Outdoor Gelderland meeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:40

ponylovertje schreef:
Ik heb wel een luchtbed en een slaapzaak, maar geen extra exemplaren helaas.
Ik weet nog niet wat mn takenverdeling gaat worden, wel weet ik dat ik elke dag van sochtends tot savonds ingedeeld sta

Hoe dan? Er is niemand de hele dag ingedeeld.. :S

Temeraire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:50

Nee, maar wij dus wel. Ik ga vanuit school uit, als een soort van stage. En nu moeten we bij dit evenement plotseling 24 uur per dag beschikbaar zijn :S We moeten gewoon de hele dag werken, en als het rustig is mogen we wel ff kijken, maar we moeten onze mobiele nummers geven en kunnen dus altijd gebeld worden voor iets, ook wel op hele rare tijden.
In Zwolle was dat ook ongeveer zo, en toen was ik na 3 dagen al helemaal kapot

Op zich is het voor een weekje niet erg, het is alleen jammer dat we na gelderland allemaal werkstukken in moeten leveren en de week erna hebben we tentamenweek

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:52

Oooh oke.. dat is banketstaaf

Hahaha ik heb nog nooit een 24/7 uur stage gelopen, ben ik blij.
Hoe kan je nou 24 uur lang aan het werk zijn :S

Temeraire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:00

Nou ja, het is 24/7 beschikbaar zijn, ik mag hopen dat het niet 24 uur achter elkaar wordt vorige keer maakten we dagen van rond de 20 uur, en dat vond ik al heel lang. Je raakt echt elk gevoel voor tijd kwijt wanneer je dagen lang maar 4 uur per nacht slaapt.
Maar we zullen wel zien. Het is het laatste evenement

Pluutje

Re: Outdoor Gelderland meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:47

Wilde net vragen of je dan misschien op de CAH zat, maar bedacht me dat het handiger was om even in je profiel te kijken, en ja hoor Ik heb daar namelijk ook heeel even gezeten, haha, 2 maanden ofzo. Ik wilde toen ook die evenementen doen maar had mijn eigen pony dus heb er daarom maar vanaf gezien(en ben voor die tijd al gestopt haha). Maar het leek me altijd wel leuk om het te doen dus daarom heb ik deze kans ook maar genomen. Wie komen er allemaal van de CAH? misschien ken ik nog iemand.

nog meer offtopic: wat een geweldig bijrijpaardje heb jij!!! En hele bekende omgeving de Flevomanege (mijn peerdje stond daar)

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:51

jaaaaaaahhh ik ben er ook!!!!
sta alleen ingedeelt voor woensdag en donderdag terwijl ze mij eerst gemeelt had voor alleen woensdag...en donderdagmiddag heb ik al een andere afspraak staan! dus ff afwachten hoe ze dat gaan oplossen!
ik moet woensdag iig ook parcoursje bouwen

lijkt me wel gezellig en ebn benieuwd wie er nog meer woensdag zijn!

Pivanti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:16

He wat leuk zeg! Ik heb vorig jaar geholpen daar (als stage, zit namelijk op de CAH). Ik vond het heel leuk daar, heb de catering gedaan voor de medewerkers. Jammer dat ik dit jaar niet kan, heel misschien kom ik een dagje kijken.

@pluutje Moet je dinsdag al beginnen?

JECKYLL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:17

.
DresslOver schreef:
ik = blij!! want vrijdag avond met dressuurgala enzoo.. staa ik bij de loswerk ring!! mooier kan niet.. maar pluutje; dat opgang loge gedoe? (..) zou dat nou zijn?!?

Voor de mensen die niet weten wat ze moeten doen bij opgang loge... : gewoon kaarten controleren.. voor al dat andere heb ze hostessen en obers voor. Vorig jaar liepen de mensen met VIP kaarten voor de loges langs de tent in en die moesten ze ook controleren.

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:23

Pivanti schreef:
He wat leuk zeg! Ik heb vorig jaar geholpen daar (als stage, zit namelijk op de CAH). Ik vond het heel leuk daar, heb de catering gedaan voor de medewerkers. Jammer dat ik dit jaar niet kan, heel misschien kom ik een dagje kijken.

@pluutje Moet je dinsdag al beginnen?

Nee, woensdag (maar dat weet je inmiddels al ). Niemand van "ons" (bokkers) begint op dinsdag.

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:50

thanx Jeckyll

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:58

We gaan dus met een strik om de arm??

BTW;l kijk eens bij de Action voor luchtbedden en zo, niet zo duur

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 22:20

Pluutje schreef:
Wilde net vragen of je dan misschien op de CAH zat, maar bedacht me dat het handiger was om even in je profiel te kijken, en ja hoor Ik heb daar namelijk ook heeel even gezeten, haha, 2 maanden ofzo. Ik wilde toen ook die evenementen doen maar had mijn eigen pony dus heb er daarom maar vanaf gezien(en ben voor die tijd al gestopt haha). Maar het leek me altijd wel leuk om het te doen dus daarom heb ik deze kans ook maar genomen. Wie komen er allemaal van de CAH? misschien ken ik nog iemand.

nog meer offtopic: wat een geweldig bijrijpaardje heb jij!!! En hele bekende omgeving de Flevomanege (mijn peerdje stond daar)

Er komen vrij veel van de CAH, al is het aantal wel uitgedunt in de loop der tijd ik denk een stuk of 15. Van mijn klas zal je niemand kennen (dit jaar begonnen), van de andere klas gaan Elise en Elise, Geralda en Monique, dat was het geloof ik.
En bedankt dat je mijn bijrijdpaardje leuk vind ik vind hem zelf ook erg cool hij staat trouwens niet op de flevomanege, maar op de paardenplaats

terug on topic: ja, een strik zou op zich wel kunnen. Maar dan wel een opzichtige strik, zodat het in de verste verte niet lijkt op een bandje van daar
En bij mij op school hebben ze het telkens over ruiterfeesten waar ik ook vooral heen moet (als we daar nog puf voor hebben). Gaan jullie daar ook heen? Anders zien we elkaar daar ook

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 08:49

Ohw die ken ik wel! (Elise, Elise, Geralda en Monique), ben benieuwd of ze mij nog herkennen Gaan er ook docenten mee?

