@ sjonniej: Dankjewel, super! Wisja had inderdaad weer gereageerd en pauk heeft inmiddels ook weer gereageerd! Dan weten we alleen van noussie nog niets dus. Volgens mij wordt het wel onwijs leuk, stephanie en ik hebben er echt onwijs veel zin in!
@ pauk: Wat mij en Stephanie betreft is dit helemaal geen probleem! Ik houd wel van race-eenden!

Maar omdat ik al vanaf het begin heb gezegd dat dit wel een rit was met paarden die het gewend zijn om te mogen racen en dat er dus stukken in zitten waarin we de paarden laten gaan lijkt het me helemaal geen probleem! Aangezien het geen strandweer is en we 's avonds gaan, zullen er weinig mensen zijn op het strand, waardoor we een lekker breed stuk van het strand kunnen gebruiken om de paarden over te laten gaan. We zullen afspreken dat we een rengalopje doen tot aan een grote gele paal, dus dan kan je pauk gewoon laten gaan en bij de gele paal naar boven gaan om daar op ons te wachten als je ons in een grote stofwolk hebt achtergelaten

Verder doen we natuurlijk ook stukken duinen, maar daar kan je met hoogstens 1 ander paard naast je rijden en kan ze er ook niet vandoor behalve naar voren, dus dat lijkt me ook geen probleem; daar heb je gewoon paden.
Kortom: het lijkt me heel leuk als jij en pauk meegaan!
P.S. Gaat er trouwens ook nog een fotograaf mee?