Boktmeeting omg nijmegen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Boktpony

Re: Boktmeeting omg nijmegen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:55

lees dit net in een ander topic maar wel een leuk idee!!! jammer dat het al zo snel is want mijn paard is nogal dol in zen kop in de winter heb in de bak al moeite om der aardig te laten lopen laat staan in het bos met andere leuke paardjes...

wanneer is de volgende meeting?

_channiej_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 23:15

uuhm geen idee eerst ff afwachten hoe deze meeting verloopt denk ik

ienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 13:40

xx_Merle schreef:
Citaat:
xx_Merle schreef:
lisa ga jij met ienna?? xxxxxxx merle

Nou nee dankje, ik wil nog iets langer leven!!

Oohh ik dacht dat ik dat ergens zag staan in dit topic maarja haha
xxx

Nee dat is mijn 'boktnaam' als ze het hier over gewone namen gaan hebben weet niemand over wie we het hebben...

Arienette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 14:15

Oh misschien dat ik ook wel mee ga dan.. Maar ik moet even kijken tegen die tijd. Paardje is pas geblesseerd geweest en moeten nog rustig aan doen. Daarnaast zijn we ook sinds de zomer niet meer buiten geweest dus dat zou dan ook eerst een keertje weer getest moeten worden..

stalnijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 20:10

nou ik kan je vertellen dat ik in iedergeval echt niet ga scheuren, ken die van mij langer als vandaag, h`e ienna??? hahaha en als moniek op een tinker van me mee gat moeten we ook vatsoenlijk rijden, want elke tinker is pas ff onder het zadel.. We maken er gewoon een gezellige rit van die we dan hopelijk vd zomer een keer gaan herhalen

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 02:02

Ik wil ook graag mee! helaas is mijn huidige paard niet normaal buiten te rijden, omdraaien, omhoog komen, op zijn rug laten vallen enz, dus ik denk er nog even over na. Was er al een datum geprikt?
@stalnijmegen; als we in "ons" bos gaan, dan kan ik nog wel met een ander paardje meerijden!

_channiej_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 12:44

De voorlopige datum was 5 februari

x_Irisje_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 12:56

ik kan hoor 5 feb!

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 15:02

He, hoe kennen jullie stal diervoort??

Ik sta daar sinds een maand en ik wist niet eens dat je zo naar sint frans kan rijden vanaf mijn stal. Maar ik ken de bossen niet zo goed.

5 februari moet wel kunnen, maar als het vriest of sneeuw ligt, dan kan ik niet meedoen.

_channiej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 15:40

Goldenflower schreef:

Ik sta daar sinds een maand en ik wist niet eens dat je zo naar sint frans kan rijden vanaf mijn stal. Maar ik ken de bossen niet zo goed.

5 februari moet wel kunnen, maar als het vriest of sneeuw ligt, dan kan ik niet meedoen.

Ja ik ga ook niet als het sneeuwt of vriest

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 20:01

Helaas, ik kan niet op 5-2. Ik heb dan mijn eerste wedstrijd met Santhos... De volgende meeting rond Nijmegen wil ik zeker mee!

_channiej_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 20:57

Jammer, maar veel succes met je 1e wedstrijd met Santhos

capopjekop

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:27

Ik hoeft ook niet te racen hoor, di evan mij kan ook een scheurmonster zijn namelijk Maar ik ben wel een beetje bang dat ik jullie in stap niet goed bij kan houden.

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 22:24

_channiej_ schreef:
Jammer, maar veel succes met je 1e wedstrijd met Santhos

Dank je wel!!!!

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 22:48

Ik had geschreven dat ik niet wist dat je vanaf mijn stal naar sint frans kon rijden.

Nou, ik kwam gisteren dus erachter toen ik een buitenrit ging maken, ik reed erlangs en kwam via dat pad bij berendonck terecht. Dat is wel erg toevallig.

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 09:05

Goldenflower schreef:

ik heb op de diervoort gestaan, ben er sinds een paar maanden weg...

