wanneer is de volgende meeting?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xx_Merle schreef:Citaat:xx_Merle schreef:
lisa ga jij met ienna?? xxxxxxx merle
Nou nee dankje, ik wil nog iets langer leven!!
Oohh ik dacht dat ik dat ergens zag staan in dit topicmaarja haha
xxx
Goldenflower schreef:He, hoe kennen jullie stal diervoort??
Ik sta daar sinds een maand en ik wist niet eens dat je zo naar sint frans kan rijden vanaf mijn stal. Maar ik ken de bossen niet zo goed.
5 februari moet wel kunnen, maar als het vriest of sneeuw ligt, dan kan ik niet meedoen.
_channiej_ schreef:Jammer, maar veel succes met je 1e wedstrijd met Santhos
Goldenflower schreef:He, hoe kennen jullie stal diervoort??
Ik sta daar sinds een maand en ik wist niet eens dat je zo naar sint frans kan rijden vanaf mijn stal. Maar ik ken de bossen niet zo goed.
5 februari moet wel kunnen, maar als het vriest of sneeuw ligt, dan kan ik niet meedoen.
Moreno schreef:ik heb op de diervoort gestaan, ben er sinds een paar maanden weg...
Arienette schreef:Moreno schreef:ik heb op de diervoort gestaan, ben er sinds een paar maanden weg...
hey het meisje van de pm conversatie een poosje terug :p, ik ben uiteindelijk sinds begin januari verhuist naar elly en saskia en dat bevalt tot nu toe erg goed.
Maar diervoort is voor mij ook wel een goed beginpunt, ga ik van te voren vast een lekker sprintje trekken achter de xenia :p
Moreno schreef:hee wat leuk dat je een stal hebt gevonden! Saskia zit hier bij mij in deurne op school en elly zie ik daardoor ook nog wel eens. Ken jij monique? die staat ook bij jou stal...