De grote Belgentrektocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

angelke

Re: De grote Belgentrektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 19:35

Hoe laat zouden we ongeveer terug doorgaan zondag? Ivm vervoer etc...

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 20:05

En ook ik zet mijn monoloog verder .
Saartje, wat is het exacte adres?

Kristien of Saartje, zou ik (tegen betaling natuurlijk) ook mee gebruik kunnen maken van de slobber?

Waarschijnlijk ga ik krachtvoer daar gebruiken, Apache is nogal gemakkelijk qua eten, en is ook al een paar keer zonder problemen gewisseld van eten. Misschien neem ik het toch mee, maar ik denk het niet.

Mijn vervoer leek even in het water te vallen door een groot misverstand, maar dankzij Laura (loolapelooza) haar vader geraak ik donderdag in Wortel en hoogstwaarschijnlijk komt iemand van de manege mij zondagavond halen. Pfoeh, het was hier efkens stres.

Acilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 21:29

oef! gelukkig is alles op z'n potjes terecht gekomen karolien!!

en ik denk dat de paarden zelf wel tikken zullen uitdelen als hij te hardnekkig schuurt

ik weet nog niet wat ik ga doen qua krachtvoer... hij krijgt nu niks bij ... wat zouden jullie doen?

Kristel: wanneerzouden wij dan vrijdag terug in Kampenhout zijn ongeveer? ik heb mijn laatste vervoer (iemand die mij komt halen vrijdag) knn regelen, dank u lieve buurvrouw en die zou graag weten ongeveer wanneer ze moet komen..

moet ik slaapzak meedoen om bij jou te slapen?

whoei, tis bijna zover e dames!

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 21:59

Fien, ik zou zeker nu al ebeginnen met een beetje bij te voeren, en dat opbouwen, aangezien de twee ritten die je meedoet niet enorm zwaar zijn, maar helemaal niet bijvoeren lijkt me toch wat weinig...

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 22:38

angelke schreef:
Hoe laat zouden we ongeveer terug doorgaan zondag? Ivm vervoer etc...

Wat stellen jullie voor?

Ik weet dat Koen en Carine wel graag nog een dagtocht willen doen de laatste dag, dus niet al ’s middags inpakken en vertrekken. Allez ja, als jullie graag al vroeg weg willen kan dat natuurlijk ook, maar dan gaan zij toch nog een toertje extra doen denk ik en moeten Indra en ik wachten...

Karolien: adres heb ik je vorige week ofzo gepbt!

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 22:40

Ik heb geen idee hoe laat we terug in Kampenhout zullen zijn, hangt van Heidi af. Ik vermoed toch wel zeker tegen 18u. Je hebt geen slaapzak nodig om bij ons te slapen.

Hoe laat dacht je woensdag te komen?

Acilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 10:16

ja nu al wat bijvoeren ofwel wat slobber bijgeven? ik ga even overleggen met de buurvrouw vanmiddag..

Kristel: mijn papa zou mij in de namiddag brengen, maar wanneer precies weet ik niet.. de remorq is savonds niet meer vrij.is er iemand thuis bij jou in de namiddag?

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 11:30

Hmm, is het goed als ik tegen mijn vader zeg dat hij me zondag tegen 17u komt ophalen? Of is dat te vroeg?

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 11:55

Voor mij is dat goed Lobke, ik had zelf gedacht aan 18u. Weet niet wat de rest er van denkt?

Acilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 11:57

neemt iemand een fototoestel mee?

ik had onze digi al klaargelegd maar mijn ouders gaan hem meenemen op reis, grrrr

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 12:03

Ikke

Acilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 12:07

oké

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 12:17

Acilon schreef:
Kristel: mijn papa zou mij in de namiddag brengen, maar wanneer precies weet ik niet.. de remorq is savonds niet meer vrij.is er iemand thuis bij jou in de namiddag?

Mijn pa heeft deze week al verlof en mijn zus heeft vakantie. Ik ben in Kampenhout na mijn werk rond 16u, dus dat is geen probleem.

Ik ga aan vriendje vragen of ik zijn digi ook mag meenemen.

Elfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 12:55

Ik wil wel slobber meebrengen voor jou hoor Karolien en je moet er niet voor betalen, want anders wordt het toch slecht, zal dan wel enkel voor vrijdag, zaterdag en zondag zijn. Voor Lobke breng ik ook mee.

Fien, als hij normaal niets bijkrijgt zou ik anders ook na elke tocht slobber geven? Dat lijkt me dan wel voldoende, zeker als we het tempo rustig houden.

Kalim zijn stap is niet zo snel, maar als hij niet kan volgen (ahum, nog nooit meegemaakt) heeft hij nog een extra gang : telgang (zit héérlijk).
Denk alleen dat Kalim zijn draftempo mss problemen gaat geven, dat ligt moordend hoog, nog geen paard tegengekomen dat hem kan bijhouden...
Maar met een hengstige merrie erbij zal hij niet zoveel zin hebben om echt ver weg te gaan van de groep

Het Belgentopic bijlezen zal weer niet voor vandaag zijn, er is weer zoveel bijgepost blijkbaar...

