Elf Fantasy Fair Meeting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bloempjeh

Re: Elf Fantasy Fair Meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:25

k was gespot Whaha...
Morgen ga k lekker LARP-en.. Hele dag kleine kinderen pesten met miauwen

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:29

Bloempjeh schreef:
k was gespot Whaha...
Morgen ga k lekker LARP-en.. Hele dag kleine kinderen pesten met miauwen

Heb je de foto's gezien?

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:33

ja k zag ze net

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:38

Bloempjeh schreef:
ja k zag ze net

Leuk???

Yuzu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:48

Die elfstijd was leukkkk:D
Zegt me pa net dat je je daar voor kon opgeven
grrrr *Mept*

Yuzu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:51

Kijk dit ben ijk met vriendin op de elf
Let op me boven arm

Afbeelding

Tancreda4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:29

He, dan heb ik jou ook gezien

Dit ben ik (de zwarte ) Met mn vriendin (ze deed ook mee aan de kostuum wedstrijd)
Afbeelding

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:31

lol, die foto's zijn geinig @marije78 volgende keer maak ik er toch maar wel een corset bij, de outfit kleed niet echt af nu ik denk dat ik voor Castlefest wat drapes+bustles maak voor de verkoop en als ik Castlefest niet red zet ik ze wel op Ebay veel mensen vonden de achterkant (de bustle, maar de drape zit eraan vast) mooi van de outfit Hahaha, ja mijn mannetje en dat terwijl ik zowel een lange pantylegging als lange onderbroek aan heb he's so easy to please *grinnik*

Marye78

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 22:02

orri schreef:
lol, die foto's zijn geinig @marije78 volgende keer maak ik er toch maar wel een corset bij, de outfit kleed niet echt af nu ik denk dat ik voor Castlefest wat drapes+bustles maak voor de verkoop en als ik Castlefest niet red zet ik ze wel op Ebay veel mensen vonden de achterkant (de bustle, maar de drape zit eraan vast) mooi van de outfit Hahaha, ja mijn mannetje en dat terwijl ik zowel een lange pantylegging als lange onderbroek aan heb he's so easy to please *grinnik*

hihi ik vond je outfit wel mooi afkleden hoor
Ja die foto waar hij zo kijkt is echt leuk! en die ene waar jullie elkaar aankijken vind ik echt lief....(romantisch)

p.s. zou Ellende blij zijn met haar hoofd zo groot op Bokt?

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 22:06

Oooh, en morgen mogen wij. Ik heb er al zo'n zin in.. dus zie je iemand lopen, echt helemaal in het zwart, wijde hoepelrok, met de rok van achteren opgehaald in grote draperiën, jas ( zwart met zilverkleurige "bloem/lelie" figuren, kanten parasol, rode lenzen, leren zweep, en dressuurhoedje met tule sluier, en bij mij mijn man met zilverkleurige jas met zwarte figuren ( mijn jas, maar dan omgekeerd ), een vriend van ons als Van Helsing.. dan zijn wij dat.
Ik heb net ook mijn tandjes onverwacht gekregen, en ben nu helemaal klaar.
Tot morgen, en ik hoop wel op meer zon...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 22:15

Wat een gave foto's!!! Echt heel stoer!! Ik heb nu echt zin in morgen!! Wil ook graag op de foto met de Bokkers die komen!! En aangezien het niet super weer wordt heb ik die soep hard nodig...dus bereid je maar voor Jacimato!!

@Yavanna: Jullie gaan dus als vampieren?? Cool..... Ik zal opletten of ik jullie zie? Maar wel om 14.00 naar de meeting he?!

Yuzu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 22:21

Jeeeeh ik ben ook gespot
Ik had toen denk ik al me truiw weer aan

Heee hebben jullie niet ook bij die tent gezeten bij die 2 uit Harry Potter??
*Vergeet de namen steeds* hoe ze echt heten dan

OEWWWW ik ga ook naast Castlefest maby

Tancreda4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 22:24

Castlefest wil ik idd ook wel heen!

Yuzu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 22:39

Vorig jaar vond ik het echt 3x niks maar dat kwam ook omdat het een beetje erg koud was en harstikke nat!

Heee! Kunnen we misschien niet op het Castlefest ook meeting houden? Dat we gewoon met een hele groep gaan lopen ?

Yuzu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 22:50

Ikke met STan op foto en nog ander ventje uit hp waar ik al weer de naam van kwijt ben

Afbeelding

796285

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 23:42

Ik was het glad vergeten maar herken jullie ook niet van de foto, blijkbaar dus ook niet gezien.

Dit was ik:
Afbeelding

Afbeelding

En heb lol gehad, al was het wel verdomde koud. Heb weer veel te veel gekocht en alweer ideeen voor kostuum volgend jaar

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 08:03

Ik ga zo naar mijn vriendin om ons klaar te maken...heb er echt zin in!!

