Bokrit (omg.) Den Haag?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 16:54

ja dat is heel dicht bij mijn huis dat vind ik wel leuk om te doen waneer gaan jullie?

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 17:09

vrijdag 6 januari, we hebben om 12 uur afgesproken bij het pannenkoekenhuisje in Monster/Madepolder. Dus we zijn dan denk ik wel rond half 1 op het strand. Heb je een digitale camera? Anders neem ik er ook wel 1 mee.

Maar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 17:16

nou zeg.. waarschijnlijk ben ik dan op vakantie! maar het kan ook niet doorgaan. jammer ik had het wel leuk gevonden ja ik heb wel een camera.

_hannah_

Re: Bokrit (omg.) Den Haag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 19:03

Star is hartstikke verkeersmak, maar soms een aansteller om rare dingen, zoals eenden enzo

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 19:06

fallstar schreef:
Star is hartstikke verkeersmak, maar soms een aansteller om rare dingen, zoals eenden enzo

Ja en om viaducten En dan gaan ze mekaar weer na-apen terwijl ze er zelf helemaal niet bang voor zijn hahaha!

_hannah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 19:09

Hehehe raare beesten toch die paarden maar als ik even van star afstap looptie braaf mee hoor

kimftNinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:37

hahah...dan lijken ze wel op Ninja...als ik eraf ga dan is ze ook ineens nergens bang voor. Ze krijgt alleen af en toe de kriebels van vrachtwagens..van heel dichtbij. Maar verders is ze meestal wel rustig.

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 23:40

Dev is ook goed verkeersmak. Hij laat zich nog wel eens opfokken door andere drukke paardjes en een plastic zak in de berm kan ook nog wel eens eng zijn. Gek paard.

_hannah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 23:51

nou als we geen hysterische stesskipjes bij ons hebben komt het goed toch als we het strand op gaan, wat zijn jullie daar precies van plan? bedoel, mischien moeten we eerst toch ff een tijdje in het park rijden en daar proberen te galoperen enzo. anders racen we dalijk met z'n alle over het strand, en dat is toch nog steeds niet de bedoeling?

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 23:58

Een klein rengalopje vind ik niet erg hoor als ieder zijn paard maar weer terug kan nemen, anders blijf je gaan. Maar we moeten natuurlijk wel rekening houden met de mensen die dat niet kunnen met hun paard of durven.

ik rijd dev toch vantevoren even in de bak zodat het hele frisse eraf is.

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 00:03

Hmm ik heb helaas geen bak tot mijn beschikking maar ik heb wel een veld(je) gezien richting het strand en ook een onwijs groot stuk zandstuk waar ze huizen op aan het bouwen zijn (al die villa's). Daar kan je evt wel ff een galopje maken. Dit wordt de eerste keer voor mij met Sjors op het strand dus ik heb even aan de eigenaar gevraagd hoe hij is op het strand. Ze zei dat hij nog wel eens hard kan gaan omdat hij altijd super enthausiast is buiten maar dat ben ik wel van hem gewend, hij luisterd wel altijd super naar mijn stem.

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 00:06

Als er 1 op het strand gaat racen wil dev mee en dat wil hij ook voorop

_hannah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 00:55

ik wil best galoperen maar het is voor mij en star ook eerste keer naar het strand. en er was een paard met problemen als die te hard ging toch? weet niet meer welke.

kimftNinja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:50

Ik kan mee:) me baas even lief aan gekeken en iemand anders kon voor me werken...dus als ik met Fallstar en Maris89 mee mag rijden? Ik weet niet hoe laat jullie denk bij de Harry Hoekstraat zijn?
Ik wil best een stukje crossen op het strand...ik kan Ninja wel houden..als de rest dat ook kan moeten er geen problemen zijn.
Als ik het kan, wil ik graag een beetje achteraan rijden..Ninja wil nog wel eens trappen naar onbekende paarden. Meestal niet hoor, maar ze is alleen een shet gewend. Als degene achter mij beetje afstand houdt en niet bij iets schrikt en in me nek zit;) dan is het geen probleem.

kimftNinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:52

Auky schreef:
1.Auky met
Auke - grote Fries
2.Maris89 met Giorgy -
Bruine ruin (1.63), Draver/Arabier (voor 1/3)
3.Fallstar met Star - Schimmel ruin, KWPN
4.Inky_Devil met Devil
5.Prinslover met Pablo - klein donker hengstje
6.ravel_lover met Seven - bruine Arabier
7.kimftNinja met Ninja- donkerbruine merrie
new-forest en 1.48
8.
9.
10.

