijn) zitten met ouders werk. ik ben voorstander van zaterdag maargoed dit kan miss niet of ik ben de enigste van de 20. gewoon op een doordeweekse dag doen! heb er echt zin in, en als ik iets kan doen laat hem maar weten Lachen

Kleinuh_Sjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 21:45

ik zit dan denk ik op school, en als het meezit heb ik dan al me trailerbewijs

YoJcE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 09:05

zelfde verhaal bij mij als alles volgens plan gaat. gelukkig woon ik dicht bij hooge mierden dus ik heb altijd wel vervoer

Deborah81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:13

Ja maar in juni is het wel al een beetje beter weer, en heb je meer mogelijkheden bv. het gebruik van de buiten accomodatie. Bovendien zien alle paarden er dan vaak het beste uit en kunnen ze onder een dun dekentje op de trailer staan.
Clinic zal ongeveer 50 euro p.p. zijn , da's een beetje standaard tarief. Maar je hoeft natuurlijk niet te rijden als je het te duur vind, kijken is ook heel leuk en leerzaam.

YoJcE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:47

50 euro vind ik een net bedrag. hoeven we verder voor clinics ed niks te betalen want ik zag op de site van de accedemi dat het 2000 euro koste op locatie

Kleinuh_Sjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:52

YoJcE schreef:
50 euro vind ik een net bedrag. hoeven we verder voor clinics ed niks te betalen want ik zag op de site van de accedemi dat het 2000 euro koste op locatie

Wow Wow! das veel!!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:11

ik zat net ook al te denken, 50 euro is wel een hele lage inschatting hoor!! Als je de prijzen op de academy ziet...Clown, dus wat dat betreft ben ik het met Urielle eens, het mee nemen van onze eigen oo sevens lijkt me wat hoog gegrepen. maar ik kan allicht informeren.

Juni lijkt me best wel laat? Maar dat is meer vanuit het oogpunt: als we het nu op zo'n lange termijn plannen, dat loop je het risico dat de boel een beetje in slaapt. Maar ik stel voor dat we de datum afhankelijk van de agenda van 007 en Imke vast stellen, het is allemaal op de langere termijn, dus dan moeten we zelf maar onze agenda's erop afstemmen.

Nog meer ideeën? We moeten maar eens een opzetje maken, en dan zal ik de boel weer in een mailtje zetten richting Isabel en Rian.

Kleinuh_Sjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:15

Juni vond ik eerder al een verre datum..

Maart
April
Mei
Zijn dat geen mooie maanden??
Dan is de winter grotendeels al voorbij

En hoe doen we het met het foto album, 1 hoofd foto en 1 rij/stand foto?

stephanie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:42

he hallo ik was deze pagina al helemaal vergeten lijkt me erg leuk zo'n dag met de ooseven .de foto boeken die je bij de hema kan laten maken zijn erg mooi ziet er gaaf uit en de kosten vallen best mee.Zijn jullie allemaal op deze pagina gaan kletsen op de andere is het erg stil.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 14:52

YoJcE schreef:

Daarom Ja Volgens mij is die clinic sowieso 2000 Euro en is het normaal de bedoeling van de organisatie om iets geld terug te krijgen door de ruiters te laten betalen. Maar laten we zeggen dat er 10 ruiters zouden komen met hun OO Seven, dan zit je dus aan 200 Euro pp plus evt. extra kosten om het georganiseerd te krijgen. Lijkt me een beetje veel voor ons. Mocht het voor 50 Euro te regelen zijn dan wil ik uiteraard wel rijden met mijn pukkie maar het lijkt me erg weinig.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 14:58

Javayo schreef:
Maar ik stel voor dat we de datum afhankelijk van de agenda van 007 en Imke vast stellen, het is allemaal op de langere termijn, dus dan moeten we zelf maar onze agenda's erop afstemmen.

Lijkt me verstandig Ja En gewoon even vragen wat er uitkomt, OO Seven zit natuurlijk ook met het dekken enzo en Imke met concoursen, lessen, de paarden die ze rijdt..

