Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Goldie schreef:Op Roos
. Als je Roos lekker nagevelijk rijd zit ze heerlijk, en anders is ze ook nog prima uit te zitten
.

.
Yaar schreef:Onderlinge wedstrijd is wat mij betreft oké. Ik zal er alleen met Spike niks van bakken, aangezien wij dat niet gewend zijn.
Wbt het uitmesten en water, ik vind het geen punt om dat meerdere keren te doen. Alleen liever niet op de dag dat ik met Elies 'verantwoordelijk' ben, omdat het dan wel erg druk wordt.
Grmbl, ik zou vandaag Tessje naar Ziz brengen met de sulky, was goed wbt mijn ouders, hebben ze nou weer geen tijd.
.
.
.
.

haha
. Roos ziet de lol van springen niet in. Ze kan het wel, wil het ook voor je doen. Maar uit zich zelf en makkelijk springen doet ze niet. Omdat ze nog zo groen is moet je d'r nog aardig begeleiden.
Dan moet ik maar goed m'n best gaan doen
, vooral met mijn springtopper *uche uche* op sokken.
Yaar schreef:Oei, dat wordt zeker oefenen geblazen, vooral met mijn springtopper *uche uche* op sokken.

Goldie schreef:spike sprong niet eens
En dan ging yara wat voorover zitten en toen dacht ie helemaal bekijke het maar.... Tis echt z'n hobby niet
. Dat is uitgedraaid op niks, alhoewel ie het de laatste paar keer wel pittig deed, alleen toen trapte ie zijn ijzer los
.