Boktmeeting Pinkpop?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rochiril

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 20:49

ja klopt, haha!

Ronja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 20:50

Hahahaha die twister-foto, mijn god, ik heb heel wat oncharmante uitzichten gehad het afgelopen weekend maar dit slaat echt alles!

Welke camping zaten jullie? Wij op B vlakbij de ingang.

Rochiril

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 20:52

Ik zat ook op B, boven op de berg zeg maar. ben even een klein fotoverslagje inelkaar aan het draaien

Kiim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 20:56

Ik zat ook op B best dichtbij de weg naar het festivalterrein,.

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 20:58

Hahaha.
Geweldige foto, Bealy-die-ik-ook-gemeet-heb-maar-waarvan-ik-zo-123-niet-op-de-naam-kom.

Nickelback was echt zóoo geweldig.

Mijn verslag;
Citaat:
Aaaaaah het was zoooo vet!
Om te beginnen maar bij het begin.
Eerst verslapen.. (echt iets voor mij)
In volle haast naar Amanda toe.
En toen ging het los

Wij Svenniepoeh nog op moeten pikken, wat grandioooooos de mist in liep.
(sja, Sven, volgende keer een routeplanner voor blondjes meegeven )
We wilden Living Things niet missen, wat misten we? Juist. Living Things.
Thanks Sven! (Just kiddin' )
Toen we aankwamen was Skin al behoorlijk aan het krijsen.
Ze zoog behoorlijk in real life
Daarna Blöf gezien, die waren echt klasse!!
Lekker op 't gras wezen liggen..
Toen ergens de Deftones, die waren wel okee, maar die liedjes werden eentonig.
Kleine meeting gehad met Goddess van Bokt, echt gezellig!

En toen en toen en toen.. *haalt adem, slikt en spuit tegelijk* NICKELBAAAAAAAACK! <3
<3 <3 <3 Nickelback, Nickelback, Nickelback!
Ze waren echt fietsing goed, en oh god.. 'And I'm Johnny Cash!'
JOHNNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY.
*kuch.
Sorry.
Ze zijn echt heel goed live, kon gelukkig de muziek flink meebleren (ja gut, fan of niet eh )
en samen met Sven behoorlijk vaak in beeld geweest..
NICKELBAAAAAAAACK

Na deze oh-zo-heerlijke-act kwam Franz Ferdinand.
Zij waren goed in real life!
En na FF kwam het spectakel van de aaf; De Red Hot Chili Peppers!
Ze waren goehoeeed.
Echt vette lol gehad, stonden een paar dronken mannen om ons heen, waardoor Vera en ik niet veel meer konden zien dan een paar vutjes, de lucht en een paar brede schouders.
Maar anyway, de muziek was goed. xD

Van tevoren nog wat lol getrapt met de ventjes (uh.. meneren) naast ons, met de nodige portie doordenkwerk.
Amanda noemde mij een perverse doordenkgriet. Dat ben ik toch niet?
Waarna een van de ' buren ' zei 'dat Max zich maar met die bezig hield.'
Van schrik ben ik direct een stuk opgeschoven, haha. xD
D'r stond een enge Duitse jongen achter me..
Met zijn 'derde been' tegen m'n kont aan, zeg maar zo.
Eng. Dus ik sprong opzij.
Kwam ik terecht op een plaats achter Amanda.
Hehe, eindelijk veilig, dacht ik.
Maar neen..
Een van de dronken bende jongens achter ons zei
'Die grietjes voor ons wegen toch niks, die gaan straks op de schouders!'
Helemaal oversekst bezig enzo. Vette lol.
Ik dacht van 'ik weeg toch behoorlijk wat, heb ik geluk dat ik niet erop hoef..'
Maar helaas, plots pakten ze mijn benen vast en hoppa daar ging Roos de schouders op
Ja. Euh. Erg prettig zat ik niet zeg maar. Maar goed, ik heb wat gezieeeeen xD
Die ene vent riep constant om de 2 minuten 'Johnnyyyyy' waardoor mijn Amanda en ik in een deuk belandden.
'Wie the fiets is Johnny?' 'Da's een gitarist, meiske..' 'Oew, euh.. oeps..'
Megasnugger.
En oh, de Peppers waren goehoed!!

Daarna naar huus gegaan, dat had nogal wat probleempjes.
M'n pa was zo snugger om aan de totaal verkeerde kant van Landgraaf te gaan staan, zodat wij om 12 uur s'nachts nog 3 km konden gaan wandelen.
Maar anyway, om half 2 lag ik te pitten, wat tot gevolg had dat ik erg lastig werd s'nachts.
Voor iedereen die ik heb gesmst; sorry.
Voor iedereen die ik niet heb gesmst. Pech gehad.

