erhm maar als je geen datum zoekt dan komt er ook geen eind.. zullen we het anders in november doen? neem aan dat er dan nog geen afspraken staan bij mensen en dat we daar gewoon allemaal een datum vrij houden ofzo ? tsjaa het is wel ver weg maargoed
Ik was dit topic kwijtgeraakt. Dacht dat de meeting inmiddels al geweest was, maar nee... Ik weet een goede meeting..!! Kom allemaal vanavond op mijn verjaardag
Hmmmm, nou, het schiet al op Misschien dat er een paar in de herfstvakantie kunnen ofzo? Ik ben namelijk de hele vakantie alleen thuis, en dat is bést wel saai af en toe
herfstvakantie is al voor bij... ik wil ook wle ene keer naar een meeting maar zijn er nog wel mensen die hier wat willen doen enzoja wat zou ergedaan worden?
Tsjah, ik wil nou ook wel eens weer wat bokkers meeten... Ehmmm.... Film is wel leuk, maar ik ben dan gruwelijk irritant, dus dat wil ik jullie niet aan doen
Dan moet het geen griezelfilm worden, anders klets ik steeds door de enge stukken heen omdat het zo eng is kan in een weekend vast wel, 12/13 nov niet, maar 20 november kunnen we mijn verjaardag gaan vieren!