Wat zouden we allemaal graag willen? Training zien van Imke en OO Seven, zien waar OO Seven geboren is (leeft zijn moeder nog, kunnen we die zien?), wat meer horen over hoe OO Seven is (als veulen, met rijden, op concours..), het fotoboek aanbieden (ik denk dat het leuk is om per paard een foto erin te zetten met afstamming en kort verhaaltje als dat kan, en dus van de oudere paarden rijfoto's afgewisseld met foto's van de veulens op stand of op de wei in beweging?), met de Boktgroep iets gaan eten?

Misschien kunnen we via de OO Seven site de verschillende eigenaren die niet op Bokt zitten benaderen voor een foto en een verhaaltje over hun paard?

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 15:41

Hoi Stef, ook weer gevonden? Ja het is wat stil geworden in het gewone topic...

Urielle, klinkt goed. Volgens mij leeft Gelbria nog toch? Zal ik eens informeren... ze zou nu pas 18 zijn, dus dat is nog goed mogelijk. Er zal wel ruimte zijn voor een vast aantal foto's, dus afhankelijk daarvan zullen we moeten kijken of we 1 of 2 foto's kunnen plaatsen. In ieder geval moeten alle bokt-oosevens erin. Willen we ook andere oosevens erin plaatsen? wel leuk, maar lijkt me niet persé noodzakelijk. Zouden eens moeten kijken of het ook mogelijk is om teksten toe te voegen in zo'n boek.

Voelt iemand zich geroepen om dat te willen organiseren? Ik wil anders best wel het fotoboek samenstellen en regelen, best leuk om te doen denk ik, maar als iemand anders het graag doet. Roepen maar!! Tong uitsteken

Ik weet niet wat de prijzen zijn, maar wellicht is het leuk om hen 3 boeken te geven? Elk 1 voor Isabel, Rian en Imke?

Het wel of niet ergens gaan eten naderhand is wellicht afhankelijk van het wel of niet mee nemen van de paarden? Ik kan me voorstellen dat die anders wel weer naar huis zullen willen Vork

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 16:00

Ik wil anders wel inventariseren welke eigenaren en welke paarden hier op bokt zitten en daar een mooie lijst van aanmaken en daarna mensen benaderen voor gegevens en foto's. Kan kan ik het doorsturen naar Javayo als ik het binnen heb!

Deborah81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 19:00

Ehhhmm, klein beetje ervaring met het organiseren van een clinic... maar normaal komt zo iemand naar een stal toe en dan betaal je bakhuur(bij ons voor een hele dag zo'n 50euro) en dan 50 euro per combinatie.
Je rijd dan met 2 of 3 combinaties in de bak( drie kwartier).
Er is misschien best een mouw aan te passen, omdat ze niet de pad op hoeven en het om oosevens gaat, is toch best een happening denk ik, gezien ook het feit dat ooseven die nakomelingen competitie gewonnen heeft en dus draait op dit succes. Niks is dan toffer om het erf vol nakomelingen te hebben?
Misschien met een beetje media aandacht erbij, bv. paard & sport willen ze misschien wel wat water bij de wijn doen? Ze moeten alleen een bak beschikbaar willen stellen, maar daar kan weer een vergoeding tegenoverstaan die we onderling kunnen delen... Als we genoeg mensen hebben moet dit toch te realiseren zijn?
Om hoeveel combinaties zou het gaan?
Als we 15 combinaties hebben leverd dit voor hun ongv. 750 euro op(uitgaand van 50euro p.c.) en dan de bakhuur erbij.
Uiteraard hoeft niet iedereen mee te rijden, maar het kijken is ook tof!
Eerder in het jaar kan ook, april of mei als die kou maar voorbij is!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 08:46

Deborah, ik ga het in ieder geval voorstellen! het zou wel erg gaaf zijn!!

Zandor; ok, neem jij die inventarisatie op je. Ben benieuwd hoe lang de lijst wordt Knipoog inventariseer je inclusief afstamming? is wel leuk voor de volledigheid.