Het is ook nog niet zeker of ik kom. Zit nog met vervoer, maar ben nog druk aan het zoeken.
25 februari kan ik niet. Heb ik een wedstrijd van majorette. Doe zelf niet mee, maar me zusje enzo wel. Missn hoef ik dan niet mee van me ouders. 11 maart heb ik ook wedstrijd. 1 april ook.
Het is ook nog niet zeker of ik kom. Zit nog met vervoer, maar ben nog druk aan het zoeken.
25 februari kan ik niet. Heb ik een wedstrijd van majorette. Doe zelf niet mee, maar me zusje enzo wel. Missn hoef ik dan niet mee van me ouders. 11 maart heb ik ook wedstrijd. 1 april ook.
Ik heb t/m pagina 3 gelezen en verder niet meer Dus wie kan me even op de hoogte brengen? Lijkt me wel leuk om er weer bij te zijn, maar als het te ver is, wordt het onmogelijk om met Wencke te komen, of ik moet misschien met Steffie mee kunnen rijden, als die een 2-paardstrailer kan regelen of zonder.
Als het februari wordt, dan haak ik denk ik maar af, omdat dat voor mij beetje te kort dag is en ik nu voor school een stuk of 5 po's moet maken, die rond die tijd af moeten zijn
Mag het iets later? Ik heb namelijk in het eerste weekend een meeting in Schijndel van het anda forum en het 2de weekend geef ik een clinic voor het fries paarden forum. Drukke weekenden dus En dat zijn wel beide zaterdagen, maar anders ben je zo het hele weekend druk...
Liever niet in de week van de voorjaarsvakantie of die 2 weken erna voor mij i.v.m. met wintersport en schoolexamens. Maar spreken jullie maar wat af, dan kijk ik wel of ik dan kan komen