Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sterre schreef:Zoals beloofd, haal ik iig degene die met de trein komen, van het station op!

)
! De taxi-standplaats is als je v.a. het station richting Hoog-Chagerijne loopt. In de passage zijn een paar winkeltjes (noten/ snoep/ bloemen) en dan is aan je linker hand de taxi-standplaats, is niet moeilijk te vinden en als je het bij de Bruna-winkel vraagt, weten ze het iig!
??!
?!!) , daar is een kloostergang met binnentuin. Toen ik 18 jaar geleden (tjee... is het alweer zo lang geleden
?!) in Utrecht woonde, ging ik daar ´s middags nog wel eens in het zonnetje zitten
! Daar kunnen we misschien pick-nicken
.
!), als we vanuit Dld. naar Ned. rijden, kijk ik altijd naar de Domtoren, dan weet ik dat ik weer "thuis" ben
! Misschien is er alleen op "het Loo" meer te beleven
. Jullie mening graag!!!!!!! 
Berdientje schreef:Cassidy, kon ik nog met jou mee rijden??
Cassidy schreef:Ja hoor, in het centrum is zijn er toch parkeergarages?
*Ja, of bij Hoog-Chagerijne, of op de Springweg!
Is het nu nog gelukt met de afspraak voor de dierenkliniek? Daar wil ik wel graag heen, ben er nog nooit geweest...
*Ik dacht dat Buitenzorg wilde bellen naar de dierenkliniekIk hoop ook dat dat lukt, ben er zo´n 20 jaar geleden eens met het paard van m´n buurmeisje geweest, maar daar weet ik niet zo veel meer van
.
Ben afgelopen dinsdag naar de Uni-kliniek in München geweest, dat was ook echt interessant!!!!
Sterre schreef:Tuurlijk, ik haal IEDEREEN op! De taxi-standplaats is als je v.a. het station richting Hoog-Chagerijne loopt. In de passage zijn een paar winkeltjes (noten/ snoep/ bloemen) en dan is aan je linker hand de taxi-standplaats, is niet moeilijk te vinden en als je het bij de Bruna-winkel vraagt, weten ze het iig!
Meiden, wat vinden jullie ervan om de Domtoren te beklimmen??!
Achter de Domtoren is de Domkerk (hoe komen ze er op![]()
?!!) , daar is een kloostergang met binnentuin. Toen ik 18 jaar geleden (tjee... is het alweer zo lang geleden
?!) in Utrecht woonde, ging ik daar ´s middags nog wel eens in het zonnetje zitten
! Daar kunnen we misschien pick-nicken
.
Hebben jullie er nog over nagedacht om naar "het Loo" te gaan? Begrijp me niet verkeerd: ik vind het heerlijk om naar Utrecht te gaan (daar heb ik de meest wilde tijd van m´n leven verbracht!), als we vanuit Dld. naar Ned. rijden, kijk ik altijd naar de Domtoren, dan weet ik dat ik weer "thuis" ben
! Misschien is er alleen op "het Loo" meer te beleven
. Jullie mening graag!!!!!!!

Ik denk lunchpakketjes zelf meebrengen en drinken ook. Ach ik gooi nog wel wat chips in de auto en nog wat snoep. Hoop trouwens niet dat Yootha en Marije de snoepzakken direct leegeten
, WAAR GAAN WE NOU HEEN
. Met mooi weer lijkt het me leuker om naar "het Loo" te gaan (Veluwe), tenzij jullie ook graag op een terrasje hangen
. Dierentuin Amersfoort is ook leuk, daar maakt het -denk ik- ook niet zoveel uit of het regent of niet
! NOG MAAR 11 DAGEN!!!! en we zijn nog steeds besluiteloos }> !
! Nogmaals, degene die met de trein naar Utrecht komen, kan ik meenemen, als we naar Utrecht zelf gaan, haal ik jullie van het station op
! Cassidy schreef:Is het nu nog gelukt met de afspraak voor de dierenkliniek? Daar wil ik wel graag heen, ben er nog nooit geweest...

(Ben bang dat ik in mijn uppie verdwaal, zie je
.)