Op manege de blauwe steen hebben wij eens met ledenweekend van de studentenvereniging gereden. De paardjes daar zijn erg leuk (reed een arabiertje die echt lief was) en de rit was best wel met veel overgangen en stukken galop. En vanuit Maastricht kun je het fietsen
owkee, ik krijg dus geen vrij van stage. Wel wilt degene die Sisje verzorgd mee (Robbel hier op het forum). Mits er vervoer is per trailer, heb al iemand ge pb't die in munstergeleen woont. Ff afwachten dus. Vind het flink balen dat ik niet meekan. Is in het weekend (ooit) geen idee?
Er komen er ook nog een paar uit Mestreech misschien
@ Cadish: Lees nu mijn post pas na, er is iets fout gegaan Er moest dus staan dat ik het jammer vond dat Loeckie niet mee kan, dat ik bijna nooit in het weekend kan, ofzoiets
Heej, krijgt MissHaffie toch ff een helder moment!! Zie DIT linkje. Of ik voor jullie ook een shirt wil maken. Owkee, wil ik wel doen, mits het een simpel ontwerp is en geen 100 stuks Tis super low-budget. Goedkoop shirtje bij bijv. de zeeman ofzo. Laat wel ff snel weten, ik moet er wel optijd aan beginnen natuurlijk!!
laat maar ff weten, als jullie het vanavond eens worden (of morgen) kan ik vrijdag t-shirts gaan halen (welke kleur, welk model??) en kan ik me alvast gaan ammuseren.
laat maar ff weten, als jullie het vanavond eens worden (of morgen) kan ik vrijdag t-shirts gaan halen (welke kleur, welk model??) en kan ik me alvast gaan ammuseren. Kan dus ook met opdruk van eventueel plaatje (wordt met watervaste marker gedaan)