Arienette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 14:23

Moreno schreef:

hey het meisje van de pm conversatie een poosje terug :p, ik ben uiteindelijk sinds begin januari verhuist naar elly en saskia en dat bevalt tot nu toe erg goed.

Maar diervoort is voor mij ook wel een goed beginpunt, ga ik van te voren vast een lekker sprintje trekken achter de xenia :p

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 15:17

Arienette schreef:
Moreno schreef:

hey het meisje van de pm conversatie een poosje terug :p, ik ben uiteindelijk sinds begin januari verhuist naar elly en saskia en dat bevalt tot nu toe erg goed.

Maar diervoort is voor mij ook wel een goed beginpunt, ga ik van te voren vast een lekker sprintje trekken achter de xenia :p

hee wat leuk dat je een stal hebt gevonden! Saskia zit hier bij mij in deurne op school en elly zie ik daardoor ook nog wel eens. Ken jij monique? die staat ook bij jou stal...

stalnijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 15:36

zo even bij gelezen, mn pc is kapot en nu doe ik het maar even vanuit mn werk!! foei foei hahaha
is goed kris25, vd zomer gaan we naar"ons bos"
maare we moeten wel het weer in de gate houden, mijn heeft ijzers en als het vriest cq glad is ben ik niet vd partij
probeer snel weer even te komen buurten. (mijn eigen pc is pas eind vd week klaar RRRRRR)
gr Dees

Squawk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 15:47

als het de 5e doorgaat, rijden we dan ook langs de beredonck? als je bij de diervoort rechtdoor gaat dat bruggetje over en dan de rest van de weg volgen of wat wordt ongeveer de route, of kijken we dan wel? ligt er natuurlijk ook aan of het weer geregend heeft en of die paden een beetje berijdbaar zijn..

als het heeft gevroren ga ik ook niet hoor, de pony van mij heeft alleen voor ijzers maar dan nog vertrouw ik het niet helemaal als het gevroren heeft.

Ohja nog over die stal, op de diervoort heb ik nog niks kunnen regelen, zal mn best doen dat dit weekend te regelen!

stalnijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 16:13

oh thnx moreno, kijk maar joh, anders bind ik hem gewoon aan een boom hahaha
ik wil wel naar de berendonck, laatste keer dat ik bij water was kreeg ik hem er niet in... hopende nu met meerdere te zijn, dus dat hij dan wel wilt!!! lekker ff pootje bade haha

Squawk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 16:15

haha ja precies, is wel ff lekker voor ze! die van mij is nog nooit het water ingeweest. dat bruggetje richting beredonck is ie na 2 pogingen wel over heen geweest dus water moet ook niet zo'n probleem zijn....hoop ik

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:45

Mijn pony houdt niet van water, zij gaat zelfs niet door de plassen die op de wegen ligt, nee, mevrouw gaat opeens opzij en ram ik net niet mijn knieen tegen de boom aan.

Als de bokmeeting vastgesteld is op 5 februari, heb ik wel een aantal vragen.

Waar ontmoeten we elkaar? Diervoort of sint frans?
Hoe laat beginnen we met de buitenrit?
Hoe lang blijven we weg?

En het zou ook wel leuk zijn als we onze gegevens opschrijft, zodat we weten wie wie is. Ik zal ermee beginnen. Kopieer alstublieft als je je naam erin zet, dat is wel overzichtelijker.

Naam leeftijd naam pony/paard

Joann, 20 jr, Leila

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:56

Ik zal nog even kijken of ik dan kan/mag
Lijkt me igg erg leuk
En mijn pony is niet bang voor water (crossbeest, heb zelfs al paar keer met dr gezwommen)

Arienette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 12:47

Moreno schreef:
hee wat leuk dat je een stal hebt gevonden! Saskia zit hier bij mij in deurne op school en elly zie ik daardoor ook nog wel eens. Ken jij monique? die staat ook bij jou stal...

Nou ik sta er pas een kleine twee weken dus ik heb nog niet iedereen gezien en van de mensen die ik heb gezien heb ik ook niet alle namen meteen goed onthouden