Boktrit omgeving *Annen, Anloo*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Re: Boktrit omgeving *Annen, Anloo*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 23:46

Hmm... dat is nou net een beetje te veel van het goede, staat mijn paard het hele weekend in Drenthe. Moet ik er een korte vakantie aan vastplakken. Tong uitsteken

Ik sla je aanbod af, maar iig bedankt voor het meedenken! Lachen

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 17:19

ohh Ka! Zou leuk zijn als je mee kon rijden Ja Ik rij ook mee met Baloe *LOL* Heb jij zelf een trailer? Als mn vriend de auto mee kan krijgen, kunnen we je oppikken.. Als je je paard voor 1 dag ergens wil stallen moet je t ook maar laten weten, mn tante heeft wel n plekkie over Knipoog

En anders zorg je maar dat Marco je rijdt Tong uitsteken

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 17:28

Dat is het nou juist, Marco heeft al een andere afspraak die dag. Maarten leek het ook leuk (ook om mee te rijden met zijn Haf) maar die kan ook niet. Haha!

Jouw aanbod klinkt goed, ik PB je straks ff!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 17:29

Is prima, maar dan is het wel afhankelijk af mn vriend de auto mee kan krijgen Haha!

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 19:53

Ik krijg nu eigenlijk ook wel de kriebels om mee te doen, maar ik ga vanavond weer voor het eerst sinds een maand rijden...Nagelbijten / Gniffelen Dus ik denk niet dattie dan alweer genoeg puf heeft Tong uitsteken Of juist over-energie..
Maargoed, ik ga dus zometeen naar de manege (zelfde als waar de Rally Paper start Knipoog )

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 20:07

Sbine schreef:
Ik krijg nu eigenlijk ook wel de kriebels om mee te doen, maar ik ga vanavond weer voor het eerst sinds een maand rijden...Nagelbijten / Gniffelen Dus ik denk niet dattie dan alweer genoeg puf heeft Tong uitsteken Of juist over-energie..
Maargoed, ik ga dus zometeen naar de manege (zelfde als waar de Rally Paper start Knipoog )

Baloe (mijn paard) loopt ook bijna niet Knipoog En die moet t ook gewoon vol houden!
Doe je mn tante de groetjes? Knipoog

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 21:34

Maar, mag ik nu wel of niet alleen komen, ik heb namelijk geen teammate

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 21:37

Ik denk dat heel veel mensen op het laatst beslissen of ze gaan, en volgens mij kun je je ter plekke altijd nog wel een team vormen met 1 of 2 anderen. Tenminste, dat heb ik begrepen van mensen die vaker dit soort ritten rijden.

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 21:49

misschien ga ik ook nog heen en ga dan ook kijken of ik met iemand meekan maar ligt er een beetje aan wat voor weer het wordt dus misschien kunnen we anders samen

groetjes bren

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 21:50

En als ik Gea mag geloven, kan iedereen bij het 1e bospad op elkaar wachten, en dan collectief verder Clown

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 22:09

er moet wel in teams gestart worden en de namen moeten wel opgegeven worden dus je kan volgens mij niet zomaar meerijden want dan is er natuurlijk geen team

groetjes bren

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 22:10

remsy schreef:
er moet wel in teams gestart worden en de namen moeten wel opgegeven worden dus je kan volgens mij niet zomaar meerijden want dan is er natuurlijk geen team

groetjes bren

ja neej, maar ik bedoelde dat je wel in teams moet starten, maar dat je dan zeg maar iets verder op elkaar wacht, en collectief doorrijdt Knipoog

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 22:31

ow jah dat is zeker mogelijk hebben wij 2 jaar geleden ook gedaan we waren met 3 teams die samen weggingen hoe meer hoe leuker natuurrlijk Haha!

groetjes bren

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 22:47

lijkt me goed idee om daar een team te vormen. Ik ga denk ik wel heen, als het weer maar goed is. 25km in de regen vind ik nou geen succes. Probeer ik ook ff een groom te regelen voor voer, water, eten (lunch) ed.