Al met al was ik gesloopt, zodat ik me 'versliep' het eerste uur en het tweede dan ook vrij had.

Thanks for looking; Volgend jaar ben ik weer te vinden op Pinkpop

Ronja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:00

Ja wij ook helemaal bovenaan. Vlak naast die gast die de laatste avond blijkbaar een toeter had weten te scoren en er fanatiek gebruik van maakte. En ook naast de "wc's" helemaal bovenaan... stonden er misschien wel 20, maar je hoefde niet te zoeken naar een schone/fris ruikende wij spaarden dan ook alles op voor op het feestterrein, waar je wc's had met het moderne handige doortrek-systeem... wat een luxe!

Haha martini om 10 uur sochtends, lekker Bij ons gingen de gesprekken ook zo:

"mogge"
"bweugh"
"beetje geslapen?"
"nauwelijks, heb teveel gezopen gisteren, vandaag maar rustig aandoen want ik voel me brak."
"okee dan. biertje?"
"nee man, doe mij maar koffie. Ik voel me echt ziek."
"ook goed. Khalua derin?"
"Ja lekker

Rochiril

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:28

Here it goes:
Zaterdag ochtend begon al goed. My Ride: Lars (vanaf nu Spoeckie genoemd) had zich verslapen, aangezien het goede voornemen van weinig bier, en vroeg naar bed was mislukt. Maar goed om half 11 toch richting landgraaf, met Lars achter het stuur, Leon (AKA Bijlmer) druk pratend en ik half slapend.
Enfin, auto geparked (op de verkeerde parking) en na 2 trips heen en terug toch geinstalleerd. Tijd voor een drankje:
Afbeelding
Spoeckie (links) aan het bier, en Bijlmer (rechts) aan de rum cola, ondergetekende aan de martini off-course
Een paar uurtjes bier drinken resulteerde in het volgende plaatje:
Afbeelding
Er moest duidelijk gereanimeerd worden. Wat overigens niet echt hielp:
Afbeelding
Ik besloot uiteindelijk ook dat het tijd was voor een power-up en dook even de tent in, om er 2 uur later weer uit te komen. Onze vierde persoon was uiteindelijk ook gearriveerd toen ik er weer uit kwam waaien (Robert). En toen was het tijd voor een BBQ, aangezien ondergetekende heel slim een BBQ had meegesmokkeld incl. vlees.
Best smakelijk en gezellig:
Afbeelding
Later op de avond togen we dan met ons ploegje naar de tent. Bijlmer en Robert waren helaas veel te nuchter en hadden het snel gezien. Maar Spoeckie en Snoeckie waren te dronken en gingen uit hun dak (Lees: stelden zich ontzettend aan ) (Helaas geen foto's van dit festijn.
Terug bij het kampement hadden Robert en Bijlmer de portable DVD speler opgestart en zaten Manta, Manta! te kijken. Ik kon het niet meer volgen, en Spoeckie viel zn tent in alsof iemand de stroom plots had uitgeschakeld.
S ochtends ging het allemaal een beetje moeizaam, Ik had hoofdpijn en spierpijn en Spoeckie had de uitgang van zn tent niet gevonden toen de inhoud van zn maag in omgekeerde volgorde terugkwam (vandaar de naam Spoeckie nu). Enfin niet prettig Na enige schoonmaak, veel koffie, broodje spek met ei, en vermoeide blikken toch richting festival terrein. Robert verliet ons nadat hij was opgeroepen (verslaggever L1).
Bloodhound gang hebben we na 20 min gelaten voor wat het was, het was niet om aan te horen, een aanfluiting en jammer van het geld
Racoon was echter prima, daar ben ik wel gebleven en lekker meegeblerd. Spoeckie heeft alleen de hele dag ergens in het gras gelegen, die was nog niet helemaal bijgekomen.
Terug op de camping waren we te moe om nog eens naar de tent te gaan, en zo werd een herhaling van de vorige avond voorkomen
Heb nog even de rum-cola geprobeerd, maar dat was toch niet zo'n success, zie volgende foto:
Afbeelding
Om met de herrie te kunnen slapen toch maar even wat groente in een sigaret gedraaid en dat lekker weggerookt. Helaas had ik de dosis onderschat en was het een redelijk abrupt einde van de avond. Wel heerlijk geslapen, dat dan weer wel
Maandag zagen we er dan ook een stuk frisser uit, en de martini smaakte weer zo 's ochtends:
Afbeelding
Toen maar naar het festival terrein. Bands waren prima, alleen het was zo smerig druk. Nog ff meeten met Roos na veel omzwervingen (zie foto eerder in dit topic). Nickelback was helemaal prima, kan ik lekker meebleren, en uiteindelijk maar naar de Peppers. we stonden te ver naar achteren, maar niks aan te doen. Helaas voor mij had ik last van een meneer die zwaar onder invloed voor me stond te wankelen. Toen het me te gortig werd, heb ik m bij zn trui gegrepen en achter me gedumpt, waar hij in de klauwen van Bijlmer viel, die hem graag verder naar achter het publiek in hielp (enigzins kwaadschiks). Uiteindelijk is hij volgens mij helemaal achteraan eruit gekwakt. De Peppers waren goed (naja gezien heb ik ze niet met mn 1.68m), maar ik vind het toch meer een act voor een stadion. Het was ook veel te kort (tja festival he)

