Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en mogelijk - niet zeker - krijg ik broerlief de deur uit en heb ik een tweepersoonsbed extra tot mijn beschikking. Het andere bed is voor Sjakie en Arno24. Betekend dat - als ik 't goed heb - Bealy, Vientje, Naranga en evt. Steven, Manzano en Solide nog een luchtbed nodig hebben.
Welk fruit willen jullie erin?
zijn. Tevens verblijdt Justy ons met een pastasalade, Vientje met komkommers, Sjakie met meloenen, Fleury met brownies, Maya met stokbrood en ikzelf met vink-aan-spies.

Als het maar lekker is en daar heb ik alle vertrouwen in
. Mij (ons) maak je wel blij met melk, maar aangezien je morgen boodschappen gaat doen wil ik ook vrijdag zelf meenemen. Dan neem ik zo'n 2 liter can mee, dus als er meer willen is dat geen probleem. Is dat een idee?
). Je mag het natuurlijk ook zelf meenemen als jij denkt dat het de auto overleefd...
.
.
Dit is wat me zo nog bijstaat...
Sylvia schreef:Ik ga morgen het grote spul inslaan, ik moet van de week nog boodschappen doen ed dus ik haal vrijdag wel melk (en B&J). Je mag het natuurlijk ook zelf meenemen als jij denkt dat het de auto overleefd...

Het weer wordt trouwens vast nog wel beter, die lange termijn-voorspellingen kloppen toch nooit.
We komen anders wel gewoon bij jou in de kamer liggen hoor Fleury, geen probleem
Geloof dat dat toch al de bedoeling was, dat we daar neer zouden strijken met de luchtbedjes 
Met de Smart
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Scheelt jullie een hoop gesleep
Grotendeels althans
Nog wat vlees voor het ontbijt en propaangas...