Tukkerrit, alles op een rij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

Re: Tukkerrit, alles op een rij

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 19:24

Mij heeft cynthy nog niets gezegd, dus weet niet of ze al meer weet. ik vind 8/9 euro per uur best netjes, als ik bij mijn familie ga rijden, betaal ik 12.50 per uur voor een buitenrit van een uurtje!

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 19:37

hye,

ik vind het inderdaad niet zo heel erg duur. en voor 1 x vind ik het ook niet erg. heb ik er wel voor over. volgens mij is het bij de meeste manege´s veeel duurder.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 21:17

Ik ben tot zo'n 7 uur thuis geweest, maar er heeft niemand gebeld. alleen een mobiel nummer, maar die stopte nadat ie een paar keer over was gegaan (Geen kans gehad om op te pakken)
Daarna moest ik weg, en was niemand thuis.

Misschien belt ze morgen wel weer.

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 22:26

ik zou morgen zelf bellen als je dan nog niks gehoord heb na 7 uur ofzo...

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 22:38

Ja, was ik ook van plan, had het er alleen niet bij gezet":)

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 14:59

ok. hopelijk kunenn er nog 2 paarden bij

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 20:32

Paarden voor [naam] + mij zijn geregeld Lachen Heb net even teruggebeld.

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 21:05

ok dan. dus nou blijven er 5 paarden staan?

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 21:06

CrazyMeissie schreef:
miranda1983 schreef:
jupiter klinkt dan echt als een paardje voor mij. is dat te regelen dat ze die laten staan ?? en anders zie ik wel wat voor ponytje ik onder me krijg:D. zou vast wel een leuke zijn.

ik kan het wel ff vragen aan jannette Haha! kmoet zelf ook nog een pony regelen en ik kom er woensdag toch...en zaterdag daarna voor als ik het vergeet Bloos

ps..noekiejj als er wat verandert wil jy het dan ff tegen mij zeggen ik kom hiet niet zovaak namelijk Bloos Bloos

hey .

weet je al of dat ponytje geregeld kan worden voor mij???

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 21:23

CrazyMeissie schreef:
miranda1983 schreef:

jupiter klinkt dan echt als een paardje voor mij. is dat te regelen dat ze die laten staan ?? en anders zie ik wel wat voor ponytje ik onder me krijg:D. zou vast wel een leuke zijn.

ik kan het wel ff vragen aan jannette Haha! kmoet zelf ook nog een pony regelen en ik kom er woensdag toch...en zaterdag daarna voor als ik het vergeet Bloos

ps..noekiejj als er wat verandert wil jy het dan ff tegen mij zeggen ik kom hiet niet zovaak namelijk Bloos Bloos

hey .

weet je al of dat ponytje geregeld kan worden voor mij???
[/quote]

Waarom moet dat geregeld worden dan? Het maakt toch niet zo uit waar je op komt? Ze laten heus geen extreem 'wilde' paarden meelopen, en als je niet op een bepaald paard wil, is dit juist een geweldige kans om het eens te proberen. Niet elk paard van hetzelfde ras is hetzelfde.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 21:24

Update lijst:
anouck-amadeus
Noraly-Lady
Stephanie-wout
Jody-huurpaard
Miranda- huurpaard
Nameless-eigenpaard
Lowara - huurpaard
[naam] - huurpaard

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:03

mij niet vergeten!!! Cynthy met huurpaard (was al geregeld door lissy Lachen )

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:15

JodyB schreef:
LiSSy schreef:

heb net het lamoen gebeld

3 huurpaarden geregeld voor 4 juni. tijd van 14.00 tot 16.00

uiterlijk een halfuur van te voren aanwezig zijn!

voor mensen met eigen paarden:
op het terrein van het lamoen is er een mogelijkheid om de trailer neer te zetten en je paard te zadelen
.

Heeey top dat je gebeld hebt OK dan! Haha! Bloos

Ikzelf ben 17 Knipoog Dus ik zit er gelukkig tussenin Knipoog

Ik heb ff de lijst van de andere topic ff gekopieerd, zo is het wat overzichtiger Knipoog

Miranda - huur pony
Noraly- met eigen Pony
Stephanie- Eigen pony
JodyB - huurpaard
nameless - eigen paard
Claudia - huurpaard
Noekiejj - verzorgpony (noraly)
anouck-amadeus
Stephanie-wout
Lowara-huurpaard
Cunthy-huurpaard

Ik hoop dat het klopt Knipoog

[/quote]

zo is ie goed Lachen
[/quote]

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:29

claudia23 schreef:
mij niet vergeten!!! [naam] met huurpaard (was al geregeld door lissy Lachen )

Solly Vriendjes zijn?