Om half 12 toch moe maar voldaan naar huis (na wel nog even dik een uur in de file te hebben gehangen), even douchen en naar de wc, wat een verademing na die smerige dixies. En toen naar bed

Wil nog apart even de mensen bedanken die vlak naast ons stonden met een grote witte tent en s morgens arabische gebedsgezangen over de camping lieten schallen. Ik had ze het liefst de nek om gedraaid

Kiim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:37

Hahaha OMG
Snappik! Bij ons werd vanochtend kei hard tegen de tent aan getrapt.. (sommige vertrokken al om 8 uur)..

Ronja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:39

Ik werd elke dag zo rond 9 uur wakker van de pokkeherrie! We stonden ook nog es onder een lichtmast, dus donker werd het al niet. Om vijf uur kon ik dan es slapen omdat het dan een beetje stil was en om halfnegen ofzo was de eerste malloot alweer wakker. gaaaaap

Sky_Britt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:57

ik zie dit topic nu pas... ik ben maandag geweest,, was echt geweldig, vanaf nu ben ik omgedoopt tot echte die-hard pinkpopper en franz ferdinand fan .. ik ga volgend jaar zeker 3 dagen en het jaar daarop,, en daarop en daarna enz. Maare.. is die meeting niet doorgegaan of wel?

Guess001

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 22:20

Ik heb vooral genoten van Dredg. Héérlijk. Het was ook lekker rustig, dus we stonden lekker vooraan.

Emeraldo

Re: Boktmeeting Pinkpop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 22:47

Sorry Roos, ik had je nummer wel in mn telefoon gezet, maar m'n batterijen waren de eerste dag al leeg. Nokia oplaad tent zou mijn telefoon echt niet op kunnen laden (niet veel voorkomend merk).

Pinkpop was super!!

Mijn verslagje:

Vrijdagavond om 10 uur naar het station. Om 12 uur kwamen we aan in Landgraaf. We hebben ons geinstalleerd voor camping A waar het nog vrij rustig was. (Ongeveer 200 man) Spullen uitgespreid en plof maar neer tussen de bagage.
Rond een uur of 3 werd de sfeer eventjes wat minder. Een aantal buurtbewoners kwamen ruzie zoeken na het uitgaan. Wat resulteerde in een vriend van ons met een snee in z'n wang. --> Ziekenhuis. Even later aangifte gedaan en een aantal getuigen meegenomen. Een uurtje later zat meneer de ruziezoeker gezellig in de politieauto incl. handboeien. (Volgende dag kwam onze vriend met inmiddels een blauw/paars oog dezelfde politie tegen die hem vertelde dat die lastige jongen in de bak zat voor 21 dagen omdat hij nog een aantal dingen meer op zijn kerfstok had staan)

Zaterdagochtend om half 7 ging de camping open. Iets daarna stonden we op het veld en hebben we het mooiste plekje uitgekozen. Een mooie kring gemaakt met 6 tenten en in het midden was onze tuin
Eventjes geslapen in de tent, en al heel op tijd naar het festival terrein.

