Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CrazyMeissie schreef:miranda1983 schreef:jupiter klinkt dan echt als een paardje voor mij. is dat te regelen dat ze die laten staan ?? en anders zie ik wel wat voor ponytje ik onder me krijg:D. zou vast wel een leuke zijn.
ik kan het wel ff vragen aan jannettekmoet zelf ook nog een pony regelen en ik kom er woensdag toch...en zaterdag daarna voor als ik het vergeet
![]()
ps..noekiejj als er wat verandert wil jy het dan ff tegen mij zeggen ik kom hiet niet zovaak namelijk![]()
CrazyMeissie schreef:miranda1983 schreef:
jupiter klinkt dan echt als een paardje voor mij. is dat te regelen dat ze die laten staan ?? en anders zie ik wel wat voor ponytje ik onder me krijg:D. zou vast wel een leuke zijn.
ik kan het wel ff vragen aan jannettekmoet zelf ook nog een pony regelen en ik kom er woensdag toch...en zaterdag daarna voor als ik het vergeet
![]()
ps..noekiejj als er wat verandert wil jy het dan ff tegen mij zeggen ik kom hiet niet zovaak namelijk![]()
JodyB schreef:LiSSy schreef:
heb net het lamoen gebeld
3 huurpaarden geregeld voor 4 juni. tijd van 14.00 tot 16.00
uiterlijk een halfuur van te voren aanwezig zijn!
voor mensen met eigen paarden:
op het terrein van het lamoen is er een mogelijkheid om de trailer neer te zetten en je paard te zadelen.
Heeey top dat je gebeld hebt![]()
![]()
Ikzelf ben 17Dus ik zit er gelukkig tussenin
Ik heb ff de lijst van de andere topic ff gekopieerd, zo is het wat overzichtiger
Miranda - huur pony
Noraly- met eigen Pony
Stephanie- Eigen pony
JodyB - huurpaard
nameless - eigen paard
Claudia - huurpaard
Noekiejj - verzorgpony (noraly)
anouck-amadeus
Stephanie-wout
Lowara-huurpaard
Cunthy-huurpaard
Ik hoop dat het klopt
claudia23 schreef:mij niet vergeten!!! [naam] met huurpaard (was al geregeld door lissy)
miranda1983 schreef:1x zeggen is genoeg hoor...
maaruh. ik weet niet. heb echt gewoon niet op fjorden. weet niet waarom maar de bouw en alles spreekt mij gewoon niet aan..maar ja ik ziet het wel.. wie weet. verandert mijn standpunt wel als ik er op 1 zit. moet ik natuurlijk niet zo´n typysche slome fjord onder me kont hebben
Ik rij liever op pony<s welshjes of wat dan ook.. die paardjes die wat slanker gebouwd zijn en een iets drukker karakter hebben. vind dat veel leuker
LiZe_oRioN schreef:hhmmzzz jammer dat ik dit nu pas lees anderz wou ik ook wel mee... beetje laat om nu nog vervoer te regelen enzo... gaat er niet toevallig iemand nijverdal daarheenhhmmzzz jammer dat ik dit nu pas lees anderz wou ik ook wel mee... beetje laat om nu nog vervoer te regelen enzo... gaat er niet toevallig iemand nijverdal daarheenhhmmzzz jammer dat ik dit nu pas lees anderz wou ik ook wel mee... beetje laat om nu nog vervoer te regelen enzo... gaat er niet toevallig iemand nijverdal daarheen
miranda1983 schreef:ja ik ook wel. en ik zie wel moch ik op een fjord komen dan ga ik ook niet moeilijk doen. misschien bevalt het me. maar we moeten voor claudia wel een stevig paardje hebben... die kan niet op zo´n illieg fjordje of ponytje
dus weet niet of dat met het lamoen te regelen valt? of ze een stevig paardje kunnen laten staan. of een paard.
maar ja vanochtend hier met paar bokkers buitenrit gemaakt was supper gezellig:D