Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 !
 Shira2 schreef:Die frietjes gaan er zeker in!
Het lijkt wel of ik alleen meega voor de frietjes![]()
 (ach joh als je alleen voor de frietjes mee ging dan had je je niet ingeschreven voor de rit 
 )                                                         

\
 . Zo eng ben ik geloof ik niet  
  Hij zal heus wel van carla ofzo gehoord hebben dat ik kom rijden binnenkort. Dat is elke keer zo, dan kom ik binnen en dan zegt carla: "ik wist wel dat jij t was, dat kon gewoon niet anders"  We zien t wel, zal wel grappig zijn                                                         

). We waren nog niet bij de bak, of meneer maakte zich al helemaal groot, begon te knorren en snuiven! Het longeren was voornamelijk steigeren, bokken, als een idioot rondscheuren, half onderuit gaan omdat het te glad is voor dergelijke acties, bokkend weer herstellen en heel veel piepen en gillen 
 Heb hem daarna nog maar een half uur los laten lopen in de bak. Nu is de bak dus omgeploegt. 

verdienen door zijn diensten als tuin/bak-omspitter aan te bieden voor een leuk prijsje hahaha  

Dat baantje zou meneer wel passen..
 ) en daarna waar terug. Vandaag vond ie het allemaal prima.                                                         

en je in je donder bijt bij aansingelen? Ik dacht dat dat dier zo'n last van zn rug had, toen al, en dat Hans m weg wilde doen?                                                         

)                                                         Janneke18 schreef:ik kan dr inclusief mezelf 5 meenemen, door boxmeer kom ik zowieso en dan kan ik ook wel ff over st. tunnis..
evt wil ik jou ook wel op komen halen, maar ik weet echt niet hoe ik naar holthees moet rijden , dus dan moet je dat eerst even uitleggen
 Ik woon ook helemaal vooraan. (zo groot is da gat niet 
 )                                                         iwayalover schreef:Inclusief mij zelf kan ik er ook 5 mee nemen. maargoed we zien wel wie er dan kan rijden.