Teigetje schreef:Kenomaxbe van het paardentipsforum volgt les bij Vicky Smits die zal je haar gegevens zeker kunnen bezorgen
Neemt zij geen les bij Karin Donckers?
Doe maar, Lobke

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Teigetje schreef:Kenomaxbe van het paardentipsforum volgt les bij Vicky Smits die zal je haar gegevens zeker kunnen bezorgen
SarahJ schreef:Teigetje schreef:Kenomaxbe van het paardentipsforum volgt les bij Vicky Smits die zal je haar gegevens zeker kunnen bezorgen
Neemt zij geen les bij Karin Donckers?
Doe maar, Lobke.
Quirinake schreef:ja hoor ik wil mee! Ik regel het vervoer welik regel een auto (als het mag
) en een trailer lukt ook wel
![]()
Kijk er al naar uit![]()
En idd, ik ga ook voor Tyrza
Teigetje schreef:Quirinake schreef:ja hoor ik wil mee! Ik regel het vervoer welik regel een auto (als het mag
) en een trailer lukt ook wel
![]()
Kijk er al naar uit![]()
En idd, ik ga ook voor Tyrza
Misschien dan best voor een jeep gaan![]()
SarahJ schreef:Ik houd me op dit moment een beetje gedeisd, omdat ik de reakties van iedereen afwacht.
Heb de indruk dat er toch een aantal mensen zijn die bereid zijn om wat meer te betalen voor een Tyrzaclinic?
Hieronder een voorlopig lijstje:
Orban
KimS
Quirinake
Idra
Anjatjeuh
Free
Craz
Joeybabe
SarahJ
saartje39
Totaal=10deelnemers=het mininimum
Indien ik je vergeten ben: 1. SORRY! 2. Plaats jezelf er dan even bij.
Als we uiteindelijk zouden beslissen om voor Tyrza te gaan, zou ik willen proberen om minstens 15 deelnemers bijeen te krijgen. Op deze manier zouden de reiskosten wegvallen.
Ik wacht ook nog even Idra's gegevens ivm SVI af, alvorens de knoop door te hakken.
KimS, natuurlijk mag je anderen uitnodigen, maar wacht er alleen nog even mee tot we wat meer concrete gegevens hebben.
Eventuele deelnemers van buitenaf:
Stalgenoot KimS
Stalhoudster KimS
Stephanie van Othello
(Wat het voorlopige totaal op 12 deelnmers zou brengen)