1. Pricilia (marinke), met de fiets - 14 2. Jody(b), met de fiets - 17 3. Suziej, met de trein? - 15 4. Cynthy, (tuurlijk ) met de trein? - 15 5. Marleenvd_88, met de trein? - 16 6. Matthanja op de step - 17 7. Bando (maggy), met de fiets - 13 8. amie_x_mij (noraly), met de fiets??? - 15
Die achtbaan gaat hard en over de kop, en ook nog een kurkentrekker.. Maar hijs niet eng! Hij echt lagge! Ik durfe eerst ook nooit.. kging altijd alleen maar in de rioolrat .. (wacht ff, zelfs daar durfde ik nooit in.. ) toen hebben ze mij zover gekrege dat ikmee ging in die bankover de kop.. en toen durfde ik ook wel in de achtbaan..
eej... ik wou even wat vragen zouden jullie het leuk vinden om een x in rijssen een terrasje te pakken...sorry dat ik heir reageer maar ik weet dat er veel uit deze buurt komen enuh....als is het er zo maar op zit reageerd er vaak niet iemand.!
Had ik toen ook bij mijn 1e tukkerrit omdat ik toen nog niet veel mocht van mijn ouders en nog niemand kende op bokt. Heb het toen echt laat en met veel aarzelen gevraagd, en het viel me 100% mee.
Misschien helpt het als een goede vriendin bij je is, of je ouders dit topic laat zien en alles goed uitlegt enzo???
Ik weet niet of je met iemadn gaat die je goed kent, en je ouders ook.. Je kunt gewoon zeggen dat je naar hellendoorn toegaat.. Met haar.. En dan zeg je een week voor de tijd ofzo.. Misschien ga ik de mensen die ook op die dag in buurse (dag van het paard ofzo) waren ook weer meeten.. Mag dat van jullie? Kijk want dan weten ze dat het geen creeps zijn (dan het geen oude mannetjes zijn.. want mijn ouders denken bijv. dat bokt hetzelfde is als de chat.. )
Slecht nieuws.. op 9 en 10 oktober valt ook de tripalon in laren.. heb me al ingeschreven.. Kan dus niet meer ongedan maken.. Sorry.. waarschijnlijk kan ik dus niet mee
1. Pricilia (marinke), met de fiets - 14 2. Jody(b), met de fiets - 17 3. Suziej, tuurlijk ga jij mee, wat denk je wel met de trein - 15 4. Cynthy, (tuurlijk ) met de trein? - 15 5. Marleenvd_88, met de trein - 16 6. Matthanja op de step - 17 7. Bando (maggy), met de fiets - 13 [/quote]