_hannah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:56

Auky schreef:
fallstar schreef:
pony is atactisch, dus een racepartijtje wagen we ons niet aan
??

De pony van een vriendin die waarschijnlijk meegaat, heeft ataxie achter. Dus een racepartijtje op het strand wagen we ons niet aan
(pony gaat dan op z'n plaat)

Sorry maar ik dacht dat we dit al een hele tijd hebben afgesproken en als we ons daar niet aan gaan houden ga ik dus niet mee.

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:00

Wie zegt dat we er ons niet aan gaan houden dan?

kimftNinja schreef:
Ik kan mee:) me baas even lief aan gekeken en iemand anders kon voor me werken...dus als ik met Fallstar en Maris89 mee mag rijden? Ik weet niet hoe laat jullie denk bij de Harry Hoekstraat zijn?
Ik wil best een stukje crossen op het strand...ik kan Ninja wel houden..als de rest dat ook kan moeten er geen problemen zijn.
Als ik het kan, wil ik graag een beetje achteraan rijden..Ninja wil nog wel eens trappen naar onbekende paarden. Meestal niet hoor, maar ze is alleen een shet gewend. Als degene achter mij beetje afstand houdt en niet bij iets schrikt en in me nek zit;) dan is het geen probleem.

Ik denk wel dat we aan het begin rond half 12 zijn,

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 20:22

Als mensen niet willen racen dan wordt er niet geraced!
Ik hoop alleen dat er geen hittpetitjes tussen zitten want dan kan dev wel wat achtelijk van worden.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 20:31

fallstar schreef:

Sorry maar ik dacht dat we dit al een hele tijd hebben afgesproken en als we ons daar niet aan gaan houden ga ik dus niet mee.

Sorry hoor, maar het is helemaal niet goed voor Seven als je dingen doet die hij niet aankan.. Dat kan dat beestje straks alleen maar op stal staan een paar weken lang omdat ie weer niet goed loopt, dus er wordt gewoon niet geraced met hem!!

(Sorry, dit moest er even uit!)

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 20:40

Olympia schreef:
fallstar schreef:

Sorry hoor, maar het is helemaal niet goed voor Seven als je dingen doet die hij niet aankan.. Dat kan dat beestje straks alleen maar op stal staan een paar weken lang omdat ie weer niet goed loopt, dus er wordt gewoon niet geraced met hem!!

(Sorry, dit moest er even uit!)

Inderdaad. Snap je reactie ook niet helemaal fallstar.

Maar buiten dat, ravel_lover gaat zowiezo niet mee met Seven, ivm te korte hoeven.

Auke is verkeersmak, hij is alleen panisch voor tractoren. Zolang we die niet tegenkomen, is Auk ontzettend makkelijk.
Op het strand is hij ook goed te houden, kan best wel even strekken, maar racepartijen zijn dus (nogmaals) niet de bedoeling.
Om ongelukken te voorkomen

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 20:43

Mijn paardje is op het strand erg braaf alleen in de galop wil hij voorop anders gaat hij de boel proberen in te halen en dan moet ik hem op de volte trekken. maar anders moet ik even kijken wat voor bitje ik indoe bij dev.

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 20:48

Inky_devil schreef:
Mijn paardje is op het strand erg braaf alleen in de galop wil hij voorop anders gaat hij de boel proberen in te halen en dan moet ik hem op de volte trekken. maar anders moet ik even kijken wat voor bitje ik indoe bij dev.

Als jij voorop wilt, geen probleem wat mij betreft hoor
Die van mij kan het best achteraan geloof ik, hij is niet zo snel namelijk

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 20:51

Auky schreef:

Maar buiten dat, ravel_lover gaat zowiezo niet mee met Seven, ivm te korte hoeven.

Auke is verkeersmak, hij is alleen panisch voor tractoren. Zolang we die niet tegenkomen, is Auk ontzettend makkelijk.
Op het strand is hij ook goed te houden, kan best wel even strekken, maar racepartijen zijn dus (nogmaals)
niet
de bedoeling.
Om ongelukken te voorkomen

dat wist ik ook al, maar ik dacht, ik moet het nog even kwijt..

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 20:53

Ik moet gewoon even kijken hoe het gaat en hoe hij op de andere paarden reageerd, dan kunnen we altijd nog een volgorde bepalen.
Mijn paardje is erg braaf, bokt niet ofzo (alleen als er iemand in zijn kont hapt hihi).

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 21:02

Hey iedereen een prettig uiteinde. Ik ga zow nog even de hond uitlaten en dan komt de visite!
Groetjes inge.