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 22:54

er is tijdens de rit een tussenstop en als het goed is is daar wel water voor de paarden en kan je ook zelf eten krijgen zo was het tenminste wel 2 jaar geleden toen het ook vanaf annen werd verreden ik weet nu natuurlijk niet waar de rit heengaat

groetjes bren

AnoeskaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 23:09

Sbine schreef:

Gewoon meedoen. Zo hard gaan we niet en er wordt onderweg ook een pauze gehouden. Milton kan dat best wel aan. En bovendien moet ie anders de hele dag alleen staan, omdat Lolkje ook de hort op gaat Vork

We vertrekken met een groepje Brinkruiters vroeg, om even over negen, zodat we voor de karretjes rijden en niet er midden tussenin. Er is nu ook niemand jarig, dus ik sta om ongeveer 8.30 uur voor je deur Sbine Whoosh! Tong uitsteken

Oh ja, je moet dus teams van 2 a 3 personen vormen en per team starten, maar vervolgens wachten we 100 meter verderop gewoon op elkaar. Is veel gezelliger Haha!

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 11:56

Ik doe mee hoor Vork
Maaar ik sta denk ik om half 9 bij jou voor de deur, als we dan langs de Annerstreek gaan Knipoog
En Machie, ik zal volgende week je tante de groetjes doen Tong uitsteken

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 12:06

ik zie mn tante maandag zelf weer Tong uitsteken

Ik ga ook zeker mee!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 15:01

ot morgen allemaal Haha!

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 13:15

Ik vond het een zeer geslaagde rit Vork
Hebben jullie ook zo'n mooi vaantje gekregen? Tong uitsteken

AnoeskaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 15:10

Oh ja, dat vaantje moet ik nog even uit m'n jaszak halen Clown

Een mooie rit, maar ik had de hele weg een beetje een deja vu gevoel Haha!
Het was exact dezelfde route als 3 jaar geleden

Voor m'n paard ging het wat minder goed, na de pauze merkte ik dat z'n hoefkatrol-problemen weer gingen opspelen: hij begon weer onregelmatig te lopen. Hij liep nu net een jaar lang goed met speciaal beslag, dus dit is wel even een tegenslag Huilen

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 16:06

Nope, ik vond het niks, een groot drama. Een paar meisjes kwamen gillend in galop achter op ons, en vanaf toen was het drama met Baloe. Terwijl hij altijd zo braaf is! vervolgens met die men karretjes is hij helemaal in paniek geraakt. Alleen maar stijgeren enzo... Uiteindelijk heb ik me laten oppikken Haha! En volgtend jaar start ik gewoon op zn laatst, dan geen last van karretjes en heel erg veel paarden!

Jammer dat er niet gewoon om de 5 minuten werd gestart, hierdoor kwamen wij na de viaduct tussen te veel paarden te lopen, en dan wil Baloe voorop, maar dat ging weer niet vanwege die hafjes. Die hadden iets minder thempo dan Baloe.

Gelukkig ben ik heelhuids thuis gekomen. Al heb ik Baloe's benen tientallen keren langs mn gezicht zien maaien...

Maar ok, volgend jaar beter Haha!

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 19:19

Ik heb geen vaantje Verdrietig
Mijn mederuiter was een paard naar huis brengen (we reden 2 keer) en zij had t papiertje... lekker slim Clown

Jammer Marleen dat jullie er mee op moesten houden. Maar er is ook niets aan als je heel de tijd supergespannen op je paard zit, dan is de lol er ook af...
Je krijgt nog 4 euro van me trouwens! Wil je me en pbtje sturen met je rekeningnummer? Dan krijg je het meteen terug Lachen

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 22:43

He wat leuk, ik was er ook! Ik weet niet of ik jullie gezien heb... Hier zijn mijn foto's trouwens: viewtopic.php?f=10&t=389366

Volgens mij heb ik die gillende meisjes ook wel gezien ja Boos!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 23:26

ook nergens een meisje zien staan met een panisch paard aan de hand?
Dan was ik dat namelijk Clown
Was in dat weiland als je het zandpad omging na de viaduct..