Wel wil ik uiteraard jullie gemaakte foto's zien!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manzano schreef:Het is heel stom, maar ik zit te twijfelen of ik de camera mee neem. Dan moet ik nl. weer rolletjes kopen en daarna ontwikkelen en wordt het wel een heel dure meeting. Daarbij kan ik dan ook niet zien wat de effecten van instellingen zijn (tenzij ik alles opschrijf). Dus missch. neem ik gewoon de simpele digi mee voor wat geinige foto's van de meeting op zich en kijk ik voor de technieken wel met jullie mee.............wat is wijsheid??
Dimple schreef:Pffff....dan niet hoor!
Sannah schreef:Als je zelf een CF kaartje hebt (is dat ook voor de Nikon?)
Sannah schreef:Als je zelf een CF kaartje hebt (is dat ook voor de Nikon?) dan kan je bij diverse mensen wel wat uitproberen en zelf thuis je foto's bekijken!
daniel79 schreef:Manzano, je mag anders wel 1 van mijn CF's lenen en die aan het einde van de meeting teruggeven? Kan ik je foto's naderhand naar je mailen? Is dat een idee/oplossing?
Antoinette schreef:Damn, ik zit te balen hier...het moet wel doorgaan!
Er schijnt sneeuw onderweg te zijn en dat zou ik wel heel gaaf vinden. Als er soms een (sneeuw)bui is kan je af en toe nog schuilen/opwarmen. Maar als het net zoals nu is...zie ik het niet positief in.
Maar wanneer hakken we de knoop door? Vorige keer dat we naar artis gingen zag het er ook niet positief uit. Jos, Sannah, Quarterhorse en ik zijn gewoon gegaan en toen bleek het alles mee te vallen!