buitenrit in Noord-Holland (1 april?)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

welke datum komt het beste uit? (onder voorbehoud)

17 februari
1 (100%)

Totaal aantal stemmen: 1

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 22:39

Ach, als we bij jou vandaan gaan, zijn ze mooi los als ze bij het bos komen, anders ga je daar eerst nog wat loswerken. Zo ook terug, lekker uitgestapt! Lou is alleen nogal bang van trekkers, verder maakt het niet zoveel uit wat ze tegenkomt Knipoog .

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 21:18

nouou ik wil ooook, ik ben gewoon nog nooit met Flair in het bos geweest (alleen stiekem in de donkere duinen, maar dat is zo klein).

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 22:33

Ik kom ook als we een keer naar het bos gaan *LOL* (als mijn mama me tenminste wil brengen Haha! )
Kan ik meteen Tab's huis zien Party!! En miran neemt haar telefoon niet op dus ik ga morgen weer bellen, is er al een startlijst voor zondag?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 23:01

Als ik een dammetje ofzo in kan, gaat het met Lou ook wel. Dus dat moet lukken. Nu eerst morgen Knoop maar weer bellen, ik wil eigenlijk wel weer rijden, maar ik houdt mezelf natuurlijk in. Niets ten koste van Marlou natuurlijk.
Gomir, bedoelde je mijn wedstrijd zondag? Ik sta op de reservelijst, dus ik weet niet eens of ik kan starten. Die startlijsten zijn altijd pas vrijdag klaar, dus dan weet ik pas hoe laat ik moet rijden. Ik weet ook niet of het wel een goed plan is, ik wacht morgen Knoop wel af.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 20:56

huh, 1 april wel hoor Haha!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 23:03

Ik kan dus vast niet, Marlou blijkt een bacteriële infectie te hebben en dat kan wel een maandje duren, voordat ze daar weer af is. Ik rijd in elk geval niet, totdat er weer haar op de kale plekken bij de singel zit, veel te veel kans dat het open gaat. Ik vind het erg jammer en ik hoop dat we dit nog eens later in het jaar over kunnen doen, desnoods om 7-8 uur 's ochtends Slapen . In de zomer zal dat wel moeten, of 's avonds, maar dan is het vaak vrij druk met strandliggers/wandelaars.... Nou ja, voor wie gaat, veel plezier!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-02 14:55

misschien kunnen we het ook beter even uitstellen, nu kan er bijna niemand mee. En waarschijnlijk kan ik zelf 1 april ook niet meer.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 21:40

Als we niet gaan dan ga ik nog kijken of ik bij Bruin kan starten *LOL* Kan ik lopend heen Haha! (en met de trailer terug Party!! )
Wie kunnen er nog wel? Anders wordt het toch een bosrit, dat kan tenminste op een normale tijd...Party!!
En jet je kan altijd komen hoor, desnoods gaan we met zijn tweeën Haha! Ik ben toch wel vaak vroeg op

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 01:09

Gomir, goed idee om later te gaan, ik heb er wel zin in. Als Lou beter is en weer wat conditie heeft, kom ik zeker! Jammer dat 1 april waarschijnlijk niet doorgaat, maar bij Bruin komen kijken 1 april is ook best leuk. Laat je even weten of je gaat starten, dan kom ik kijken!
Zondag half negen, Reddy007, dat is wel erg op tijd, maar je bent er vast nog wel een tijdje, dus wie weet waai ik daar ook wel even aan.
Hoe kan dat nou Flair, dat jij ook misschien niet kan? Zo wordt het wel erg magertjes inderdaad.
Nou ja, ajuu allemaal.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 16:05

Jet moet je even iets meer naar boven of op de vorige pagina lezen daar staat het.

Het is dus heeel waarschijnlijk dat ik niet kan 1 april

Marieke kan ook niet mee, haar ouders vinden het niet zo`n goed plan dat ze met Wietze gaat, misschien dat Gomir wat kan regelen.

en Jet kan natuurlijk ook niet mee zolang ze niet op haar paard kan.

