Limbo Meeting: De Buitenrit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 17:46

Ik denk dat we nu even duidelijk moeten zijn.. Gaan we nu in 2 ritten? (rustig en snel) of wat doen we?

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 19:30

Dán vind ik het geen meeting meer! Zou ik een beetje jammer vinden als we de groep gaan splitsen! Ook ik had bij de laatste bokt-meeting een half jaar niet meer paardgereden (vanwege mijn stage in wenen), maar het is echt goed vol te houden hoor! Alleen de laatste galopberg is voor sommige misschien een tikkie teveel, en díe wordt dan ook gesplitst (één stuk galop dus).

Maar om de hele buitenrit te splitsen, nee sorry, dat vind ik geen strak plan!

Maar dat is mijn mening

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:35

wat wil je dan met 24en een buitenrit gaan maken. Lijkt me niet erg veilig!! Je houdt toch ook niet het overzicht!!

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:36

rachelle daar heb je een punt, maar het enige probleem is dat de groep te groot wordt!

Hoe we dit gaan oplossen, ik heb er zo 1,2,3 geen oplossing voor!

Jeany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:39

eigelijk lijkt het me ook geen strak plan.... weet zeker dat fleur dan met mij alle kantren opstuitert

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:42

Bij zo'n grote groep Jeany ?

_Ismay__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:42

maar als we dan met z'n allen gaan , zou dan zoieso de groep opgesplitst worden? want dan zou nog niet iedereen samen zitten , dus zo veel verschil is er niet alleen dan na het rijden als we iets leuks zouden doen , maar mischien is het een idee om eerst te kijken hoeveel dan bij de snellere groep willen en bij de anderen , als dat dan niet te veel mensen in een groep zijn dan kan het altijd nog wel op 1 dag

Jeany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:43

_Anke_ schreef:
Bij zo'n grote groep Jeany ?

hoe groter de groep hoe gekker ze gaat doen

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:43

Ik denk niet dat ze ook 24 paarden zullen hebben die geschikt zijn om mee op buitenrit te gaan!!!

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:46

nee, dat denk ik ook niet en zeker niet als het een groot deel brave paarden moeten zijn.

Jeany de eigen paarden gaan sowieso achteraan , weet niet of dat helpt voor Fleur

Jeany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:46

ohh dat denk ik wel

_Ismay__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:47

maar als ze dan wel genoeg paarden/pony's hebben , dan zouden we altijd eerst nog kunnen kijken ALS het dan gescheiden word van langzaam/snel , hoeveel mensen er ongeveer per groep zitten en dan kijken of het dan wel gaat op 1 dag

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 19:48

Heb ik gezegd dat ik de groep klein vind? Dat ik het wél verantwoord vind.. ? Nee, ik vind de groep ook ONverantwoord groot. Maar om te splitsen vind ik ook zonde. Zo zie je toch noch amper iemand?
Want het half uurtje om op te zadelen is iedereen toch even aan het aftasten hoe iedereen is, pas tijdens de buitenrit zal het 'geklep' komen. En ná de buitenrit is het ook maar de vraag wie er nog blijft, omdat de meeste (vrij logisch) hun paard naar huis willen brengen.

Nee, ze zullen idd ook geen 24 paarden beschikbaar hebben, haha... Zéker op de zaterdag niet, als er ook nog de reguliere lessen zijn.

Maargoed, prik eerst maar eens een datum, wedden dat er ONWIJS veel mensen afvallen omdat ze 'alsnog geen toestemming van paps en mams krijgen' óf geen geld hebben, óf geen vervoer, óf... (vul zelf maar in )

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:49

Ik denk dat we der niet vanuit moeten gaan!! ik heb al een datum geprikt meen de 22 april die zaterdag!?

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 19:53

Door de hoeveelheid pagina's lees ik over een aantal berichten heen
ik zal mijn seceatresse even aankijken of ik dan iets gepland heb...

Ach, al die 13-jarige die nu nog geen toestemming hebben gevraagd

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:54

dan ga ik voor de zondag, amar voor een buitenrit vraag ik altijd vrij

Jeany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:55

ja_nee schreef:
:o
Door de hoeveelheid pagina's lees ik over een aantal berichten heen
ik zal mijn seceatresse even aankijken of ik dan iets gepland heb...

Ach, al die 13-jarige die nu nog geen toestemming hebben gevraagd

en die 14 jarige ( someone like.... myy! )

ik vraag wel als alles is geregelt enzo

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:56

Het punt is Britt (wie weet nog meerdere) kan alleen maar de zaterdag en aangezien we de vorige keer ook al de zondag zijn geweest. Vind ik dat we nu eigenlijk moeten proberen om een zaterdag te gaan!!

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 19:58

@ Anke: Oh, mijn secetaresse is momenteel een weekje op vakantie

Prima, zondag klinkt leuk

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:59

Dames, verwacht niet dat er 24 mensen meegaan.
Uit eigen ervaring weet ik dat niet iedereen kan..

Jeany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:59

dit is men 500e post ..... maar ik ga toch liever op een zondag, anders moet ik een les missen, ofja dat zou ik der wel voor over hebben

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 20:00

Quote schreef:
Dames, verwacht niet dat er 24 mensen meegaan.
Uit eigen ervaring weet ik dat niet iedereen kan..

Dat bedoel ik. Geen probleem overigens, zo blijft alsnog een mooi, klein, leuk groepje over.

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 20:01

Rachelle die moet je geen vrij geven

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 20:02

Plús, iedereen kan rekening houden met anderen.
Als de groep groot is, en er zóu een paard gek doen, kunnen andere mensen altijd nog insluiten.

Geen paniek, 't komt wel goed.

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 22:55

uhm nouja ik heb al vaker met zijn 23ge buiten gereden daar in brunssum dan maarja das wel al weer een hele tijd geleden..normaal gaat dit goed maar door de eigen paarden en de mensen die brave paarden willen word het ietsje moeilijker...ik vind het geen probleem op een moeilijker paardje te rijden mits het verantwoord is (dus geen stuiterballetje!)
ik vind eigenlijk wel dat het op 1 dag moet we willen elkaar ja allemaal zien! de groep splitsen is jammer ja maarja met zoveel praat je toch onder het rijden niet met zijn allen..vorige keer was dat al moeilijk...

of ik dus bij de rustige of snellere groep zou komen hangt dus puur van het fijt af of jeany dr paarden mee krijgt of niet...en wat DIE aankunnen!.... als ik op een manege paardje moet dan zou ik denk ik bij de snellere groep gaan...al had ik int einde toch wel pijn met draven en de laatste galop!! (kon echt niet meer int zadel zitten waardoor ik dus ook bijna erafknikerde) maar ik misschien met ietsje meer stap (al is het maar 2x meer) zou het beter haalbaar zijn...maar ach dan heb ik een weekje pijn so be it!....heb het vorige keer ook overleeft..

ps had toen ook al een half jaar ofzo niet gereden hoor! maar zoooooo erg was het nou ook weer niet zowiezo ben ik in april ietje beter getraint van komende donderdag ga ik weer iedere donderdag rijden...

22 april is prima voor mij! alleen denk ik zelf dat 23 beter is waarom (niet omdat dan minde mensen kunnen) maar vele hebben dan les EN de manege heeft het druk op de zaterdag!!! dus nog minder pony's/paarden en dan is het met 23 of meer man echt een probleem denk ik...

jean ik hoop dat het dit keer wel gaat lukken!!! met komen EN paarden!