In het kort:
Zaterdag
* Dresden dolls vond ik wel leuk, maar niet de moeite om ver vooraan te gaan staan.
* Nelly Furtado is niet helemaal mijn stijl, en heb lekker in het gras gelegen.
* Kaiser chiefs zijn wel leuk! Ergens in het eerste vak gaan staan en samen met een grote brede jongen een pit gebouwd. (Geweldig; handen werden gekust en gelikt, want ik was een vrouw met ballen )
* Placebo gaaf! Ergens vooraan gestaan tegen de hekken. Mooie jongen trouwens

Zondag
* Kashmir, klonk wel aardig.
* Bloodhound gang: stond ook vooraan tegen de hekken. Flink geduwd, maar dat hoort erbij. Leuke show, wel een beetje vies, maar dat was te verwachten. Heb zeker genoten van die show!
* Racoon: hele leuke band, maar was tijd voor mij om bij te komen en alvast te bunkeren voor later.
* dEUS: ook wel aardig, maar stond alvast vooraan voor Tool.
* Tool kende ik eigenlijk niet zo goed, maar een vriend van me zei dat het een goede show zou worden. Dus ik stond weer vooraan tegen de hekken. Het was ook zeker een mooie show! Muziek goed, mensen goed, sfeer goed, show goed, kortom: Goed.

Maandag
* Pete Murray; mwa ik voelde me niet zo best, en besloot om mn plaats uit het eerste vak te ruilen voor een ligplaats op het gras.
* Skin; eerlijk is eerlijk, het deed pijn aan mn oren. Kwam gedeeltelijk omdat ik nog niet helemaal 100% was.
* Blof; was inderdaad even afwachten hoe het publiek zou reageren (Paskal vond het zelf ook spannend). Maar het publiek reageerde goed, en het optreden was kei goed!
* Tussendoor even flink bunkeren en naar de wc. Daarna op naar het eerste vak!
* Keane: Na een paar nummers kon ik het eerste vak inkomen (ging dicht vanwege de drukte). Zang klonk echt goed! Mooie muziek.
* Franz Ferdinand; niet echt mijn muziek, maar moest me van de ongeveer 10e rij een weg banen naar de hekken, dus flink gesprongen. Resultaat: 4e rij.
* Red hot chili peppers: Voordat de RHCP begon stond ik inmiddels op de 2e rij recht voor Flea. Schitterende show, maar ik vond Anthony altijd al interessant (Hij kon nog netjes zingen, was denk ik nog niet stoned ofzo)
Genoten van deze show!!

Vanaf Keane heb ik alleen maar gestaan. De meeste vrienden van de groep waren achter gebleven op het gras. Maar vanaf Franz F was ik nog alleen over. Maar ik heb me alleen (naja, met alle andere druktemakers vooraan) goed vermaakt.

Nog even naar het dankwoord van Smeets geluisterd en naar Al you need is love. En daarna m'n camping opgezocht. Echt slecht geslapen, ik had bagage meegeven aan mn vriend (ging met de auto) en sliep op de grond... KOUD!

Dinsdagochtend tent afgebroken en samen met een deel van de groep naar huis. We waren om 9 uur op station Landgraaf. Ik was om half 1 helemaal thuis. Waarna ik heerlijk in bad heb gelegen. Ik was behoorlijk 'niet fris'.

Pinkpop 2006

Guess001

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 09:08

Erg leuk verslag Emeraldo. Wel naar van vrijdagavond zeg, ik vind dat ruzie zoeken wel niet zó ontzettend debiel. Onder Racoon hebben wij ook lekker gegeten en gelegen op het gras en de show van BHG was gewoon lachen! Zingen kunnen ze inderdaad niet, maar dat weten ze zelf ook wel.

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 11:21

Zie dit topic nu pas. Ook geweest de maandag.
Meeste bandjes gezien. Franz Ferdinand vond ik tegenvallen, teveel gehyped.

Keane viel me juist ontzettend mee. Blöf hoort niet op een groot festival en is ook mijn muziek niet. Als RHCP-fan vond ik dat geweldig, ondanks dat het niet hun beste optreden was.

Kleine tent was te vol, heb ik buiten gehoord. Dus helaas podiumshow van Flaming lips gemist.

En de deftones: ingeslapen groepje, terend op oude roem. Wat mij betreft dan.

Maar wel erg leuke dag geweest.

Tjaldur

Re: Boktmeeting Pinkpop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 12:41

Whaha geweldig al die foto's en verslagen! Ik zal die van mij dr ook es opzetten strax! FF voorproefje: we hadden een meet&greet met Danko Jones en Van Katoen

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 12:56

Haha Anya, mij niet gezien?
Wat had je aan?

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 14:15

Nee, niet tussen die 60.000 mensen. Of misschien ook wel, maar dan wist ik niet dat jij het was.

Eh ik had een stadium Arcadium shirtje aan en spijkerbroek. Net als ca 10.000 andere mensen

Rochiril

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 14:17

haha, ja mensen herkennen was niet echt handig door alleen te zeggen wat je aanhad..... iets te druk daaro. Volgend jaar toch maar telefoonnummers, dat ging redelijk (als je nuchter bent)