Reddy weten we nog niet zeker.

Dan blijven straks alleen Gomir en ik over, en wij kunnen meeten wanneer we willen en kennen elkaar al Haha!

We kunnen natuurlijk ipv een strandrit een meeting bij manege Bruin houden gaan we allemaal Gomir aanmoedigen.

En dan later een strandrit plannen.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 16:18

Kijk dat vind ik nou een best plan, maar dan moet je het wel voor 1 mei doen, anders kan je alleen maar s'avonds na 19.00 uur op het strand.
Maar dan wil ik zeker wel mee hoor Haha!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 16:28

Zo`n beetje half april is wel een goed plan denk ik, veel kans op mooi weer en je mag nog smiddags op het strand.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 20:08

Ja, gomir aanmoedigen! Prima plan, wie weet kan ik half april weer mee!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 15:23

enne.. dan kunnen er wat meer mensen mee.

Horseofthemoon, kan dan waarschijnlijk ook.
Voor Marieke moeten we dan ff een paard regelen. (gomir???)
cloris: MOET mee want dan hoef ik niet alleen naar duinoord te rijden. Haha! en horseofthemoon rijd dan natuurlijk ook met ons mee.

Gomir: offcourse
Jet, en nog iemand, of gaat diegene die met je mee zou gaan niet meer mee?

Reddy, die regelt maar wat zodat ze mee kan Haha!

En ik offcourse die op een zondag altijd kan.

ben ik nog iemand vergeten??

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 20:58

Tils zou met me mee komen, en Marion zou met Kokopelli ook meegan volgens mij, maar dat weet ik niet zeker. Ik neem aan dat ze nog steeds wel meelezen en anders spreek ik ze voor die tijd nog wel.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 21:04

marion woont in Breezand of niet? Haha!

Ik moet trouwens 1 april ongeveer om 10 uur starten Party!! En omdat mijn ouders niet komen zijn toeschouwers(lees voorlezers en fans *LOL* ) erg welkom. Eigenlijk altijd wel hoor Haha!
Ik zal voor marieke wel even vragen aan stefan en dan prikken we wel weer een nieuwe datum...Wel even zoeken dan, april zit erg vol Party!! En anders gaan we gewoon een keer erg vroeg of begin van de avond. Dan zit er ook niemand met werk enzo *LOL*

horseofthemoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 01:40

Ik hou de volgende datum wel weer in de picture. Warda is erg gecharmeerd Lovers van Pipo, dus dat wordt lachen.
Enneh, meiden, ik ga natuurlijk niet op de 1 of andere geit van ene Stefan (die ik niet ken) mee he! Gaaaap Ik rij op War en anders niet! Vork

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 01:45

Marion woont idd in Breezand, dat heb je goed. Vroeg in de avond wordt voor mij niets, tenzij het zondagavond is, de rest van de week zit ik met mijn werk, of met de gehandicapten die rijden. Maar ook 's ochtendsvroeg zit ik aan de zondag vast, zaterdag les, de rest van de week werk, woensdag ook les.... April zit ik verder waarschijnlijk vol, alleen de 21e misschien als ik niet van de reservelijst afkom in het Waarland. Oeps helemaal vergeten op te geven bij RAP, misschien toch morgen nog even proberen. Wat Marlou betreft meot dat wel weer kunnen denk ik. ( hoop ik wel!). 7e wedstrijd van de gehandicapten, 14e huifkartocht met de gehandicapten, 28e wedstrijd voor de gehandicapten in het Waarland.... drukke maand dus wel even, maar wel leuk!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-02 11:49

haha wie is er niet gecharmeerd van Pipo?? Haha!

Hoeveel merries gaan er mee Knipoog . Ik hoop voor pipo niet teveel, zo omringd door lekkere merriekontjes *LOL* nou ja maakt niet uit, hij kiest toch voor Flair *LOL*

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 14:58

Marlou is ook een lekkere meid, hoor! Straks loopt Pipo over, maar dat zien we dan wel weer. Nog even geduld hebben en dun kunnen we weer rijden.