Ik sla je aanbod af, maar iig bedankt voor het meedenken!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik rij ook mee met Baloe
Heb jij zelf een trailer? Als mn vriend de auto mee kan krijgen, kunnen we je oppikken.. Als je je paard voor 1 dag ergens wil stallen moet je t ook maar laten weten, mn tante heeft wel n plekkie over

Dus ik denk niet dattie dan alweer genoeg puf heeft
Of juist over-energie..
) Sbine schreef:Ik krijg nu eigenlijk ook wel de kriebels om mee te doen, maar ik ga vanavond weer voor het eerst sinds een maand rijden...Dus ik denk niet dattie dan alweer genoeg puf heeft
Of juist over-energie..
Maargoed, ik ga dus zometeen naar de manege (zelfde als waar de Rally Paper start)
En die moet t ook gewoon vol houden!
remsy schreef:er moet wel in teams gestart worden en de namen moeten wel opgegeven worden dus je kan volgens mij niet zomaar meerijden want dan is er natuurlijk geen team
groetjes bren
Sbine schreef:Ik krijg nu eigenlijk ook wel de kriebels om mee te doen, maar ik ga vanavond weer voor het eerst sinds een maand rijden...Dus ik denk niet dattie dan alweer genoeg puf heeft
Of juist over-energie..
Maargoed, ik ga dus zometeen naar de manege (zelfde als waar de Rally Paper start)

En volgtend jaar start ik gewoon op zn laatst, dan geen last van karretjes en heel erg veel paarden!