Ik dacht inderdaad al dat hij op de paardenplaats staat, dacht dat op je andere foto's te herkennen.

Wanneer is het ruiterbal?

Woplala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 09:32

Mik_ schreef:
We gaan dus met een strik om de arm??

BTW;l kijk eens bij de Action voor luchtbedden en zo, niet zo duur

Ja, met een rode, oranje, paarse strik ofzo

Ik werk bij de karwei en daar hebben we ook matjes en slaapzakken!! De prijzen weet ik zo snel even niet, maar je zou daar is kunnen kijken??
Misschien hebben ze bij de Blokker ook nog wel luchtbedden, zo duur zijn ze niet, voor €8,- heb je er al een

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 09:34

Hum, ik zoek wel de mensen die een stik om hebben denk ik

Woplala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 09:53

Maar Pluutje, wij zien elkaar misschien al eerder. Op de trein of 's ochtends daar op dat terrein ofzo

Woplala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 10:09

Over dat kijken bij andere wedstrijden ben ik ook wel benieuwd. Ik ben een middag om 12 uur of 14 uur al klaar ofzo, dan lijkt het me best leuk om nog te kijken
Ik weet niet of ze daar moeilijk over doen, maar als je daar gewoon nog in je "werk"kleding loopt denken ze toch wel dat je daar nog helpt ofzo?? En je krijgt er nog iets voor terug zegmaar, je helpt hun wel heel erg ook al is het vrijwilligerswerk En je kan nog voor iemand even invallen ofzo

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 10:10

Ja daarom, dan doe jij gewoon een heeele grote stik om en dan ziet iedereen jou en dan kun jij mij aanwijzen, haha.

Woplala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 10:13

Huh, hoe kan ik jou dan aanwijzen als ik jou niet meteen herken en ik de heeeeeeele grote strik om heb? Dan moet jij juist naar mij komen
Ik heb werkelijk nog geen idee hoe ik daar moet komen misschien ga ik de 6e wel naar mn tante in Nijverdal om van daaruit naar Arnhem te gaan, toch wat dichterbij

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 10:16

Ik bedoel als wij al kennis hebben gemaakt kun jij later aan alle bokkers laten zien wie ik ben.

Ja, er komen...dat wordt nog wat, haha.

Woplala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 10:50

Oow, op die fiets Ja, vervoer idd

Pivanti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 10:52

Ja als je bijvoorbeeld 14.00 uur klaar bent, mag je gewoon op de tribune gaan zitten. Je hebt een bandje om, en daarmee mag je gewoon de tribune op. Jullie boffen wel dat je zo vroeg klaar bent! Ik moest vorig jaar van half 8 s'morgens tot het afgelopen was, elke dag! dus heb niet veel gezien.

@ pluutje, ik weet dat elise en elise de catering doen (dat heb ik vorig jaar gedaan) beetje met een karretje rondrijden en de medewerkers van eten en drinken voorzien, lache
Ja ben benieuwd of ze je nog herkennen!

Woplala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 10:55

Pivanti: we moeten ook hard werken hoor ik moet ook wel is om 7 uur beginnen en ook van 8.30 tot 21.00 ofzo

_maartje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 12:26

heey iedereen.
ik meld me een beetje laat maar ik kom ook helpen bij outdoor!
ik moet vrijdagavond van 18.00 tot 23.00 uur controleren bij de ingang bij het kasteel .
zaterdag van 12.00 tot 18.00 uur ingang van de loge.( s`avonds heb ik zelf kaartjes )
en zondag van 7.00 tot 12.00 uur ook ingang van de loge.
wat hebben jullie bedacht om elkaar te herkennen een strik ofzo?
gaan jullie ook allemaal naar het ruiterbal en de afterparty?
ik samen met mirte ( mirte 13 hier op bokt) wel, ben zeer benieuwd hoe dat zal zijn.
weten jullie hoe vroeg je je van te voren moet melden op de dag dat je moet werken ?
staat iedergeval niet op het rooster.

_Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 12:28

hoi

Ik ga ook vrijwilligerswerk doen bij Outdoorgelderland
ik ga samen met mijn vriendin Maartje (Maartje15 hier op bokt)
Ik heb er super veel zin in
Ik doe ook wel een lintje om me arm dan kunnen jullie mij ook herkennen
Ik moet vrijdag avond van 18:00 tot 23:00 werken en dan bij de ingang van het kasteel.
Zaterdag moet ik ook van 7:00 tot 12:00 En dan bij de
opgang van de loges en Zondag van 7:00 tot 12:00 ook bij de opgang van de loges
Weetje hoe gaaf als je klaar bent dat je dan op de tribunes mag gaan zitten ohh echt leuk joh!!
gaan er nog meer mensen naar het ruiterbal ik wel iig Lekker met Edward dansen haha

Groetjes Mirte