Springen: again, met mij moet geen rekening gehouden worden, aangezien ik niet weet of ik dan al een nieuw paard ga hebben, of dat mn eventueel nieuwe paard dan ook al gaat kunnen springen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eilandje schreef:Deze site heb ik ooit al eens geplaatst: http://www.paardzonderpaniek.nl/
misschien bruikbaar om ideetjes op te doen?
Bijke schreef:Misschien op een leenpaard, Leen?
Eilandje schreef:Fotozoektocht doorheen Kampenhout? Dat is misschien een te ambitieus idee qua voorbereidingswerkMaar als de achteruitgang gebruikt kan worden zit je wel zo in het veld, dus zoiets zou ev. wel kunnen zonder dat iemand te paard langs een straat moet (op een smal en rustig veldweggetje na).
jokari schreef:pijnlijk
Marengo_82 schreef:Even bijgelezen.
Om te beginnen: het moet niet bij mijn ouders hè, het is maar een voorstel. Ik begrijp wel dat de mensen van de Vlaanders/Limburg/Antwerpen het niet fijn vinden dat het steeds in Brabant georganiseerd wordt. Maar ik stel voor dat jullie dan een afgesloten piste zoeken die we mogen huren tegen een schappelijke prijs, met springmateriaal en materiaal voor spelletjes.
Voor de springclinic wil ik het vragen aan Sven, ook als het ergens anders is, want dan brengt hij mij toch misschien met een paard. Beginnertjes zal hij wel aankunnen, hoeveel zouden er hoger springen en wat is hoger?
Zal zelf maar beginnen en indien ik Kali of Nobel mag lenen spring ik op 1m/1m10 maximum.
Als ik geen van beide kan lenen, doe ik mee met Rengo de kneusjesles tot max 60/70cm.
Edit: Datum! Daar kunnen we misschien best eens over beginnen!
Juli lijkt me heel snel om alles georganiseerd te krijgen. Eind juli lukt misschien nog.
Weekends:
21/07 22/07 23/07
29/07 30/07 (werk ik)
5/08 6/08
12/08 13/08
15/08 (dinsdag, marktrock)
19/08 20/08 (werk ik)
26/08 27/08
2/09 3/09
9/09 10/09
16/09 17/09
23/09 24/09
30/09 01/10
(één van de twee laatste weekends zal ik ook moeten werken).
De 'werk ik' heb ik erbij gezet want indien het toch bij mijn ouders zou doorgaan, lijkt het mij nogal evident dat ik erbij ben