Van paardenehbo weet ik ook niet zoveel, maar als ik tijd heb ga ik het eens vragen aan Heidi.

Allé, nog drie daagjes!!! Spannend!

Acilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 12:59

oke, daar dacht ik ook aan Elfie!

kan ik er nog bij bij het slobbervoeren?

oja saartje: wat voorspelt het vriendje nu van weer voor de komende dagen?

kristel: mijn papa zegt dat we rond 3 a 4 uur bij jullie zullen zijn, oké?

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 13:41

Niks, want hij is al een paar dagen niet meer moeten gaan werken en moet pas vrijdag nog eens gaan.

Maar je kan ook zelf hier kijken:

http://vakman.weeronline.com/

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 17:03

Mijn digi gaat uiteraard ook mee en ik zal dan tegen paps zeggen om 18u.

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 18:52

Ik neem ook een digitaal fototoestel mee .

Hoe laat zouden we ten laatste van het domein af moeten? Want mijn vervoer voor zondagavond staat nog niet 100% vast (vervoer heb ik zoiezo hoor), dus dan kan ik het altijd gemakkelijker maken voor die mensen om te zeggen, rond 18.00, maar als het nodig is kan ik blijven tot ... uur.

Bedankt Kristien . Saartje, kan ik dan misschien donderdag een beetje slobber meegebruiken?

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 22:38

Is ok Fien! Normaal is er iemand thuis, je hebt mijn gsm nummer hè? Als er niemand thuis is dan bel je mij maar even. Ik kan eventueel wel wat vroeger weg van mijn werk.

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 23:08

Dames, wie wou er nu eigenlijk allemaal slobber? In mijn emmertje geraakt maar genoeg voor twee paarden (voor allebei voor vier keer), en ik kan geen ander ding verzinnen om dat in te doen

Aaaah, de stress steekt op, ik ga morgenavond echt niet veel tijd hebben en alles voor mijn paard en mezelf en mijn eten ingepakt zien te krijgen en in de auto

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 23:23

Vrijdag, zaterdag en zondag kan ik normaal van Kristien gebruiken, dus ik dacht dat Lobke(en nog iemand?) het aan jou gevraagd hadden?
Stél dat je nog op een andere manier slobber meeneemt en het echt niet uitmaakt of je nog iets meer meeneemt, zou wat slobber voor donderdagavond voor Apache ook welkom zijn .

Hoe gaan we het trouwens met het eten doen van betalen, iedere keer cash betalen aan degene die voorgeschoten heeft(en zoals Saartje (en Lobke?) nu al gekocht hebben), of overschrijven?
Dan neem ik wat kleinere briefjes mee dan van 50 euro...

En inderdaad Saartje, je hebt me dat adres al eens gePB't, was er met mijn hoofd weeral niet bij .

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 06:48

Ok, dan breng ik vier keer mee voor Licor en één keer voor Apache, zal er nog wel één schep bij in krijgen Kristel ging nu toch die slobber niet aan Marengo geven omdat hij allergisch is aan bepaalde kruiden en ze weten nog niet welke kruiden

Ik ben aan het denken om te proberen deze nm verlof te nemen. Ben doodop en als ik deze nm zou kunnen inpakken enz zou ik om 20u ofzo kunnen gaan slapen zodat ik morgen helemaal fris en wakker ben

Ivm eten, ik stel voor dat we op het einde van het weekend gewoon alle kosten van eten delen, ervan uitgaande dat Fien en Kristel er 1,5 dagen zijn, Kristien 2,5 en de rest 4. En dan in één keer ter plekke betalen aan degenen die hebben voorgeschoten? Of is dat geen goei idee? Het lijkt mij iig het simpelste.... Als jullie liever gedetaileerd alle rekeningskes gaan nazien om te zien wie waarvan gegeten heeft is dat voor mij ook goed hoor maar dan mag er alvast iemand anders die berekeningen doen

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 08:43

Eilandje schreef:
Ok, dan breng ik vier keer mee voor Licor en één keer voor Apache, zal er nog wel één schep bij in krijgen Kristel ging nu toch die slobber niet aan Marengo geven omdat hij allergisch is aan bepaalde kruiden en ze weten nog niet welke kruiden

Ik denk dat ik zaterdag en zondag slobber kreeg van Kristien, dus voor 2 dagen is goed.
Tenzij jij voor vier dagen meebrengt en Kristien de rest dan thuislaat

Kristien? Wil je ervan af of laat je het thuis?

Wb betalen: we kunnen ook een pot maken en daarmee naar de winkel gaan
Saartjes en mijn rekening kunnen dan nog achteraf betaald worden
(maar dat van mij gaat erg weinig zijn, dus ik weet niet goed of ik dat durf terugvragen )

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 08:46

Dames, daarnet op de trein bedacht ik dat we iets over het hoofd gezien hebben, nl dat we daar ontbijt krijgen, aangezien het een bed & breakfast is Cornflakes ed waren dus niet echt nodig geweest, maar soit, is nu gekocht, dus we zullen wel zien...

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 08:48

PS Ik heb verlof gevraagd voor deze nm, dus jippie, deze middag al naar huis