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 09:03

wat een onwisj mooie foto's en kostuums! nou, even checken hoe jullie soepie heet en waar die is zodat ik vanmiddag kan komen. zoek naar een meiske in een donkergroene jurk met een bos klimop op haar hoofd

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 10:05

Yavanna schreef:
Oooh, en morgen mogen wij. Ik heb er al zo'n zin in.. dus zie je iemand lopen, echt helemaal in het zwart, wijde hoepelrok, met de rok van achteren opgehaald in grote draperiën, jas ( zwart met zilverkleurige "bloem/lelie" figuren, kanten parasol, rode lenzen, leren zweep, en dressuurhoedje met tule sluier, en bij mij mijn man met zilverkleurige jas met zwarte figuren ( mijn jas, maar dan omgekeerd ), een vriend van ons als Van Helsing.. dan zijn wij dat.
Ik heb net ook mijn tandjes onverwacht gekregen, en ben nu helemaal klaar.
Tot morgen, en ik hoop wel op meer zon...

wauw gaaf, gisteren liep er ook zo iemand rond. Als ik verkleed zou komen zou ik ook het liefst al een Van Helsing typje gaan

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 10:36

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 10:48

Ik snap dat eigenlijk wel...

Ik miste ook de sfeer waar mensen het over hadden. Het hele middeleeuwendorp van vorig jaar was nu gewoon aan een 'weg' gezet waardoor het er veel te druk was en je weinig kon zien van wat mensen nou eigenlijk deden. Veel kleinere leuke kraampjes van vorig jaar heb ik niet kunnen vinden (waarschijnlijk hoge standprijzen) muziek viel idd tegen (niets van gezien, en inderdaad disco, ska en punk gehoord). Minder mooie kostuums dan vorige jaren.

Toch denk ik dat het deels te wijten is aan het weer van gister: Bewolking geeft gewoon minder sfeer, het was koud en dat scheelt ook. Bovendien was de lente heel laat: het hele park was nog grauw en bruin ipv groen en bloeiend zoals vorig jaar.

796285

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 10:59

Ik ben het wel eens dat het steeds meer braderie word, en dat de entreeprijs echt onevenredig hoog is voor wat je krijgt.

Het weer hielp natuurlijk niet mee.

Als je 15 euro moet betalen voor een foto met handtekening van een stelletje veredelde figuranten (HP film) dan is er iets helemaal mis wat mij betreft.

En ik heb echt m'n hart vastgehouden bij die postkoets. Had ik als organisatie echt NOOIT zo gedaan. Moet dat span met die loodzware wagen echt *midden* over de drukste paden? Dat er niemand onder gekomen is mag een godswonder heten. Leuk idee met die koets, maar laat hem dan over de rustige paden rijden, niet dwars door het drukste gedeelte waar mensen niet goed aan de kant kunnen.

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:05

Ik heb inderdaad ook met verbazing naar die postkoets staan kijken... hoeveel mensen gingen daar per keer in? 20 ofzo? Als dat ding aan de kletter gaat op die paden vol met mensen...

Edit: bedenk ik me trouwens ook: ik vond de LARPverenigingen ook minder indrukwekkend dan de vorige keren. Minder spel, minder knallende kostuums (en ja, daar ben ik zelf ook deels debet aan / onderdeel van)

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:45

Ik vond het vorig jaar en het jaar ervoor zoveel beter! meer muziek, meer sfeer meer spel tussendoor. Het thema werd weinig naar voren gebracht. De friezen die bijna een tweetal elfen overreed (meiden werden naar de kant geschreeuwd door koetsier) terwijl er op die paden weinig ruimte al was. Wel mooie dieren en koets trouwens. Er waren naar mijn idee minder mensen in kostuum en meer mensen in hun uitgaanskleding (ik had ook wel bekijks gehad in een rubberen mini-jurk en mijn hoge new rocks eronder ) Volgend jaar wil ik mijn pruikentijd roze vlinderjurk wel maken... iig op naar Castlefest en eens zien of ik daar als standhouder heen zal gaan

Marye78

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:47

ArwenLune schreef:
I
En ik heb echt m'n hart vastgehouden bij die postkoets. Had ik als organisatie echt NOOIT zo gedaan. Moet dat span met die loodzware wagen echt *midden* over de drukste paden? Dat er niemand onder gekomen is mag een godswonder heten. Leuk idee met die koets, maar laat hem dan over de rustige paden rijden, niet dwars door het drukste gedeelte waar mensen niet goed aan de kant kunnen.

Ik vond die wagen veels te vol....wij kwamen een tent uit, en wilden de weg oplopen werden bijna omver gereden door die wagen en die hield toen halt, en daarna de zweep erweer over, je zag 1 van die paarden helemaal wegzakken, ding was volgens mij ook veel te zwaar!