Maar tis dus nog niet helemaal zeker of ik er ook ben. Zoja, dan wordt dat veel bokkers meeten, er zijn er zo te zien wel erg veel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ponylovertje schreef:@jackyboy: hoe heb jij je opgegeven voor de carrieredag? Ik kon daar niks van vinden op de site? Kan je je nog opgeven en moet je een paard mee?
Marshaha schreef:solide hier van bokt en ik gaan, en we hebben marliesje een kaartje voor haar verjaardag gedaan dus gaan met z'n 3en
Maroush schreef:Waddinxveen ligt hier wel in de buurt, maar ik ben bang dat mijn ouders ook niet erg staan te springen om idd 'even' op en neer te rijden naar de Horse Event. Kunnen we anders niet wat combineren ofzo ? Met 5 personen heb je iig de bezinekosten er wel uit. Al denk ik dat alsnog 1x heen en weer rijden ook niet erg aantrekkelijk is voor onze ouders ....
Welke dag gaan jullie eigenlijk ?
tamaraatjuh schreef:Maroush schreef:Waddinxveen ligt hier wel in de buurt, maar ik ben bang dat mijn ouders ook niet erg staan te springen om idd 'even' op en neer te rijden naar de Horse Event. Kunnen we anders niet wat combineren ofzo ? Met 5 personen heb je iig de bezinekosten er wel uit. Al denk ik dat alsnog 1x heen en weer rijden ook niet erg aantrekkelijk is voor onze ouders ....
Welke dag gaan jullie eigenlijk ?
Wij willen op zaterdag...
En ik denk ook niet dat de bezinekosten zo'n probleem zijn, alleen de afstand, dat gaat heel moeilijk worden, want zomaar even 2 uur heen en weer terug, en dan weer halen ook, dat doet mijn vader niet
ponylovertje schreef:Ja, ziet er goed uit hoormaar waarvoor heb je iets van elle erachter?
![]()
Of is dat jouw tas?
Het logo lijkt iig best groot, hoe groot heb je hem gedaan?
Trouwens, voor de mensen die niet weten hoe het moet (of mensen die makkelijk zijn), ik heb een kant en klaar uitprintbaar logo gemaakt, als je mij je e-mail adres pmt, dan kan ik hem zo mailen