Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fallstar schreef:Star is hartstikke verkeersmak, maar soms een aansteller om rare dingen, zoals eenden enzo
Auky schreef:fallstar schreef:pony is atactisch, dus een racepartijtje wagen we ons niet aan
??
De pony van een vriendin die waarschijnlijk meegaat, heeft ataxie achter. Dus een racepartijtje op het strand wagen we ons niet aan
(pony gaat dan op z'n plaat)
kimftNinja schreef:Ik kan mee:) me baas even lief aan gekeken en iemand anders kon voor me werken...dus als ik met Fallstar en Maris89 mee mag rijden? Ik weet niet hoe laat jullie denk bij de Harry Hoekstraat zijn?
Ik wil best een stukje crossen op het strand...ik kan Ninja wel houden..als de rest dat ook kan moeten er geen problemen zijn.
Als ik het kan, wil ik graag een beetje achteraan rijden..Ninja wil nog wel eens trappen naar onbekende paarden. Meestal niet hoor, maar ze is alleen een shet gewend. Als degene achter mij beetje afstand houdt en niet bij iets schrikt en in me nek zit;) dan is het geen probleem.
fallstar schreef:
Sorry maar ik dacht dat we dit al een hele tijd hebben afgesproken en als we ons daar niet aan gaan houden ga ik dus niet mee.
Olympia schreef:fallstar schreef:
Sorry maar ik dacht dat we dit al een hele tijd hebben afgesproken en als we ons daar niet aan gaan houden ga ik dus niet mee.
Sorry hoor, maar het is helemaal niet goed voor Seven als je dingen doet die hij niet aankan.. Dat kan dat beestje straks alleen maar op stal staan een paar weken lang omdat ie weer niet goed loopt, dus er wordt gewoon niet geraced met hem!!
(Sorry, dit moest er even uit!)
Inky_devil schreef:Mijn paardje is op het strand erg braaf alleen in de galop wil hij voorop anders gaat hij de boel proberen in te halen en dan moet ik hem op de volte trekken. maar anders moet ik even kijken wat voor bitje ik indoe bij dev.
Auky schreef:
Maar buiten dat, ravel_lover gaat zowiezo niet mee met Seven, ivm te korte hoeven.
Auke is verkeersmak, hij is alleen panisch voor tractoren. Zolang we die niet tegenkomen, is Auk ontzettend makkelijk.
Op het strand is hij ook goed te houden, kan best wel even strekken, maar racepartijen zijn dus (nogmaals)
niet de bedoeling.
Om ongelukken te voorkomen