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:33

jeeehhh ehm.. mij maakt het absoluut niet uit waar ik opkom hoor, als het 4 benen heeft en hinnikt en mij niet in levens gevaar brengt, dan vind ik alles best Knipoog

wel even handig.. is er een station in de buurt? want we moeten dus met het openbaar vervoer komen.

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:46

ik weet het niet maar vind fjorden helemaal niks namelijk. 1 keer op gereden. vind het kwa karakter geen leuk ras. maar ja. ik zie wel..

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:59

Tjah, zit wat in, maar ik ben van mening dat karakter niet puur in het ras zit. En na een keer kan je dat niet beoordelen Knipoog

LiZe_oRioN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 01:07

hhmmzzz jammer dat ik dit nu pas lees anderz wou ik ook wel mee... beetje laat om nu nog vervoer te regelen enzo... gaat er niet toevallig iemand nijverdal daarheen Haha! hhmmzzz jammer dat ik dit nu pas lees anderz wou ik ook wel mee... beetje laat om nu nog vervoer te regelen enzo... gaat er niet toevallig iemand nijverdal daarheenhhmmzzz jammer dat ik dit nu pas lees anderz wou ik ook wel mee... beetje laat om nu nog vervoer te regelen enzo... gaat er niet toevallig iemand nijverdal daarheen Haha!

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 07:27

1x zeggen is genoeg hoor...

maaruh. ik weet niet. heb echt gewoon niet op fjorden. weet niet waarom maar de bouw en alles spreekt mij gewoon niet aan..maar ja ik ziet het wel.. wie weet. verandert mijn standpunt wel als ik er op 1 zit. moet ik natuurlijk niet zo´n typysche slome fjord onder me kont hebben

Ik rij liever op pony<s welshjes of wat dan ook.. die paardjes die wat slanker gebouwd zijn en een iets drukker karakter hebben. vind dat veel leuker

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 09:17

miranda1983 schreef:
1x zeggen is genoeg hoor...

maaruh. ik weet niet. heb echt gewoon niet op fjorden. weet niet waarom maar de bouw en alles spreekt mij gewoon niet aan..maar ja ik ziet het wel.. wie weet. verandert mijn standpunt wel als ik er op 1 zit. moet ik natuurlijk niet zo´n typysche slome fjord onder me kont hebben

Ik rij liever op pony<s welshjes of wat dan ook.. die paardjes die wat slanker gebouwd zijn en een iets drukker karakter hebben. vind dat veel leuker

Daar moet ik je wel gelijk in geven. Ik ben meestal ook voor het slankere type, hoewel sommige 'dikkertjes' ook heeeel erg leuk zijn.
Ik bedoelde er ook niks mee hoor, vroeg het me alleen even af Lachen Bij ons op de manege staat ook een Fjord, en daar kan ik dus absoluut niet mee, maar dat ligt dus gewoon aan dat paard (en aan mij natuurlijk Lachen ), maar als ik ergens anders kom waar Fjorden staan, gaat dat juist wel goed, en heb ik met een ander paard weer niks.
Misschien is dat bij jou wel net zo, vandaar dat ik even vroeg.

Iig, we zien wel waar we op komen, het maakt mij niet uit, ,dus je hebt vrije keus Knipoog
Ik heb er wel zin aan btw Haha!

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 15:00

ja ik ook wel. en ik zie wel moch ik op een fjord komen dan ga ik ook niet moeilijk doen. misschien bevalt het me. maar we moeten voor claudia wel een stevig paardje hebben... die kan niet op zo´n illieg fjordje of ponytje

dus weet niet of dat met het lamoen te regelen valt? of ze een stevig paardje kunnen laten staan. of een paard.

maar ja vanochtend hier met paar bokkers buitenrit gemaakt was supper gezellig:D

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 17:18

LiZe_oRioN schreef:
hhmmzzz jammer dat ik dit nu pas lees anderz wou ik ook wel mee... beetje laat om nu nog vervoer te regelen enzo... gaat er niet toevallig iemand nijverdal daarheen Haha! hhmmzzz jammer dat ik dit nu pas lees anderz wou ik ook wel mee... beetje laat om nu nog vervoer te regelen enzo... gaat er niet toevallig iemand nijverdal daarheenhhmmzzz jammer dat ik dit nu pas lees anderz wou ik ook wel mee... beetje laat om nu nog vervoer te regelen enzo... gaat er niet toevallig iemand nijverdal daarheen Haha!

