Tuurlijk krijgen jullie wel een zakje snoep hoor, met een verrassing! Dat is traditie bij een verjaardagsfeestje
We gaan gewoon taart eten, spelletjes spelen pony's aaien, dan gezamenlijk gezellig eten en dan zien we wel hoe het loopt
En anders gaan we toch een speurtocht doen bij mij op het erf met opdrachten en koekhappen enzo? Want om het zakje snoep te krijgen moet je dat wel verdiend hebben hoor!
Ik en een klasgenoot gaan wel eens van die verhaaltjes vertellen, verzonnen kinderfeestjes en we liggen dan helemaal in me scheur! Dan kan ik nu eens echt vertellen dat ik naar een kinderfeestje ga en dat soort spelletjes ga doen
Pennenpoepen ofzo? Haha dat je een toutje met een pen onder je kont hebt hangen en dan in een fles moet proberen te doen Of een quiz over de zeeuwen maken en dan met kleine prijsjes of lekkere dingen. Of een drankspelletje Of levend ganzeborden Of met zo'n ei op een lepel (maar zoiets zou misschien ook te paard kunnen
Oohw god... mijn ouders zullen denken dat ik helemaal kinds geworden ben...
Maar goed, jullie zitten eraan vast nu hoor Hebben we jarenlange ervaring mee, met speurtochten en spelletjes en opdrachten verzinnen. Sita en ik zullen iets passends voor jullie verzinnen