ponylovertje schreef:Ik heb wel een luchtbed en een slaapzaak, maar geen extra exemplaren helaas.
Ik weet nog niet wat mn takenverdeling gaat worden, wel weet ik dat ik elke dag van sochtends tot savonds ingedeeld sta
Hoe dan? Er is niemand de hele dag ingedeeld.. :S

vorige keer maakten we dagen van rond de 20 uur, en dat vond ik al heel lang. Je raakt echt elk gevoel voor tijd kwijt wanneer je dagen lang maar 4 uur per nacht slaapt.
Ik heb daar namelijk ook heeel even gezeten, haha, 2 maanden ofzo. Ik wilde toen ook die evenementen doen maar had mijn eigen pony dus heb er daarom maar vanaf gezien(en ben voor die tijd al gestopt haha). Maar het leek me altijd wel leuk om het te doen dus daarom heb ik deze kans ook maar genomen. Wie komen er allemaal van de CAH? misschien ken ik nog iemand.
En hele bekende omgeving de Flevomanege (mijn peerdje stond daar)
Er komen vrij veel van de CAH, al is het aantal wel uitgedunt in de loop der tijd
ik denk een stuk of 15. Van mijn klas zal je niemand kennen (dit jaar begonnen), van de andere klas gaan Elise en Elise, Geralda en Monique, dat was het geloof ik.
ik vind hem zelf ook erg cool
en daar hebben we ook matjes en slaapzakken!! De prijzen weet ik zo snel even niet, maar je zou daar is kunnen kijken??