1x keer zeggen is inderdaad genoeg hoor, maar ik kom uit Nijverdal, maar ik ga daar met de scooter heen denk ik, tenzij ik gebracht kan worden door mijn ouders, maar ik ga wel op een huurpaard Knipoog

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 18:21

Wat leuk, het Lamoen.
Ik had een vraagje over het Lamoen, wat betreft de paarden. Hoop dat het hier mag. Schijnheilig

Ik hoorde dat de Merenzen verkocht zijn, en nu was ik benieuwd wat voor paarden er in de plaats voor terug zijn gekomen.
Weet één van jullie meer te vertellen? Zijn er echte paarden bij, of gewoon grote pony's.

Ik ga in de zomervakantie heen op kamp, dus ben wel benieuwd.

Edit: Typfout.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 18:59

ja marieleen Lachen ik..
De merensen zijn idd verkocht, op shera na. Dus devi diapason hautain (mijn leukste Lachen ) soyeux en felix. Emiel was al eerder weggegaan.
Ik begrijp het niet helemaal, maar als het goed is staan er nu telkens paarden van een handelaar (waaronder jupiter en PZN) en die kunnen elk moment worden verkocht o.i.d. ..
Ik weet niet alles over het lamoen verder dus, maar dit is wat ik weeet. Ze hebben een nieuwe haflinger, jupiter en pzn als nieuwe, en volgens mij nog 1 ofzo..
Het zijn allemaal pony's, maar ze kunnen dus elk moment verkocht worden Knipoog..

Ze hebben op het lamoen op dit moment maar 1 paard, ik weet niet zeker of ze die mee geven miranda. Ik heb het dus ook helemaal niet op fjorden.. Maar toch hebben sommige van het lamoen wel een super leuk karakter hoor. Nou heb ik wel horen zegen dat ze een beetje druk waren in het bos rond deze tijd, ik rij er zelf niet meer en het kan ook een geruct zijn. Maar ik neem aan dat jullie allemaal goed kunnen rijden..

De vorige keer dat er tukkerit was lieten ze ale merensen staan volgens mij. De beste paarden van stal. De meeste fjorden zijn altijd weg met de huifkar, vooral als het een beetje dit weer is. Dus ik denk dat we wel leuke paarden meekrijgen..
Janet is daar wel heel fijn in, en als een paard al een les heeft gelopen kun je denk ik ook nog wel op die. Je kunt misschien ook wel gewoon een paard aanwijzen.. (alleen dat weet ik niet zeker)
Maar ze zijn NIET gemeen, misschien wel een beetje druk zeggen ze, maar daar moet je ook maar de helft van geloven hehehe.. En zeker dus niet sloom Tong uitsteken

Maar ik heb echt heel erg zin, nog 1 weekje Lachen..
Ik hoop niet dat het te warm is, had vandaag concours, mijn tinkertje was na 5 minuten stappen al zeik nat (ze heeft een onwijs dikke vacht.. en word niet geschoren..)
Maarja, ze is een drukke en heeft nogal wat uithoudingsvermogen..
duss
@ nameless, ga jij nog wel mee, heb volgens mij tijdje al niets meer gehoord Bloos

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 19:28

miranda1983 schreef:
ja ik ook wel. en ik zie wel moch ik op een fjord komen dan ga ik ook niet moeilijk doen. misschien bevalt het me. maar we moeten voor claudia wel een stevig paardje hebben... die kan niet op zo´n illieg fjordje of ponytje

dus weet niet of dat met het lamoen te regelen valt? of ze een stevig paardje kunnen laten staan. of een paard.

maar ja vanochtend hier met paar bokkers buitenrit gemaakt was supper gezellig:D

Ik ben inderdaad niet eens van de slanksten maar echt dik ben ik nou ook alweer neit hoor, met zo`n uitspraak denk mensen volgens mij dat ik 100 kilo weeg Clown
Kortom een fjord past echt wel hoor, maar inderdaad geen dun iel paardje, dat staat ook voor geen meter.. Maar het maakt me allemaal niets uit, als het maar vooruit komt Haha!