Morgen ga k lekker LARP-en..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloempjeh schreef:k was gespotWhaha...
Morgen ga k lekker LARP-en..Hele dag kleine kinderen pesten met miauwen
Bloempjeh schreef:ja k zag ze net
orri schreef:lol, die foto's zijn geinig @marije78 volgende keer maak ik er toch maar wel een corset bij, de outfit kleed niet echt af nuik denk dat ik voor Castlefest wat drapes+bustles maak voor de verkoop en als ik Castlefest niet red zet ik ze wel op Ebay
veel mensen vonden de achterkant (de bustle, maar de drape zit eraan vast) mooi van de outfit
Hahaha, ja mijn mannetje
en dat terwijl ik zowel een lange pantylegging als lange onderbroek aan heb
he's so easy to please *grinnik*
Yavanna schreef:Oooh, en morgen mogen wij. Ik heb er al zo'n zin in.. dus zie je iemand lopen, echt helemaal in het zwart, wijde hoepelrok, met de rok van achteren opgehaald in grote draperiën, jas ( zwart met zilverkleurige "bloem/lelie" figuren, kanten parasol, rode lenzen, leren zweep, en dressuurhoedje met tule sluier, en bij mij mijn man met zilverkleurige jas met zwarte figuren ( mijn jas, maar dan omgekeerd ), een vriend van ons als Van Helsing.. dan zijn wij dat.
Ik heb net ook mijn tandjes onverwacht gekregen, en ben nu helemaal klaar.
Tot morgen, en ik hoop wel op meer zon...
ArwenLune schreef:I
En ik heb echt m'n hart vastgehouden bij die postkoets. Had ik als organisatie echt NOOIT zo gedaan. Moet dat span met die loodzware wagen echt *midden* over de drukste paden? Dat er niemand onder gekomen is mag een godswonder heten. Leuk idee met die koets, maar laat hem dan over de rustige paden rijden, niet dwars door het drukste gedeelte waar mensen niet goed aan de kant kunnen.