Hij is nog steeeeds niet gevonden.. Ik word echt helemaal gek hier.. denk de raarste dingen. Ik ga straks naar het gebied ook zoeken De boswachters gaan zometeen sochtends zoeken, en er is gister nacht nog een strandschutter wezen zoeken en heeft niks kunnen vinden en hij vermoed dat hij bij de buffels dat gebied zit omdat hij kuddes gaa topzoeken.. dusja
Nog even een vraag, is Sico geschoren of niet? Als hij niet geschoren is dan heeft hij het waarschijnlijk wel wat koud, maar trekt hij het nog wel. Als hij wel geschoren is dan heeft hij een nare nacht gehad.
Herstel ik zie in een ander topic een foto van Sico in de sneeuw, compleet met wolharige vacht . Als dat een foto is van dit jaar dan heeft hij het niet zo koud denk ik .
Hemel, ik hoop dat jullie hem gauw vinden. Met een beetje geluk is hij gewoon wat eenzaam geweest vannacht. Geef hem een dikke knuffel als je hem vindt! Ik blijf lezen
wat afschuwelijk, echt de nachtmerrie van iedere paarden [dieren] bezitter. ik hoop van harte dat hij nu snel gevonden wordt. zit in ieder geval heel hard te duimen hier......
Het paard is niet bekend in de omgeving, ik geloof dat al heel wat stallen gebeld zijn en de politie en boswachters zijn aan het zoeken.
Wat je kan doen, er gaat vanmiddag nog een groep zoeken, als je wilt kan je ook zoeken en anders als je wilt aan zoveel mogelijk mensen vragen of ze willen opletten
Ik ga straks samen met Femke (eigenaar) alle stallen etc nog een keertje langs. Boswachters zijn ook op zoek. De maneges in egmond zijn gebeld en Reuring ook. Paard schijnt om 11.30 bij de bakkumer (?) zeeweg te zijn gesignaleerd. Kan dus best richting heemskerk zijn gegaan. De schimmelkroft is volgens mij nog niet gebeld