Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eilandje schreef:Heeft iedereen een regenbroek? Anders wil ik vanavond wel eens vragen of Nelis er geen heeft (ik dacht van wel maar ben niet zeker)? Dan breng ik die ev. mee. Die gaat dan wel niet passen voor kleine mensjes
Eilandje schreef:Dank u Lobke!Anjatjeuh schreef:Mijn vraag nog een keer herhalen dan: Hoe laat zouden jullie donderdag- of vrijdagavond zeker in de ruiterschool zijn? Dan kan ik komen paardjesaaien, misschien dat ik dan te paard kom, misschien ook gewoon te voet.
Ik vind dat zo moeilijk om te zeggen, aangezien we altijd op verplaatsing gaan eten. Zou vrijdag om 18u lukken? Heeft Lobke jouw gsm-nummer? Zodat we desnoods kunnen bellen om een ander uur af te spreken?
Eilandje schreef:Euh Lobke ik ga er ook pas rond half 11 zijn hoor, ik had mij daarstraks vergist.
saartje39 schreef:ai nee da's echt rot tessa! zeker als ge u daar al zo lang op verheugd enzo!
ik duim dat ge nog iemand kunt vinden, maar dat is inderdaad niet gemakkelijk...
heeft er eigenlijk iemand glazen/tassen? ik kan misschien wel plastieken bekertjes meebrengen maar onze echte glazen mag ik niet nemen.
Eilandje schreef:Ok dan laat ik die reuzebroek hier
Eilandje schreef:Er was toch afgesproken:
donderdag hier (aangezien niemand lekkere couscous wou wordt het simpele mascarponepasta)
vrijdag frietjes of iets anders afhaalachtig (pizza, chinees, oid)
en zaterdag bij Lobke
?